daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Men etter 2.3 tror jeg ikke det lønner seg å dra til outlands før du er 60, fordi du får myeee mere bonus xp i forhold til levelen jo nærmere 60 du kommer Men jeg kan jo selvfølgelig ta helt feil, og at det går mye fortere å bare grinde mobs edit: du får mere bonus xp av quests før 60 Endret 28. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det har det. Du bør kunne klare det allerde på 55. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du vil jo slite med mye resists og sånn skit på 55, fordi mobbene i Hellfire Peninsula er rundt 57-60. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har lite å si som hunter egentlig. Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 UI scalen går fra 0.64 - 1 noen som vet om jeg kan få den under 0.64 ? noen addon kanskje? altså gjøre UI'en mindre enn standard.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Høyere oppløsning Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en enkel måte å se hvor jeg burde trene i det levelet jeg er i? Noe av det som plager meg mest i WoW, er at jeg aldri vet hvor jeg skal levle fyren min... Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Høyere oppløsning ja tenkte også på det, men jeg får ikke oppløsningen mer enn 1280x1024.. kan ha noe med video kortet å gjøre.. har Radeon X1650 pro.. er det noe jeg kan gjøre for å få en høyere oppløsning? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke om skjermen ikke støtter det Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva syns dere jeg skal ha på den nye chesten min? 2 x red sockets 1x gul.. Vil ha noe ala +healing og int eller + healing mp/5 bryr meg ikke stort mye om socketbonus. noen forslag? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Netopp rerolla lock etter et halvt års pause. Deilig å begynne igjen. Hvilke specc mener dere funker best om jeg skal booste til 70? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Affli, draintank imp grinding gogo. Bruk void opp til 30-40. Begynte på 28, smak og behag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Finnes det en enkel måte å se hvor jeg burde trene i det levelet jeg er i? Noe av det som plager meg mest i WoW, er at jeg aldri vet hvor jeg skal levle fyren min... Jepp, står en fin oversikt over områdene for forskjellige levels på http://wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html Endret 28. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en enkel måte å se hvor jeg burde trene i det levelet jeg er i? Noe av det som plager meg mest i WoW, er at jeg aldri vet hvor jeg skal levle fyren min... Jepp, står en fin oversikt over områdene for forskjellige levels på http://wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html Ah, takk! Akkurat det jeg lette etter! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Brukte den sida endel i starten selv, så jeg vet om den. Står egentlig veldig mye bra info på "Game Guide"-delen av WOW-sida. Hvis du vil se hvilke levels områdene er for på ingame-kartet, kan du laste ned addon som heter Cartographer. Endret 28. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva syns dere jeg skal ha på den nye chesten min? 2 x red sockets 1x gul.. Vil ha noe ala +healing og int eller + healing mp/5 bryr meg ikke stort mye om socketbonus. noen forslag? Er du priest/shammy, 3 x royal nighteye. (9 healing/2mp5) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Glemte det, er paladin:P For en perfekt dag Fri fra skolen tidlig, god middag, s3 med nye epics, lvl 50 lock og californication på tv2! Mangler bare at RBK hadde slått Chelsea, men man kan ikke få allt :| Endret 28. november 2007 av samebob Lenke til kommentar
tmg Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Weapon skill har tydligvis noe å si for PvP nå, det er fint. Kjøpte S1 macene og diverse gear, men har 2 i mace skill. Synes jeg misser så mye og aldri critter så jeg tar duel mot en venn som er lock med ca. 12k hp og er SL/SL specca, han lar meg stå og slå på han uten å gjøre noe tilbake. Jeg har 24% crit chance, han har litt under -15% crit chance pga. resilience. Det gir meg da 10% crit chance, i løpet av duelene (tok 2), critta jeg ikke en eneste gang, bortsett fra en gang når han satt seg ned så jeg måtte critte og det er mange slag det er snakk om. Jeg misser og usannsynlig mye til å ha 7% hit+5% i talents, så selv om weapon skill ikke har gjort noe til eller fra i PvP før så betyr det noe nå. For å gi et eksempel satte han VW sin til å slå på meg mens han selv ikke gjorde noe og lot meg slå, og jeg var på 44%hp på slutten av duelen, når kun voidwalker hadde gjort damage på meg, så lang tid tok det. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Såvidt jeg har visst, så har vel weaponskill alltid vært med på å styre critten din i PVP, men ikke hit da:P Men hvis du dual wielder får man vel automatisk 25%(?) misschanse, så da har vel du ca 13% miss. Og det er vel en del? Mulig jeg bare tar helt feil da... Begynner å bli seint. Så jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Weapon skill finnes ikke etter 2.3, expertise er det nye nå. Expertise er også bare -dodge og -parry, så hjelper ikke noe på crit eller hit. Ganske ubrukelig i PvP spør du meg. Hvordan du har 5% hit fra talents er jo også merkverdig, du må ha en spesiell spec (regner med du er shaman, avataren din). Angående crit i dual mot warlocken så må du ha vært enten utrolig uheldig eller blunket når du critta. Tror ikke på at du ikke crittet en eneste gang, men det er nå en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå