Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen flere som har mistet arena-rankingen sin i dag?

Jeg var Rival. Ble det helt i begynnelsen av season 1. Trodde ikke man fjernet rankene?

Vel, ny season - nye muligheter.

Arena ranks er noe man får per sesong. Du mister altså ranken om du ikke spiller en sesong.

Lenke til kommentar
Jeg har en kamerat som vil ha en ny konto. Han vil kjøpe bare CD- key online, siden han har 3 bokser fra før av.

Hvor får man kjøpt det? Jeg har gjort det selv et par ganger, men husker det ikke ... Har det på tungespissen :)

Sjekk her..

Takker :) Jeg visste det var noe med "loot" ! Prøvde Lootgarden, itemsloot, itemgarden (denne er jo en goldseller- side) og litt av hvert.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt 5 arenaer og ga opp etter å ha blitt 8k crittet 5 ganger på rad instant death med 100% mana og hp.

Om jeg blir med i et team nå er det noen regler på hvor mange kamper man må ha pr dag?

Og hva skjer om man taper alle og er helt rævva, dvs bare sitter der og dør så fort som mulig.

Hvor mange poeng får man da?

Lenke til kommentar

Kanskje du trenger meir hp og resilience gear?:)

Uansett må du ha spelt minst 10 kamper og ha minst 30% deltakelse på laget kver onsdag får å få poeng. Kor mykje poeng du får avhenger av kor god rating andre teams har. Det finst kalkulator ute på nettet so kan rekne ut ein ca verdi men husker ikkje adresse. Du tenar meir arena poeng på å vere i eit 3vs3 eller 5vs5 enn eit 2vs2 team.

Trur dette her skal vere ganske korrekt. Dersom det har komt noken endringar i siste patch får noken andre tilføye det :)

Edit: 30% var det ja, takk takk :)

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Kanskje du trenger meir hp og resilience gear?:)

Uansett må du ha spelt minst 10 kamper og ha minst 30% deltakelse på laget kver onsdag får å få poeng. Kor mykje poeng du får avhenger av kor god rating andre teams har. Det finst kalkulator ute på nettet so kan rekne ut ein ca verdi men husker ikkje adresse. Du tenar meir arena poeng på å vere i eit 3vs3 eller 5vs5 enn eit 2vs2 team.

Trur dette her skal vere ganske korrekt. Dersom det har komt noken endringar i siste patch får noken andre tilføye det :)

Edit: 30% var det ja, takk takk :)

Du må ikke spille 10, laget må spille 10. Så om du laget ditt spiller 10 kamper, trenger bare du være med på 3 av dem ;)

Lenke til kommentar

Skjedde nettopp noe Jææævlig rart med meg!

Spilte på roguen min som jeg specca 0/20/41 idag, altså shadowstep.

Jeg var like nedenfor horde sin graveyard og holdt på å drepe enn annen rogue, da han blinder og sprinter for å komme seg bort. Jeg trinketer og Shadowstepper TIL alliancegraveyarden! Jeg tror roguen døde akkurat da jeg shadowsteppa elns, rart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...