Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"your items does not suffer durability loss when you get killed by enemy players"

Hvorfor koster det da meg masse gull å reparerer? når jeg bare spiller pvp?

Fordi våpen og armor mister durability av å bli slått på? Helt logisk igrunn, det sitatet ditt forteller deg er at du ikke mister 10% durability når du blir drept av en horde/alliance, som når du blir drept av en raidboss.

Endret av Guka
Lenke til kommentar
"your items does not suffer durability loss when you get killed by enemy players"

Hvorfor koster det da meg masse gull å reparerer? når jeg bare spiller pvp?

Utstyret mister durability også når en blir slått på, og ikke bare når en blir drept. Det er kun 10% durability tapet ved død en unngår i PvP.

Lenke til kommentar

Jeg klikker helt i vinkel. Det er faen meg 0 shammy loot i SSC etter at man har vært i Kara.

Vi har tatt Hydross, Lurker og Morrogrim. Har prøvd oss på Han "world breaker"-karen med 4 adds, men wipa glatt etter 1 min :D Men greia er at akkuratt nå har jeg absolutt ingenting der å gjøre lootvis. Når vi begynner å ta ned T5 folk, da er det loot for meg der, men for enhancement shaman med DW (som må ha 2.60 speed våpen for å ha optimalisert dps), så er det ikke damn shit i SSC. Jeg føler at hver gang vi er der, så er det ikke en dritt for meg/min "effort".

armory

"QQ"? :(

Lenke til kommentar
For loot er alt her i spillet.
Epix or gtfo.

takk.

Men for å si det på en annen måte: jeg er ikke kun etter "epixx"....eller faen heller, JA JEG ER ETTER EPIXX hehe. Jeg liker det sosiale i spillet, det gjør jeg, men jeg liker epics også. Og hvis jeg skal spille kun for det sosiale, kan jeg like gjerne stikke til kompisene, ta par øl og spille guitar hero 2 :p Seff er loot en del av spillet og opplevelsen. Du løper vel ikke akkuratt i grønne heller? Da bryr du deg om loot.

Lenke til kommentar

syns å huske det var en side der du fant hvor mye rep du trengte for å nå neste lvl med factions. f.eks du trenger 2 mer run i rampards for å bli honored med honor hold.

vis noen skjønte det :)

kan sjekke hvor masse ting du må levere for å bli neste rep lvl med byene osv.

noen som har den siden?

Lenke til kommentar
Epix or gtfo.

takk.

Men for å si det på en annen måte: jeg er ikke kun etter "epixx"....eller faen heller, JA JEG ER ETTER EPIXX hehe. Jeg liker det sosiale i spillet, det gjør jeg, men jeg liker epics også. Og hvis jeg skal spille kun for det sosiale, kan jeg like gjerne stikke til kompisene, ta par øl og spille guitar hero 2 :p Seff er loot en del av spillet og opplevelsen. Du løper vel ikke akkuratt i grønne heller? Da bryr du deg om loot.

Det jeg mente var at du fremstile på en måte som om du ga fin faen i de 24 andre du raidet med.

Lenke til kommentar
Epix or gtfo.

takk.

Det jeg mente var at du fremstile på en måte som om du ga fin faen i de 24 andre du raidet med.

og det jeg mener er at du prøver å slenge din "fy fy! *pekefinger" på meg (og det oppfatter jeg som "angrep").

Når det kommer til raids, så er jeg glad på looters vegne. Jeg er glad for at de får loot og at de blir "bedre" utstyrvis og at ting blir litt lettere fremover pga det. Men det er seff kjipt å komme fra Kara hvor man hadde masse potensiell loot, komme så til 25 manns T5 instance og se at du har kanskje 2-3 ting av f.eks 50 du kan rolle på i HELE instansen.

Det jeg sier her er at blizzard har gjort det igjen og har neglisjert enhancement shammy loot. Ikke rart, i og med at de mener shaman burde være resto...

Lenke til kommentar
Epix or gtfo.

takk.

Det har jeg faktisk alltid gjort. Jeg raider faen ikke for at andre skal få nye items jeg er emd for og upgrade selv. Forventer også det samme i retur.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...