Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nemlig. Takk til dere. Har heldigvis en i arena teamet mitt som skal sponse meg litt for shardsene. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Oh joy, møter premade i AV... Det var egentlig rått parti Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Oh joy, møter premade i AV...Det var egentlig rått parti Har opplevd det samme. Håpløst.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Alle kan joine samtidig å håpe på det beste. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 De har en eller annen spesiell metode for å få det der til. Har hørt det finnes en slags add-on som hjelper til også. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare last ned Stinkyqueue og så kan du ta premade AV. Lenke til kommentar
l0lzor Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva skal jeg gjøre For og bli aldor eller scryer? Det jeg har mest rep i? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Quest i Shattrath. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Quest i Shattrath. takk:) men hvilken Quest skal jeg gjøre for og bli scryer? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Quest i Shattrath. takk:) men hvilken Quest skal jeg gjøre for og bli scryer? Scryer-questene? Eller de som ikke er aldor? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Quest i Shattrath. takk:) men hvilken Quest skal jeg gjøre for og bli scryer? City of Light I follow-upen skal du velge Scryers eller Aldor. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har det egentlig veldig mye aa si? Du faar en bra shoulder enchant med aldor? Mener jeg hQrte at Scryer var mest for mana-folk, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har det egentlig veldig mye aa si? Du faar en bra shoulder enchant med aldor? Mener jeg hQrte at Scryer var mest for mana-folk, men jeg er ikke sikker. Aldor har +healing da:) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Aldor shoulderenchanten har mest +damage. :x Afflictionlocks tjener vel best på den. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 stakk i TK i dag for å knerte al'ar slik at folk fikk bt prequest done, så stakk vi til hyjal, tok rage winterchill på første(2. killet vårt) Anetheron på første(firstkill) og kaz'rogal på 2. try, dvs. vi wipa på 20% første tryet vårt, alle nye waves osv var litt stress da gargoyls kom litt overraskende på, men på 2. tryet så røk han Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 stakk i TK i dag for å knerte al'ar slik at folk fikk bt prequest done, så stakk vi til hyjal, tok rage winterchill på første(2. killet vårt) Anetheron på første(firstkill) og kaz'rogal på 2. try, dvs. vi wipa på 20% første tryet vårt, alle nye waves osv var litt stress da gargoyls kom litt overraskende på, men på 2. tryet så røk han Skillz that killz. Gratulerer så mye. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Aldor shoulderenchanten har mest +damage. :x Afflictionlocks tjener vel best på den. Nice, bra jeg er scryer da! Og ja jeg er affliction warlock! Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det bare meg eller er Greater Rune of Warding Sinnsykt fin for druid/warrior når man skal tanke??? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 mhm virker ganske så kjekk ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå