Plomma2 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har ikke spilt wow på nesten en uke. Får i alle fall ikke spilt før i morgen fordi jeg skrev inn feil på betalings greiene. Har plutselig veldig mye tid til overs. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Kjedelig med umodne spillere som skal selge ting. Jeg reiser fra TB-Tarren Mill for å kjøpe en ''lue''. Når jeg kommer fram -''I'll keep it and sell it on the AH'' Blir gal av sånne folk! Kunne kanskje bestemt seg litt før Endret 6. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jaja da fikk jeg meg Cauterizing Band i dag Stormrage Cover droppet også, men jeg har brukt litt for mye RP på diverse for at jeg fikk den. Hvis noen er nysjerrig så står resten i signaturen (mangler bare cauterizing, siden jeg skiftet ut alle mods med 1.9). Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ZG runnet gikk faktisk greit. Fikk Seal of Jin og en annen rogue-enchant ting i tillegg til fullført quest som ledet til nytt belt. Det var det raskeste raidet jeg noen gang har vært med på og vi tok hakkar uten problem. Var altså et testrun med en annen guild dette. Veldig artig dag. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skjekk utstyret og hp'en på han karen her da, for og ikke snakke om pengene. I hvert fall en som har spilt nok da. :!: http://wow.allakhazam.com/profile.html?501819 5374615[/snapback] 7900 HP unbuffed er jo helt greit Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom.. 5395186[/snapback] Her er det samme om man er horde eller ally. Tar ca en måned med 8 timer pr dag å komme fra 0 til exhalted. rep går sakte her, uansett om man vinner eller taper. Klart man tjener på å vinne men rep i ab går tregt. Fordelen med ab er at honour går fort opp her. Er foresten bonus honour weekend i ab nå :=) Lykke til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 rep går sakte her, uansett om man vinner eller taper. Klart man tjener på å vinne men rep i ab går tregt. Fordelen med ab er at honour går fort opp her. 5398080[/snapback] Ja, fyttigrisen, det kan jeg skrive under på. Var kjapt innom roguen min i morges, og sjekket reputation-fanen. Halvveis til honored. Har vært oppe i rank 6, og så og si alt er tjent opp i AB.. har sikkert brukt 2 dager /played der. Så har man AV, hvor jeg har brukt, tja, 9 timer totalt, og er allerede honored. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 hvordan kan en shaman på lvl 29 HITTE med 200?? critter jo med 150 med huntern på 22 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvis han bare slår hvert 3.80`ende sekund er vel det bare rimelig tror dere skjønner hvilket våpen jeg sikter til Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom.. 5395186[/snapback] Her er det samme om man er horde eller ally. Tar ca en måned med 8 timer pr dag å komme fra 0 til exhalted. rep går sakte her, uansett om man vinner eller taper. Klart man tjener på å vinne men rep i ab går tregt. Fordelen med ab er at honour går fort opp her. Er foresten bonus honour weekend i ab nå :=) Lykke til. 5398080[/snapback] tok meg 2,5 uke fra neutral til exalted. men da kasta jeg mobilen og skjøt bikkja omtrent... Endret 7. januar 2006 av GRendal Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 En jeg kjenner ble exalted med AV i en måned. Han så bare på tv som var rett ved siden av han og så bare hoppet han avogtil for å ikke gå afk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 hvordan kan en shaman på lvl 29 HITTE med 200?? critter jo med 150 med huntern på 22 5398325[/snapback] Rockbiter + Corpsemaker (og kanskje en dæsj Strength-totem). Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Warrioren min hitter jo på rundt 200-250 i level 50 /cry Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Pneh heh heh. Få deg tøffere våpen og +str-saker. En liten win i AV skulle sørge for våpenet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Bare èn win, så får jeg Ice Barbed Spear? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jepp. Få questen utenfor, vinn, og cash questen inn. Simpol as pai. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jepp. Få questen utenfor, vinn, og cash questen inn. Simpol as pai. 5398752[/snapback] Ah, nice. Har hørt at du må være level 51 for å gjøre det, er det sant? Btw, pie* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jepp, du må være lvl51 for å komme inn i AV (og forvent surmuling fra lvl60-folkene som mener at bare lvl60-folk bør være tillatt i AV). Første gang jeg var innom, fant jeg ut at jeg var mest til hjelp ved å intercepte og hamstringe folk som løp vekk, eller hakke litt på casters. Simpol skal være "simple" også, da. Det var en sånn skriftlig norwenglish-setning. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jepp, du må være lvl51 for å komme inn i AV (og forvent surmuling fra lvl60-folkene som mener at bare lvl60-folk bør være tillatt i AV). Første gang jeg var innom, fant jeg ut at jeg var mest til hjelp ved å intercepte og hamstringe folk som løp vekk, eller hakke litt på casters. Simpol skal være "simple" også, da. Det var en sånn skriftlig norwenglish-setning. 5398984[/snapback] Ah ok. Har full rested til 51, så jeg får bite i det sure eple og grinde i vei. La ikke merke til "simpol", og dermed skjønte jeg ikke helt at du skrev i "norwenglish". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 baaaah Etter teite mislykka runs i strat får jeg nå endelig 3 stitchez. Mangler bare 7 til nå. så har jeg epix plate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå