Theoneask Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jepp, måtte nok det. Men fekk ordna det Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 shamanen må outheale warriorn og hjelpe til med interupts (earthshock rank1) du skal igrunn ta dem siden dere har mer dps og mer interupts Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte meg et gamecard istad og er nå hjemme igjen og har lyst til å spille litt, men når jeg har skrevet inn koden og skal confirme kommer det bare unable to connect. Noen som vet hva som er galt ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kanskje wow-europe.com er nede ? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nei, er vel ikke det? Var på wow-europe for 5 min siden. Mulig dette er gammelt nytt, men så at man nå har mulighet til å bytte nick. (Har pause fra WoW, så følger ikke så godt med.) Koster 6£, hva synes dere om det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nei, er vel ikke det? Var på wow-europe for 5 min siden. Mulig dette er gammelt nytt, men så at man nå har mulighet til å bytte nick. (Har pause fra WoW, så følger ikke så godt med.) Koster 6£, hva synes dere om det? Et fin-fint tilbud; jeg kan ikke se noe negativt med det. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, det er en fin ting. Venter bare på hårklipper nå Forresten, det har negative sider, foreksempel at Ninjaer, kan bare skifte navn så ofte dem vill å fortsette å ninjaaaaaa Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kanskje det kunne kommet opp personens tidligere nick hvis du klikket på ikonet hans eller noe. Er jo en mulighet Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Selv om noen skifter navn er dem fremdeles på friends/ignore lista. Så ser du mange nye navn på ignore lista di så la dem stå Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, det er en fin ting. Venter bare på hårklipper nå Forresten, det har negative sider, foreksempel at Ninjaer, kan bare skifte navn så ofte dem vill å fortsette å ninjaaaaaa De kan ikke skifte så ofte de vil. Det er en "cooldown" på 90 dager. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 shamanen må outheale warriorn og hjelpe til med interupts (earthshock rank1) du skal igrunn ta dem siden dere har mer dps og mer interupts Ja, men sliter alerede med at jeg har global CD når han caster flash of light :/ Men etter bubble, er det kos med trinket+deathwish =) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Vil lock + resto shaman funke i 2v2? Lagde 2v2 med en shaman i guilden i går ^^ Har ikke spilt så mye enda da. Edit: bah, feil tråd Endret 29. november 2007 av Tullut Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Regner med å dinge 40 med en UD mage i morra, hvor får jeg kjøpt mount til den og hvor? Lenke til kommentar
xTep Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heh, hva er verste 2v2 team da? Prøvd holy pala + frost mage..i greens / blues. Mistet helt lysten på å noensinne spille arena igjen. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Regner med å dinge 40 med en UD mage i morra, hvor får jeg kjøpt mount til den og hvor? Du får kjøpt den i Brill (tror jeg det heter). Sør for Undercity. Endret 29. november 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe, er vel egentlig ingen teams som er dårlige, bare du er flink og vet hvor svakhetene dine ligger. Men jeg tror 2 x warrior hadde funket greit dårlig Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bad geared rogue og hunter er ikke bra. sammed med warr rogue:( Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Regner med å dinge 40 med en UD mage i morra, hvor får jeg kjøpt mount til den og hvor? Du får kjøpt den i Brill (tror jeg det heter). Nord for Undercity. Fix. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe, er vel egentlig ingen teams som er dårlige, bare du er flink og vet hvor svakhetene dine ligger. Men jeg tror 2 x warrior hadde funket greit dårlig Jeg og en annen warrior lå rundt 1600, men han boosta meg jo, han hadde übergear da Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet om en fin side jeg kan få kjøpt en Wow-key ifra enkelt og greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå