Roberthawkins Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 weeee DC - World Server Down Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er nok ikke verdt de store summene, siden det er level 34.. hadde vært 35 hadde saken vært litt annerledes..! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg får ikke opp armory-linken. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er nok ikke verdt de store summene, siden det er level 34.. hadde vært 35 hadde saken vært litt annerledes..! Hvorfor hadde det gjort noen forskjell? Hvis du tenker på TBC enchants så kan du ha det på det våpenet. Ville sagt toppen 40g. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var de de beste TBC enchantene jeg tenkte på ja... (Mongoose f.x) , for trodde tingen det ble enchantet på måtte være 35+, men tok vell feil da :S Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det går på item level, ikke hvilken level du kan bruke itemet på. Sickle Axe har en item level på 39. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har itemet en lvl req så går det på lvlreq.... Får du et item uten lvlreq, quest item f. eks. Da gjelder itemlvl.... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da tok jeg altså feil da. Takk for oppklaringen får jeg vel si. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da har vi lært noe nytt i dag og Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hva burde minimum +dmg og int være for en shadowpriest? har atm 600dmg.. 1 Lenke til kommentar
kafan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kommer an på hva du skal. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) --Pve--- Først bruker du 5 poeng i Shadow Focus da har du 10% spellhit Så skaffer du 6% til fra gear /gems /enchants Så du capper Spellhit på total 16% Så fokuserer du på spelldamage Crit er det siste man fokuserer på oga man har 2 spells som kan critte. Uansett klasse så er det vel lite gunstig å enchante/gemme pure INT , mer spelldamage = mer mana regen med VT for deg og gruppa. Det er langt oppi ssc/tk/hyjal man begynner å få såppas godt gear at man can bruke MB på cooldown ut en bossfight. Dinget selv 70 for en uke siden har 951? spelldamage med 16% spellhit capped. Ikke spec Blackout i pve , tanken puller og du dotter og bang moben stopper opp og du puller pat. Skal du pvp så er ikke spelldamage tingen men res. Overleve lengre så gjør man mer skade uansett. Selv pvper jeg nå med pve build og får ikke noe hjelp fra talenter og har 0 res gear men skaden er høyere men blir også 1shooted lenge før jeg skulle ha dødd. Endret 2. desember 2007 av War Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Først bruker du 5 poeng i Shadow Focus da har du 10% spellhitSå skaffer du 6% til fra gear /gems /enchants Så du capper Spellhit på total 16% Så fokuserer du på spelldamage Crit er det siste man fokuserer på oga man har 2 spells som kan critte. Uansett klasse så er det vel lite gunstig å enchante/gemme pure INT , mer spelldamage = mer mana regen med VT for deg og gruppa. Takker! Er atm holy med +1300healing. vil prøve noe nytt. kan du linke et bra build? med mana burn, liker å pvp'e Endret 2. desember 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hvis du liker å PVP'e kan du egentlig drite i spellhit. Jeg syns dette er en ganske bra pvp build: http://www.wowhead.com/?talent=bxMrzIMZZVMGdMuRGtVo Endret 2. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dere skjønner, en i guildet mente jeg knapt ville få noe for den og fikk ikke kloke svar av å forhøre meg med andre heller. Så jeg solgte den for 8 gold på buyout og den ble solgt i løpet av 15 minutt. Gah... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dere skjønner, en i guildet mente jeg knapt ville få noe for den og fikk ikke kloke svar av å forhøre meg med andre heller. Så jeg solgte den for 8 gold på buyout og den ble solgt i løpet av 15 minutt. Gah... Vel: Pwnt. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sjekke wowhead eller lignende neste gang så får du en viss anelse om verdi. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sjekke wowhead eller lignende neste gang så får du en viss anelse om verdi.Ja, da har jeg lært... *drepe 500 crushridge ogres til* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 netopp dinget lvl 40, og mangler 10 g til mount. Hvor skal jeg farme for å bra vendor trash ? aka noe som selger bra til vendor. Alle itemsene mine som er selgbare er på ah... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spørsmål: Du vil alltid ha 1% miss-sjanse anyway, så må en ha 16% spellhit? Klarer ikkje det seg med 15% sia den siste prosenten vil alltid vere miss-sjanse? Har hørt begge deler så sugen på å høyre meir input her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå