Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jøss, det gikk temmelig fort å få rep i AV. Har vært der to ganger med warrioren, en gang i går i et par timer, og en gang i dag (6-7 timer). Vips, honored og tilgang til til snertne saker. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jøss, det gikk temmelig fort å få rep i AV. Har vært der to ganger med warrioren, en gang i går i et par timer, og en gang i dag (6-7 timer). Vips, honored og tilgang til til snertne saker. 5391694[/snapback] Jepp går fort med rep i AV. På 3 dagers spill 6-8 timer pr dag og to wins fikk jeg 12k rep. Ble exhalted her på onsdag :=) Da får man enda mere snertne saker hehe Du burde egentlig bli exhalted fortest mulig, da har du TUF klar på lvl 60. Lykke til Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det går helt forbanna treigt som alliance på vår server. Har vært der fra 14 dager play time til 21 timer. Mangler 10k til exhalted. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Da fikk jeg min første blå dropp ever i dag Ranger Bow. Droppet av en Bloodfury Slayer i Stonetalon Mountains. Syns det var ganske bra for den har en drop-rate på 0.0% Noen som har noen ca. pris hva jeg kan selge den for i AH? 5391620[/snapback] Du fekk akkurat samme første blå som eg fekk. Fikk solgt min til 11 g på sylvanas, min droppa i Hillsbrad av ein Hillsbrad farmer. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Drive å spiller litt på dr00den min. Lvl 13 atm, men får 416 exp per kill av Old Icebeard. Det er ganske mye for en som er så lav lvl Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har noen et bra program til å åpne screenshots fra WoW? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Irfanview. Gratis og lettvint Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Da prøver jeg det, takk EDIT# funka fint det Endret 6. januar 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Som jeg har skrevet før.. Tips i ZG. Har bare gjort de to første bossene og pugger guider for de andre bossene. Noen ting i ZG som jeg må være forsiktig med å passe på eller noe sånt? Hallo! Alle har jo gjort ZG en gang vel? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vel, når blood drinkers kommer skal alle ha ranged dps, siden de har en AoE drain life. Ellers er det vel individuelle taktikker for alle guilds. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som hvet en plass der jeg kan lese stats til forskjellige klasser uten gear? 5389498[/snapback] Jepp, her er et eksempel. Og her er en oversikt over alle classes. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som hvet en plass der jeg kan lese stats til forskjellige klasser uten gear? 5389498[/snapback] Jepp, her er et eksempel. Og her er en oversikt over alle classes. 5393809[/snapback] Det er vel lvl 1? Jeg mente lvl 60. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Men det sa du ingen ting om. Du kan jo bare gange det der med 60, du får sikkert ikke rett tall men du kan fortsatt sammenligne. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe, den eneste måten å gå fort opp i rep uansett BG er å spille mye Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Er det noen som har noen tips til å kjapt komme til honored i AB? For alliance da liksom.. 5395186[/snapback] Det finnest kun en måte å skaffe seg rep i AB på, steng deg inne i et rom og grind AB til du dør, da er du snart halveis til exhalted. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=39337 <- noen som vet hvem dette er? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vist ingen kan gi meg en side til stats til en lvl 60 uten gear, noen som idet minste gi meg stasa til en lvl 60 human warrior uten gear? =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 jaja, robe of the void er sabla dyr . Hadde 200 runecloth = 10 skill point i tailoring.... Enda 10 igjen... Men fikk kjøpt noen essence of fire for 8 G stykk, driter i det, jeg vil ha RotV nå! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Uff, er i MC nå. Ingen av healerene har overheal-mod. De skjønner ikke at overheals er 115% waste of mana. "Better safe then sorry" .. Ikke rart vi wiper på Luci.. Endret 6. januar 2006 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå