Loeve Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe, er vel egentlig ingen teams som er dårlige, bare du er flink og vet hvor svakhetene dine ligger. Men jeg tror 2 x warrior hadde funket greit dårlig Jeg og en annen warrior lå rundt 1600, men han boosta meg jo, han hadde übergear da Har du bra utstyr er jeg sikker på at du kan greie 1600 og mer alene, skal man dømme ut ifra alle idiotene vi har møtt. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Alene? er du gal? hvilken class skal du spille om du skal spille på 1600 rating ALENE? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er du bra gearet så klarer du det hvis du møter de rette folka Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Rette folka? jaja battlegroupen vår må være vanvittig god da... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er vel warrior han kommenterer. Ante ikke at vi var så bra Need to learn to play jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Alene? er du gal? hvilken class skal du spille om du skal spille på 1600 rating ALENE? SL/SL warlock hvis du møter 2 x dps teams? =) (Har selv møtt motstandere jeg vet jeg har vært i stand til å drepe alene i 2on2 som shadow priest. På lav rating gjorde jeg ofte 70-80% av damagen uten shadowfiend og vi er et 2 x dps-team) Endret 30. november 2007 av Loeve Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil det noen gang komme Pre Tbc realms ? Jeg likte bedre vanilla WoW enn Burning Crusade, føler at TBC ødela wow feelingen :/ Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil det noen gang komme Pre Tbc realms ? Jeg likte bedre vanilla WoW enn Burning Crusade, føler at TBC ødela wow feelingen :/ Nei. Blizzard har sagt at det ikke kommer. Joda, jeg blir nostalgisk iblant, men jeg hadde aldri gått tilbake. Det ville vært kraftig irriterende å være stuck med de begrensningene man hadde den gangen. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ut av månelandskapet i neste pakke burde kanskje bringe frem den første wow følesen. Litt kjpern i går 1 boss arca 10% så resatte serveren og alle instancene. Tok med en green gjeng dit for kara key og det var den største bossen med de beste dropsa dem hadde hørt om. Noen som hat hatt buggede instancer etter daily Q? Dro til Mana T og på 10% bugget bossen , ingen badge ingen Q ingen gull Dro til Mech 4 mobs før last boss bugget mobsa ingen badge ingen Q ingen gull Dro til Heroic ramp 2 mobsa før last boss respawnet 10 ganger under fighten Tok souldgrinder Quest siste del av ogr kjeden som gjør deg neutral og da kunne vi ikke loote Q itemet pga Out of range bug . Kan ikke gjøre en dritt lengre , hele arathor forfaller. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvor finner dere instance daily questene? Og vilken BG weekend er det denne helgen? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Heroic Quest fåes av denne karen: http://www.wowhead.com/?npc=24369 Normal Quest fåes av kompisen som står rett ved siden av. Denne helga er det Warsong Gulch-weekend: http://wow-europe.com/en/info/basics/events/calendar.html Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ok Så det er random for vilken instance man får det til da? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) En ny hver dag, samme for alle. Man må slette den fra igår om man ikke fullførte. Ser det står 13g reward, i min q log står det 24g Endret 30. november 2007 av War Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) ja så alle på serveren får samme hver dag liksom? da må det jo bli ganske greit og finne group og da Endret 30. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Alle på realmen får samme quest, men det kan variere fra realm til realm. Har oppdaget stor interesse for "Dagens Heroic" i LFG-chat store deler av dagen Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva er rekorden for lengstvarende wsg? Spilte en vanvittig pre vs pre i går som varte i 1 time og 11 min. Helt klart den morsomste bg runden jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva er rekorden for lengstvarende wsg? Spilte en vanvittig pre vs pre i går som varte i 1 time og 11 min. Helt klart den morsomste bg runden jeg noen gang har spilt. Har vært med på en på 49min ... og da var det sekundet før det blei deserter-buff på meg. WSG er uten tvil den mest bedritne BGn, og jeg styrer unna gear som krever marks der. AB for fun AV for honor EoS for marks WSG for torture Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 AB for 1 mark og 200 honor AV for 1 mark og 200 honor WSG for 1 mark og 400 honor EoS for 1 mark og 200 honor Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva er rekorden for lengstvarende wsg? Spilte en vanvittig pre vs pre i går som varte i 1 time og 11 min. Helt klart den morsomste bg runden jeg noen gang har spilt. Har vært med på en på 49min ... og da var det sekundet før det blei deserter-buff på meg. WSG er uten tvil den mest bedritne BGn, og jeg styrer unna gear som krever marks der. AB for fun AV for honor EoS for marks WSG for torture Hehe. Ja er ikke noen spesiell WSG fan jeg heller, men grunnen til at denne var så utrolig morsom(og lang) var at vi spilte elendig og lå under 2-0 ganske kjapt. Kom tilbake og vant med herlig teamwork. Er ikke så ofte det skjer nå for tiden når alle kun er ute etter mest mulig honor. Tipper at 9 av 10 ville gitt opp når de lå under 2-0 for en pre. Var deilig å slippe det, selv om det varte kun i 1 bg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det jeg liker med WSG er at man sloss omtrent hele tiden. Er ikke kjedelig "DEFEND BASES!1one", man jakter flaggbæreren, eller forsvarer vårt eget flagg. Syntes det er en hyggelig BG, og her kan faktisk alliance vinne også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå