Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom..

5395186[/snapback]

 

Her er det samme om man er horde eller ally.

Tar ca en måned med 8 timer pr dag å komme fra 0 til exhalted.

rep går sakte her, uansett om man vinner eller taper. Klart man tjener på å vinne men rep i ab går tregt. Fordelen med ab er at honour går fort opp her.

Er foresten bonus honour weekend i ab nå :=)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
rep går sakte her, uansett om man vinner eller taper. Klart man tjener på å vinne men rep i ab går tregt. Fordelen med ab er at honour går fort opp her.

5398080[/snapback]

 

Ja, fyttigrisen, det kan jeg skrive under på. Var kjapt innom roguen min i morges, og sjekket reputation-fanen. Halvveis til honored. Har vært oppe i rank 6, og så og si alt er tjent opp i AB.. har sikkert brukt 2 dager /played der.

 

Så har man AV, hvor jeg har brukt, tja, 9 timer totalt, og er allerede honored.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom..

5395186[/snapback]

 

Her er det samme om man er horde eller ally.

Tar ca en måned med 8 timer pr dag å komme fra 0 til exhalted.

rep går sakte her, uansett om man vinner eller taper. Klart man tjener på å vinne men rep i ab går tregt. Fordelen med ab er at honour går fort opp her.

Er foresten bonus honour weekend i ab nå :=)

 

Lykke til.

5398080[/snapback]

 

tok meg 2,5 uke fra neutral til exalted. men da kasta jeg mobilen og skjøt bikkja omtrent...

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Jepp, du må være lvl51 for å komme inn i AV (og forvent surmuling fra lvl60-folkene som mener at bare lvl60-folk bør være tillatt i AV). Første gang jeg var innom, fant jeg ut at jeg var mest til hjelp ved å intercepte og hamstringe folk som løp vekk, eller hakke litt på casters.

 

Simpol skal være "simple" også, da. Det var en sånn skriftlig norwenglish-setning.

Lenke til kommentar
Jepp, du må være lvl51 for å komme inn i AV (og forvent surmuling fra lvl60-folkene som mener at bare lvl60-folk bør være tillatt i AV). Første gang jeg var innom, fant jeg ut at jeg var mest til hjelp ved å intercepte og hamstringe folk som løp vekk, eller hakke litt på casters.

 

Simpol skal være "simple" også, da. Det var en sånn skriftlig norwenglish-setning.

5398984[/snapback]

 

Ah ok. Har full rested til 51, så jeg får bite i det sure eple og grinde i vei.

 

 

La ikke merke til "simpol", og dermed skjønte jeg ikke helt at du skrev i "norwenglish".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...