Ajaco Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Der var serverene oppe! Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Og der var Ravenholdt oppe. Endret 28. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Får dere til å velge title? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan det bli mere feil ? Hvis du mener det er feil må du nesten fortelle hvorfor. Dette er ihvertfall min erfaring etter å ha spilt hunter og warrior. For hunter har utstyrsoppgraderinger (utover det billige grønne) omtrent ingenting å si. For warrior har det noe, men foreløpig har jeg ikke sett noe utstyr jeg kan kjøpe som vil gi den samme effektivitetsøkningen som bedre mount, og jeg har heller ikke hatt noe blått utstyr i mer enn ca 10 levler før jeg kan kjøpe eller finne noe billig grønt som er bedre. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da var denne tråden ryddet opp i, og et par innlegg har blitt fjernet grunnet off-topic. On-topic nå (Ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har to warriors. Klassen har alltid vært gearavhengig noe du delvis bekrefter. Spiller opp en hunter nå og jeg merker godt hvordan gear virker inn på hvor raskt mobs går ned enten det er ute i det fri eller i instanser og bg's. Hunteren er ennå ikke høy nok til å kjøpe epic ridemount. Han skal ha det, men om jeg måtte velge mellom bedre gear og bedre mount hadde jeg valgt gear. Det hjelper ikke at du kan ri kjapt til stedet du skal om du må bruke ti minutter på å drepe den. Det er ikke effektivt. Og uansett om du skal farme xp/gull eller gjøre quests så går det faktisk fint an å velge steder hvor det er mange quests/mobs på et relativt begrenset område så slipper du å bruke mye tid på å forflytte deg. Jeg skal ha epic mount selv. Ingen tvil, men gear vil jeg alltid prioritere høyere. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har to warriors. Klassen har alltid vært gearavhengig noe du delvis bekrefter. Spiller opp en hunter nå og jeg merker godt hvordan gear virker inn på hvor raskt mobs går ned enten det er ute i det fri eller i instanser og bg's. Hunteren er ennå ikke høy nok til å kjøpe epic ridemount. Han skal ha det, men om jeg måtte velge mellom bedre gear og bedre mount hadde jeg valgt gear. Det hjelper ikke at du kan ri kjapt til stedet du skal om du må bruke ti minutter på å drepe den. Det er ikke effektivt. Og uansett om du skal farme xp/gull eller gjøre quests så går det faktisk fint an å velge steder hvor det er mange quests/mobs på et relativt begrenset område så slipper du å bruke mye tid på å forflytte deg. Jeg skal ha epic mount selv. Ingen tvil, men gear vil jeg alltid prioritere høyere. Alltid gear før mount.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg sparer alltid til mount først. Gear for jeg fra PvE encounters, noe som ikke koster penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Har sendt penger til alts, kjøpt masse gear og drit på AH osv. Har aldri raidet med denne druiden (guildless), så jeg har kjøpt gear istedetfor. Gjort alle de "klassiske" feilene I guess. Har bare 400G nå. Ridingskill på revered koster vel 510, så kan jeg skaffe PVP-mount med 50 AV-marks. Har bare 1, men AV grinder man kjapt 50 marks på en dag. Endret 28. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg skal ha epic mount selv. Ingen tvil, men gear vil jeg alltid prioritere høyere. Vel, jeg kan bare konstatere at fyren bak Joanas guide er helt uenig med deg, og han har den desidert laveste played-tiden for levling fra 1-60 på horde. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 der fikk man boosta PVP gearet litt og, 4 gladiator, 1 vengeful og 1 dagger Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vengeful hansker og Gladiator's War staff på meg. Meget fornøyd. Neste blir vel s3 robes tenker jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fra 24 til 200+ resilience. Ja det føles godt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 der fikk man boosta PVP gearet litt og, 4 gladiator, 1 vengeful og 1 dagger Har du sluttet Rostad ? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Warlock vil jeg si er lagt på hylla men koser meg fremdeles med roguen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Warlock vil jeg si er lagt på hylla men koser meg fremdeles med roguen Ah, ok. For jeg kunne ikke sjekke deg på armory av en eller annen grunn Lenke til kommentar
kafan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tja, aldri brukt noen levelingguide. Men hvem ville du gjort instanse med, den som hadde den feite epic mounten, eller den som hadde det feite gearet. Jeg snakker ikke nødvendigvis om å kjøpe alt av epics som er mulig på ah, men det å faktisk gjøre de quests og de instanser som gir deg det beste gearet. Presten min hadde på lvl65 både frozen og spellstrike-settene klare til bruk. Tenke ikke ett sekund på mount. Hunteren min er lvl54 nå. Han har honor og marks til å starte å kjøpe S1/Vindicator-items nå. På 70 skal han kunne ta på seg mest mulig bra items. Selvsagt går det saktere å levle når man bruker noe tid på bg, men det er et valg jeg tar lett Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 2 s3 deler og s3 boots på shaman, og s1 staff, s3 gloves og 2 s1 deler på magen. me happy Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen fra Doomhammer her? Siden accen min ble hacka for et par uker siden har dem bytta realm til doomhammer fra twisting nether. pvp til pve. tror dere dette er noe BLizz kan ordne opp i? Siden jeg ble hacka. vil gjerne spille på PvP server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå