PSV Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kjøpte nettopp Pattern: Swiftstrike Shoulders for 300g og Pattern: Living Earth Shoulders for 150g. Tror dere de vil selge for 1100g hver? Har nemlig sett dem ved flere anledninger til 1600g+. Beklager, men.. jeg tviler. Prisen på de er omvendt proporsjonal med progress på guilds på serveren din. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, jeg er klar over det. Men jeg vil mest sannsynlig tjene en liten slump på dem likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan man equippe to s3 ringer? Eventuelt en s2 og en s3? Hvis ringene ikke har det samme navnet/samme stats så kan man equippe begge. Står det UNIQUE på et item kan du bare equipe en Du er litt unik du. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 http://www.wowhead.com/?item=34129Ser at horde har fått den, har alliance en dranei PVP mount? Hvorfor vil folk ha slikt? Det ser jo ut som de rir rundt på en struts. hvem bryr seg om strutsen? jeg vil ha en elefant! QFT! Elefant skal jeg og ha! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Elekk ftw ja! Vrikker sjarmerende på rompa mens den dundrer avsted. Man er glad i den feite kladden veit jeg Lite tips btw: Er dere Draenei og opptatt av looks, så er det greit å styre unna å grinde seg Exalted med Kurenai kun for Talbuk-mounten sin skyld. Jeg har gjort det, og det ser så stivt og ille ut når man flyr avgårde med den - at det ender med å switche tilbake til epic-fanten igjen isteden. Animasjonen er dårlig .... velly bæd! Edit: Kan bare snakke for male Draenei vel og merke. Hvorfan det ser ut på Nelfs og Dorfs aner jeg ikke. Endret 28. november 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
toranv Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen nye godsanger i det siste a? Savner Gamer forever Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er pally og skal ha gladiator's salvation macen i dag, men lurer på om jeg skal gå for +81 healing eller +30 int enchant? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Faen heller, er på lvl 64 og mangler fortsatt 120G for å kjøpe "epic mount"..altså den vanlige 100% speed mounten. Tragisk. Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er pally og skal ha gladiator's salvation macen i dag, men lurer på om jeg skal gå for +81 healing eller +30 int enchant? Det vanligste er vel å gå for 81 healing, men hvis du er i en situasjon med lite mana og mye +healing fra før... Tror jeg ville gått for 81 healing uansett, siden det er en veldig bra enchant. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men er det ikke greit med intellect, siden jeg får litt spellcrit og litt healing fra det? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ta healing, så kan du heller enchante mere int osv på resten av gearet ditt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 "For your season 3 buying pleasure, wendors will be made avaliblein some additional locations. If you want to avoid the crowds in Area 52 there will be vendors selling the same items outside of the Nagrand and Blade's Edge arenas, as well in the town of Gadgetzan." Da går turen rett til Gadgetzan for min del. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 logget av i netherstorm jeg så forblir der men var bra at de har nye vendors ja, kjedelig å ta turen helt til netherstorm. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Serveren er ikke oppe enda Me wantz to play. Edit: Søren! Så ikker at det er utsatt til 12:00. Endret 28. november 2007 av Jlona Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Samme her, jeg har campet i SW for min herlige stav. Edit: sitter dere på jobb/skole og spiller, eller? Endret 28. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 når dere logger in får dere "disconnected" da? Lenke til kommentar
Zonita Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) ååå. Det har blitt utsatt til kl 13 jo Huff, dette syns jeg ikke noe om, da rekker jeg ikke å spille før jobb... Det er visst ikke så bra å være avhengi Endret 28. november 2007 av Dark Angel;) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Den svir fikk fri tidlig idag på skolen, trodde ikke mine egne ører jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Sitter og venter på at en montør skal komme i 14-tida og installere ADSL 4Mbit hos meg, jeg. Endelig er ICE-helvetet over med skyhøye pings. (Trådløst "bredbånd"). Når jeg skulle spille på søndag, og logget inn, syns jeg Shattrath var så merkelig tom for NPC'r. Tok nesten 1 minutt før de spratt frem, og lag-måleren spratt opp i over 15 sekunder Har vært fullt i DSL-sentralen her i området så jeg fikk ikke hos noen leverandører når jeg flyttet hit for 2 mnd siden. Endret 28. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lurer på hvorfor svensker har så mye bedre og billigere tilbud en oss på bredbånd 10mbit billig billig liksom. gief! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå