shadow_ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen andre som opplever at Firefox tryner når man går inn på eu.wowarmory.com? Har testet både med XP SP2 og Vista Ultimate 64bit Firefox: 2.0.0.11 på begge maskinene. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen andre som opplever at Firefox tryner når man går inn på eu.wowarmory.com?Har testet både med XP SP2 og Vista Ultimate 64bit Firefox: 2.0.0.11 på begge maskinene. Ja, skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Opplever det med Firefox 2.0.0.11 her også. Det samme skjer med Internet Explorer 7. Endret 3. desember 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På tide å ta i bruk ein skikkelig nettlesar då www.opera.com Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) PvP som rogue er ikke det samme i 70 som i lav lvl. Hva er de største forskjellene, da? Du bør f. eks. ikke satse på burst i lik grad. Edit: Drømfolk: Satan til trege dere er med svar på forumet, da. Endret 3. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvor mye koster arena sett 1 totalt? snakker om honor points. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 For 5 armor pieces blir det 65k honor, 50ab marks, 30 wsg marks, 50 av marks. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 <3 Drums of Panic som shammy i BG's. Synd at range og duration er lav, men allikevel fin å ha som trumfkort mot andre folk. Vil nok få en del til å lure hvordan en shaman kan feare Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 PvP som rogue er ikke det samme i 70 som i lav lvl. Hva er de største forskjellene, da? Du bør f. eks. ikke satse på burst i lik grad. Edit: Drømfolk: Satan til trege dere er med svar på forumet, da. Er på skola, svarer når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På tide å ta i bruk ein skikkelig nettlesar då www.opera.com Skjer med Opera også Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Samme med explorer. Fant ut en måte å komme inn på. Søk i google på wow armory Velg http://www.wowarmory.com/ Bytt til EU i menyen. Får søkt opp profiler på denne måten. Virker som det er en feil med hovedsiden til EU armory. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Armory er en udugelig ressurskrevende side. Funksjonalitet > Utseende, når det gjelder sånne ting. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 PvP som rogue er ikke det samme i 70 som i lav lvl. Hva er de største forskjellene, da? Resilience. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvor mye hit rating bør jeg ha på en Frostmage på bossene i Gruul's lair? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvor mye hit rating bør jeg ha på en Frostmage på bossene i Gruul's lair? ~160(13%) dette er ikke så lett når man ikke har kommet så langt i pve progress, men du skal så nære som mulig 16% inc. talents. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ah, ok. Har 124 hit nå, så får vel kjøre på med noen enchanter å sånn Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Resilience. At folk tåler mer er jeg fullt klar over, jeg tenkte mer gameplay-messig. Lenke til kommentar
dull Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På Dragonmaw har vi fått en hel gjeng migrates, med GMC i slutten av navnet sitt. Noen som vet hva det står for? Har spørt noen av dem, men de fleiper bort svaret. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 De kommer vel ikke tilfeldigvis fra Shadow Moon? Jævlig med GMC russere der når jeg spillte der før i tida..var et alliance guild, og de fleste hadde det i navnet sitt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er det med honor pointsene nå til dags? det veksler jo mellom det hele tiden, plutselig har eg tjent inn 1400 i dag, så 1100 og så videre. Skal det være slik? Snakker om honor points som er skaffet i dag som ikkje er godt inn i den poten med honor points man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå