Sneglen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ønsk meg lykke til - er nå på level 362 og skal helst opp til 375 så fort som mulig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lykke til Hvilken profession er det du snakker om nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er ikke artig å spille 1v1 mot en druid som har 437 resilience når man er warlock og druiden springer rundt pilaren i nagrand... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er ikke artig å spille 1v1 mot en druid som har 437 resilience når man er warlock og druiden springer rundt pilaren i nagrand... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor omg! Hvor lenge varte fighten? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) omg! Hvor lenge varte fighten? hehe Time elapsed: 21 Mins Endret 2. desember 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Trenger et lite tips, har lenge tenkt på å satse på PvPing med druiden min, og da tenker jeg at jeg kan få 375 i elemental leatherworking og skaffe primalstrike settet, men er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Pala vs Mage er værre, hadde et par 1on1 fights med dem. De var jo speccet holy da, og tok jo ikke dmg, kom aldri under 100% hp pga ice barrier men alikevel tok det bortimot en time å ta knekken på dem. Engineer belt + bubble etc.. er pain Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ikke damage? Nå som healing gear har blitt til +spell damage også. skal love deg Holy paladins gjør damage nå jeg. Å siden du brukte lang tid så kan han vel ikke ha søpple gear Endret 2. desember 2007 av ThomasAT Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har et tips mot stunlock? Trinket? Kom en rogue idag og stunlocket meg 100% til jeg døde. Kunne ikke gjøre annet en å rydde litt i baggene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvilken class spiller du? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet sann cirka hva en dreadsteed koster na? Spiller pa Twilghts hammer. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spiller kriger prot, den er grei selv 5 rogues kan ikke drepe med 24k hp og 530 def men på shadowpresten så har jeg 0 res gear og 6k HP , vet jeg kan skaffe en trinket men må da skaffe poeng først. Føler meg useless i starten da jeg ikke kan dps og er et lett bytte. Ingen honor , lite erfaring, ingen res gear VS S3 folk med pvp played 3 år. Starten er kjip as men det er vel bare å henge på laget og sakte men sikkert på honor og kjøppe s1 gearet. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spiller kriger prot, den er grei selv 5 rogues kan ikke drepe med 24k hp og 530 defmen på shadowpresten så har jeg 0 res gear og 6k HP , vet jeg kan skaffe en trinket men må da skaffe poeng først. Føler meg useless i starten da jeg ikke kan dps og er et lett bytte. Ingen honor , lite erfaring, ingen res gear VS S3 folk med pvp played 3 år. Starten er kjip as men det er vel bare å henge på laget og sakte men sikkert på honor og kjøppe s1 gearet. Hva slags gear har du hvis du har 24k hp? Det er vel buffed? Armory? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lykke til Hvilken profession er det du snakker om nå? Leatherworking Skal lage meg Living Earth Shoulders etterhvert. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er vel buffed? Armory? Det er last stand når man møter 5 horder og prøver å oppholde dem i 2 min for å trekke ut tiden. Gjør jo ingen skade men oppholder mange veldig lenge , thunder demo spellref,dodge,laststand ,fear osv. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Beste plass å grinde Aldor rep etter revered? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var i alle fall Legion hold , for Fel a fikk vek ca 6-7 i halvtimen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Legion Hold i Shadowmoon Valley. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ok... Jeg tror jeg nettopp gjorde noe ekstremt dumt... Hvor mye mener dere Sickle Axe er verdt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå