daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fordi vi i Norge har ett minst 50 år gammelt telenett..... Og telenor gidder jo ikke å gjøre noe med det, de tjener jo penger uansett så Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Fordi svenskene satset på fiber for 10 år siden og har et godt utbygd fibernett allerede. Mens Telenor fikk det for seg at ADSL var tingen så de slapp å oppgradere kabelnettet sitt, og bare installerte DSL-bokser i sentralene sine istedet. Det får vi svi for nå, med "eldgammel" DSL-teknologi, mens svenskene får boltre seg i 100MBit fiberlinjer til samme prisen. Endret 28. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Meh, virker som svenskene er mye mer moderne en norge på endel ting, så etter 5-10 år etter svenskene har brukt det tar norge og aper etter de. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Geografien i Norge og spredning av innbyggere har også noe å si for utbygging av raskere nettaksess. Jeg er forøvrig fornøyd med mine 20 Mbit og untnytter sjelden maks kapasitet i linja - i forhold til WoW er jeg mer opptatt av pingtidene, for man kan spille wow med 1 Mbit uten problemer. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg vil spille! venter og venter på at serverne er oppe igjen. skal lvl'e en shaman til 70:) Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Må vente til kl 14:00 jo.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 står det det på wow? virker som informasjons "tavlen" oppdaterer seg tregt her. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Står 13:00 CET. Da er det vel 14:00 i Norge. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ser mange kommenterer strutsen. For noen av oss så vil vi ha den fordi den minner oss om den gode gamle Chocoboen fra final fantasy spillene. Jeg er selv Tauren så får ikke denne uansett Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Faen heller, er på lvl 64 og mangler fortsatt 120G for å kjøpe "epic mount"..altså den vanlige 100% speed mounten. Tragisk. Hvordan er det mulig? Bruker du masse gull på tull? Jeg hadde ca 1700g da jeg rundet lvl 60, og jeg speedlevler med Joanas guide. Bare i går (på lvl 66) solgte jeg grått søppel for 25g. I tillegg solgte jeg ting (hovedsaklig fra mining og herbalism) for litt over 100 g. Pleier å dra inn rundt 100g om dagen bare på det jeg plukker opp mens jeg speedlevler + at jeg stopper når jeg metaller og blomster. Slik jeg ser det er mount og oppgradering av mount den absolutt beste økonomiske investeringen man kan gjøre i WoW. Det er ingenting annet man kan kjøpe som øker effektiviteten i forhold til å få inn mer gull og XP i nærheten av like mye. I tillegg mister den aldri sin verdi, siden det koster det samme og er like nødvendig uavhengig av om man kjøper det på lvl 60 eller 70. Venter man betyr det bare at man får effektivitetsøkningen seinere, og dermed bruker lenger tid på å tjene gull og XP i den perioden. Kjøper man noe fancy rare eller epic utstyr blir man likevel bare marginalt sterkere, siden det meste av styrken for de fleste klasser kommer fra levelet, og gjør man det før man har nådd level 70 må det kastes etter relativt kort tid uansett. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) CET står for Central europan time og norge er endel av denne tidsonen. Må si Gamer92 levde lenge på diskusjon. Endret 28. november 2007 av samebob Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er ikke norge CET+1? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ser mange kommenterer strutsen. Og til mitt forsvar vil jeg gjøre oppmerksom på at en strider er et fantasidyr på linje med mange av de andre dyrene i WoW. Det er meningen det skal være kult (det er derfor det ser ut som det gjør, og heter strider i stedet for boa), men mange er tydeligvis enig i at det bare ser ut som en struts. Struts heter imidlertid ikke strider på engelsk, det heter boa. En strider er en type vannløper, men strider er et mye kulere ord enn boa. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 nope Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor CET is used during winter only in these European countries (CEST during summer) * Albania * Andorra * Austria * Belgium * Bosnia-Herzegovina * Croatia * Czech Republic * Denmark * F.Y.R.O. Macedonia * France * Germany * Gibraltar * Holy See/Vatican City * Hungary * Italy * Liechtenstein * Luxembourg * Malta * Monaco * Netherlands * Norway * Poland * San Marino * Serbia and Montenegro * Slovakia * Slovenia * Spain - except Canary Islands, which are on WET/WEST * Sweden * Switzerland [/spoiler Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 CET står for Central europan time og norge er endel av denne tidsonen.Må si Gamer92 levde lenge på diskusjon. Han mente sikkert 14:00 fordi det er 22 min siden klokka var 13:00..men står fortsatt 13:00 her også så de håper vel å få dem opp hvert øyeblikk. Ja ikke rart WoW får dårlig rykte når småunger som han Gamer fyren spiller det. Er altfor mange slike i WoW dessverre.. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er ikke norge CET+1? Norge er gmt+1, dvs samme som Paris. Serverene burde altså vært oppe nu.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jaoki, var meg som blanda sammen det gmt og cet greiene Men ja, serverne burde ha vært oppe da edit: nettlagg edit 2: på tide med en liten ban av gamer92 snart? Endret 28. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Faen heller, er på lvl 64 og mangler fortsatt 120G for å kjøpe "epic mount"..altså den vanlige 100% speed mounten. Tragisk. Hvordan er det mulig? Bruker du masse gull på tull? Jeg hadde ca 1700g da jeg rundet lvl 60, og jeg speedlevler med Joanas guide. Bare i går (på lvl 66) solgte jeg grått søppel for 25g. I tillegg solgte jeg ting (hovedsaklig fra mining og herbalism) for litt over 100 g. Pleier å dra inn rundt 100g om dagen bare på det jeg plukker opp mens jeg speedlevler + at jeg stopper når jeg metaller og blomster. Slik jeg ser det er mount og oppgradering av mount den absolutt beste økonomiske investeringen man kan gjøre i WoW. Det er ingenting annet man kan kjøpe som øker effektiviteten i forhold til å få inn mer gull og XP i nærheten av like mye. I tillegg mister den aldri sin verdi, siden det koster det samme og er like nødvendig uavhengig av om man kjøper det på lvl 60 eller 70. Venter man betyr det bare at man får effektivitetsøkningen seinere, og dermed bruker lenger tid på å tjene gull og XP i den perioden. Kjøper man noe fancy rare eller epic utstyr blir man likevel bare marginalt sterkere, siden det meste av styrken for de fleste klasser kommer fra levelet, og gjør man det før man har nådd level 70 må det kastes etter relativt kort tid uansett. OMG du er kul digger dei du selger masse å får masse gull og levler sykt for du er min help omg nice shit ogg Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Anyways, lurte på om noen her har en warrior/rogue på Silvermoon? alliance siden Endret 28. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
kafan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 "Kjøper man noe fancy rare eller epic utstyr blir man likevel bare marginalt sterkere, siden det meste av styrken for de fleste klasser kommer fra levelet, og gjør man det før man har nådd level 70 må det kastes etter relativt kort tid uansett." Kan det bli mere feil ? Hvorfor spør du etter warrior/rogue på silver samebob ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå