Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Men etter 2.3 tror jeg ikke det lønner seg å dra til outlands før du er 60, fordi du får myeee mere bonus xp i forhold til levelen jo nærmere 60 du kommer :)

Men jeg kan jo selvfølgelig ta helt feil, og at det går mye fortere å bare grinde mobs ;)

edit: du får mere bonus xp av quests før 60

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte den sida endel i starten selv, så jeg vet om den.

Står egentlig veldig mye bra info på "Game Guide"-delen av WOW-sida.

Hvis du vil se hvilke levels områdene er for på ingame-kartet, kan du laste ned addon som heter Cartographer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Weapon skill har tydligvis noe å si for PvP nå, det er fint. Kjøpte S1 macene og diverse gear, men har 2 i mace skill.

Synes jeg misser så mye og aldri critter så jeg tar duel mot en venn som er lock med ca. 12k hp og er SL/SL specca, han lar meg stå og slå på han uten å gjøre noe tilbake.

Jeg har 24% crit chance, han har litt under -15% crit chance pga. resilience. Det gir meg da 10% crit chance, i løpet av duelene (tok 2), critta jeg ikke en eneste gang, bortsett fra en gang når han satt seg ned så jeg måtte critte og det er mange slag det er snakk om.

Jeg misser og usannsynlig mye til å ha 7% hit+5% i talents, så selv om weapon skill ikke har gjort noe til eller fra i PvP før så betyr det noe nå.

For å gi et eksempel satte han VW sin til å slå på meg mens han selv ikke gjorde noe og lot meg slå, og jeg var på 44%hp på slutten av duelen, når kun voidwalker hadde gjort damage på meg, så lang tid tok det.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har visst, så har vel weaponskill alltid vært med på å styre critten din i PVP, men ikke hit da:P Men hvis du dual wielder får man vel automatisk 25%(?) misschanse, så da har vel du ca 13% miss. Og det er vel en del? Mulig jeg bare tar helt feil da... Begynner å bli seint. Så jeg legger meg. God natt.

Lenke til kommentar

Weapon skill finnes ikke etter 2.3, expertise er det nye nå. Expertise er også bare -dodge og -parry, så hjelper ikke noe på crit eller hit. Ganske ubrukelig i PvP spør du meg.

Hvordan du har 5% hit fra talents er jo også merkverdig, du må ha en spesiell spec (regner med du er shaman, avataren din).

Angående crit i dual mot warlocken så må du ha vært enten utrolig uheldig eller blunket når du critta. Tror ikke på at du ikke crittet en eneste gang, men det er nå en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...