Gjest Slettet+8723 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Var og farmet elemental rocks i badlands idag, og på vei ned ( utenfor uldaman summon stone ) så møtte jeg en lvl 40 horde hunter. Først charger jeg og hamstringer, han frost trapper meg eller noe også går han vekk og feign death eller noe sånt piss han hadde omtrent fult hp også ligger han der. lo meg skakk ( etter det var det intercept, owerpower,,execute død hunter ) er lvl 41 warr selv Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gikk du virkelig til Ba stand etter interc... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gikk du virkelig til Ba stand etter interc... Huntern dodga vell da. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hele kara uten wipes, utenom slurvefeil på opera og en test på Netherspite! 20 enkle badges yay'! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Åhåhåh, det må ha vært den morsomste og mest spennende runden WSG jeg har spilt på flere år! Jeg og en annen rogue var helt alene om å forsvare så godt som hele tiden. Endret 4. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hele kara uten wipes, utenom slurvefeil på opera og en test på Netherspite! 20 enkle badges yay'! Kjører badgerun selv 20 badges på 2.5 timer. Skulle ønske kara hadde lik reset som heroics. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke rogues ganske så OP nå da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Man kan altså angripe folk som bruker feign death midt i en kamp? Skulle bare mangle. Blir litt idiotisk å bruke PVE-triks når man spiller PVP hehe. Endret 4. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hva er dette med badges i kara? når jeg raida der for lenge siden var det ikke det. hva har skjedd? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Badges dropper i Karazhan og Zul'Aman. Ble implementert i patch 2.3.0 Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hva er dette med badges i kara? når jeg raida der for lenge siden var det ikke det.hva har skjedd? Err, det ble adda i siste patch? Til sammen tjener du 22 badges fra hele instancen, 1 badge fra Attumen, 3 badges fra Prince og 2 fra resten. Du får forøvrig også til sammen 13 badges fra ett helt ZA run, med 1 badge fra bear, 2 badges fra de andre gudene og 3 badges fra Hex Lord og Zul'jin. Er også lagt til flere rewards som du kan se her: http://www.wowhead.com/?items&filter=c...;crv=0:0:0#50+1 Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Man kan altså angripe folk som bruker feign death midt i en kamp? Skulle bare mangle.Blir litt idiotisk å bruke PVE-triks når man spiller PVP hehe. Tja, er en grei måte å få folk til å miste target på. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, det er fryktelig plagsomt å miste target når en huntard bruker FD, men det er ganske morsomt når folk faktisk blir lurt av den. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Folk med mer enn 2 hjerneceller klarer å re-targete ganske raskt uansett Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gikk du virkelig til Ba stand etter interc... hvorfor er det ganske dumt? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mister vel litt rage , det er plummel og mer crit i berz stand Reck hadde du sikkert klar ,hamstring har du der BR. HS, exe På mine 60 dager played kriger har jeg brukt battlestands i ca 10min. Ser noen levle til 70 på det med ipm overpower. Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Estiminated honnor begynner og ble veldig upresist naa, i gaar stod det jeg skulle ha 2500 men fikk bare 1500 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mister vel litt rage , det er plummel og mer crit i berz standReck hadde du sikkert klar ,hamstring har du der BR. HS, exe På mine 60 dager played kriger har jeg brukt battlestands i ca 10min. Ser noen levle til 70 på det med ipm overpower. Hæ? Uansett. Fra min lille warriorerfaring er Berserker stance > Battle stance. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Estiminated honnor begynner og ble veldig upresist naa, i gaar stod det jeg skulle ha 2500 men fikk bare 1500 Last ned fubar med fubar_honorfu, den viser nøyaktig. De siste dagene har default estimate bommet med 1500-2000 hos meg. :x Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mister vel litt rage , det er plummel og mer crit i berz standReck hadde du sikkert klar ,hamstring har du der BR. HS, exe På mine 60 dager played kriger har jeg brukt battlestands i ca 10min. Ser noen levle til 70 på det med ipm overpower. Hvorfor skal han bruke pumml på en hunter? Hvis han nettopp har blitt trappet, for så å bruke intercept igjen, har han sikkert ikke så mye rage igjen heller. Husk at owerpower bare koster 5 rage, men går grei skade.. Spesielt når han ikke har andre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå