Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg litt lei meg. Gikk glipp av ''warlockz iz overpowered'' tråden :/

Uansett, jeg er ikke helt enig. La oss gå gjennom klassene:

Warriors var kongene av PVP før, og jeg vil si de er det ennå. Det er så og si umulig å feare en PVP specca Warrior (Arms) siden den nå faktisk 100% sikkert har Death Wish. Priests har dette problemet også, jeg er sikker på at de er enige. De har også Mortal Strike som reduserer healinga warlocken gjør med 50%.

Hunters har atten sekunder med fullstendig immunity mot all slags fear effects, inkludert Death Coil, ikke bare har de det, de har også damage som det suser etter, 50% healing reduksjons skudd, og en pet som slår for en 2-3-400 dps.

Rogues er en warlocks verste mareritt. Du dotter de fullt opp og de popper Cloak of Shadows, så er de plutselig immune mot alle dine måter å påføre dem damage på. Dette har ETT minutts cooldown. Har de lite liv igjen tar de bare CloS, vanish og kan vente en stund før de angriper igjen, gjerne da med CloS klar igjen. Den beste måten å ta rogues på er rett og slett å specce full destruction, som er en ikke fullt så normal PVP specc. (Nesten ingen måte å forsvare seg på). Og ja, i tillegg, sa jeg at også rogues har -50% healing reduksjon på warlocks? Åja, det heter Wound Poison. Prøver man feare de, har de også Kick.

Druids må jeg innrømme er stort sett piece of cake, dotter de opp, fearer, og så er det bare å draine litt så ligger de og slikker asfalt. De har absolutt ingen måte å få seg unna Fear på. Vil de heale? Flott, da blir de silenca. Rejuvenation? Devour Magic.

Shamans som er resto specca er et helvete å få ned siden det tar årevis å bli ferdi med de. Og nå har de i tillegg fått en god del +damage på healing gearet sitt, så de tar lett bort en Felhunter for å si det sånn. Felhunter fungerer riktignok, men den er ikke god nok. Elemental og Enhancement shaman er bare å le av mens man ser de gå ned. Absolutt ingen utfordring.

Priests vil jeg si er relativt lette å ta ned siden man kan bare purge bort Vampiric Embrace på seg selv med Felhunter, man har normalt sett god shadow resistance som warlock, og man kan silence holy linja deres, feare de (siden Fear Ward ble nerfa hardt) og death coil som siste utvei.

Mages som er frostspecca er nok ett helvete. De har skjold som de kan sette på seg, i tillegg til at de kan wipe alt som heter DoTS to ganger i løpet av ett tidsrom på 30 sekunder. De kan counterspelle deg og normalt fucke opp hele warlocken. De har stor sjanse for å fryse deg ned, og da får de syk burst damage som lett dreper deg. De har riktignok også en Elemental, men den er bare å banishe så er den ute av verden. De kan også fjerne curses.

Paladins, sist men ikke minst, er vanskelig å ta. Corruption, Siphon Life og Immolate kan alle cleanses bort. En typisk PVP warlock har ikke Unstable Affliction (i SL/SL) så de kan stort sett cleanse det meste. De kan heale seg relativt lett opp til full HP. Du kan kaste Curse of Tongues på de, men gjelder den for instant casts som cleanse? Nei. Disse er også merkbart farligere etter 2.3 patchen da de gjerne har en 5-600 spelldamage i Gladiator gearet sitt. Sammen med Holy Shock og Seal of Righteousness sørger dette sakte men sikkert for at warlocks går ned. Kommer de i trøbbel er det bare å poppe ut en Hammer of Justice. En PRO paladin (Se: Athene, ohohoho) dreper gjerne Felhuntern også, med sin ikke-resistable magi, nemlig Holy.

Kamper mot andre warlocks er fullstendig avhengig av hvor mye +spelldamage du har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mages som er frostspecca er nok ett helvete. De har skjold som de kan sette på seg, i tillegg til at de kan wipe alt som heter DoTS to ganger i løpet av ett tidsrom på 30 sekunder. De kan counterspelle deg og normalt fucke opp hele warlocken. De har stor sjanse for å fryse deg ned, og da får de syk burst damage som lett dreper deg. De har riktignok også en Elemental, men den er bare å banishe så er den ute av verden. De kan også fjerne curses.

Paladins, sist men ikke minst, er vanskelig å ta. Corruption, Siphon Life og Immolate kan alle cleanses bort. En typisk PVP warlock har ikke Unstable Affliction (i SL/SL) så de kan stort sett cleanse det meste. De kan heale seg relativt lett opp til full HP. Du kan kaste Curse of Tongues på de, men gjelder den for instant casts som cleanse? Nei. Disse er også merkbart farligere etter 2.3 patchen da de gjerne har en 5-600 spelldamage i Gladiator gearet sitt. Sammen med Holy Shock og Seal of Righteousness sørger dette sakte men sikkert for at warlocks går ned. Kommer de i trøbbel er det bare å poppe ut en Hammer of Justice. En PRO paladin (Se: Athene, ohohoho) dreper gjerne Felhuntern også, med sin ikke-resistable magi, nemlig Holy.

Kamper mot andre warlocks er fullstendig avhengig av hvor mye +spelldamage du har.

Må inrømme at frost mages er utrolig lette, er bare å fake en spell så silencer du og så er du ferdig med den silencen. Firemages som vet hvordan man spiller kan være vanskelige hvis de har PvP trinket og WotF. Men de går som regel ned fort siden nesten ingen vet hvordan man spiller fire mage.

Paladins: De er utrolig lette, alt man trenger er fear og så dots og draine livene dems. Eller nuke dem hvis du er destruction.

Lenke til kommentar
Weapon skill finnes ikke etter 2.3, expertise er det nye nå. Expertise er også bare -dodge og -parry, så hjelper ikke noe på crit eller hit. Ganske ubrukelig i PvP spør du meg.

Hvordan du har 5% hit fra talents er jo også merkverdig, du må ha en spesiell spec (regner med du er shaman, avataren din).

Angående crit i dual mot warlocken så må du ha vært enten utrolig uheldig eller blunket når du critta. Tror ikke på at du ikke crittet en eneste gang, men det er nå en annen sak.

Rogue er classen, men jo jeg critta ikke en gang, han tok opp SCT og fulgte med, jeg så bare på talla som kom opp og det var ikke en crit, og som sagt usannsynlig mye miss og dodge, missa sjelden med merciless daggeren min og critta ofte også på folk med mye resilience, eneste forskjell nå er at jeg har 2 i mace skill og hadde 350 i daggers.

4-5 dodge og miss på rad er ikke normalt om weapon skill ikke har noe å si i PvP fortsatt, og det skjedde flere ganger at det kom mange miss/dodge på rad. Som sagt, det tok så lang tid å ta han ned med null crits og alle miss/dodge at VW hans alene fikk meg til 44% :!:

Lenke til kommentar

har + 12% hit med talents, og nå har jeg skillet fullt opp og misser/dodger ikke på angrepene mine like mye i det hele tatt, prøvde ny duel med samme lock som nevnt over og jeg critta flere ganger. Eneste forskjell er at jeg hadde 2 i mace skill og har 348(ble dritt lei) nå, så weapon skill har tydligvis fått virkning på PvP og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...