Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hehe, er vel egentlig ingen teams som er dårlige, bare du er flink og vet hvor svakhetene dine ligger. Men jeg tror 2 x warrior hadde funket greit dårlig :p

Jeg og en annen warrior lå rundt 1600, men han boosta meg jo, han hadde übergear da

Har du bra utstyr er jeg sikker på at du kan greie 1600 og mer alene, skal man dømme ut ifra alle idiotene vi har møtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alene? er du gal? hvilken class skal du spille om du skal spille på 1600 rating ALENE?

SL/SL warlock hvis du møter 2 x dps teams? =)

(Har selv møtt motstandere jeg vet jeg har vært i stand til å drepe alene i 2on2 som shadow priest. På lav rating gjorde jeg ofte 70-80% av damagen uten shadowfiend og vi er et 2 x dps-team)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Vil det noen gang komme Pre Tbc realms ? Jeg likte bedre vanilla WoW enn Burning Crusade, føler at TBC ødela wow feelingen :/

Nei. Blizzard har sagt at det ikke kommer. Joda, jeg blir nostalgisk iblant, men jeg hadde aldri gått tilbake. Det ville vært kraftig irriterende å være stuck med de begrensningene man hadde den gangen.

Lenke til kommentar

Ut av månelandskapet i neste pakke burde kanskje bringe frem den første wow følesen.

Litt kjpern i går 1 boss arca 10% så resatte serveren og alle instancene.

Tok med en green gjeng dit for kara key og det var den største bossen med de beste dropsa dem hadde hørt om.

Noen som hat hatt buggede instancer etter daily Q?

Dro til Mana T og på 10% bugget bossen , ingen badge ingen Q ingen gull

Dro til Mech 4 mobs før last boss bugget mobsa ingen badge ingen Q ingen gull

Dro til Heroic ramp 2 mobsa før last boss respawnet 10 ganger under fighten

Tok souldgrinder Quest siste del av ogr kjeden som gjør deg neutral og da kunne vi ikke loote Q itemet pga Out of range bug .

Kan ikke gjøre en dritt lengre , hele arathor forfaller.

Lenke til kommentar
Hva er rekorden for lengstvarende wsg? :D

Spilte en vanvittig pre vs pre i går som varte i 1 time og 11 min. Helt klart den morsomste bg runden jeg noen gang har spilt.

Har vært med på en på 49min ... og da var det sekundet før det blei deserter-buff på meg.

WSG er uten tvil den mest bedritne BGn, og jeg styrer unna gear som krever marks der.

AB for fun

AV for honor

EoS for marks

WSG for torture

Lenke til kommentar
Hva er rekorden for lengstvarende wsg? :D

Spilte en vanvittig pre vs pre i går som varte i 1 time og 11 min. Helt klart den morsomste bg runden jeg noen gang har spilt.

Har vært med på en på 49min ... og da var det sekundet før det blei deserter-buff på meg.

WSG er uten tvil den mest bedritne BGn, og jeg styrer unna gear som krever marks der.

AB for fun

AV for honor

EoS for marks

WSG for torture

Hehe. Ja er ikke noen spesiell WSG fan jeg heller, men grunnen til at denne var så utrolig morsom(og lang) var at vi spilte elendig og lå under 2-0 ganske kjapt. Kom tilbake og vant med herlig teamwork. Er ikke så ofte det skjer nå for tiden når alle kun er ute etter mest mulig honor. Tipper at 9 av 10 ville gitt opp når de lå under 2-0 for en pre. Var deilig å slippe det, selv om det varte kun i 1 bg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...