Gloms Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.wowhead.com/?item=34129 Ser at horde har fått den, har alliance en dranei PVP mount? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 blood elf mount.. nei de har vel ikke det siden det er fra horde siden.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, jeg tror de har fått en Black War Elekk eller noe sånt (er vel strengt tatt ikke før i morra, men). kakesjef: Les hva han spør om før du svarer kanskje? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 sorry tenkte helt feil Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Accen er blitt hacka, og jeg har sendt mail til blizz med bilde av passet mitt som dokumentasjon i håp om å få den tilbake. burde vel ikke være noe stort problem? og noen som vet vente tiden på sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Accen er blitt hacka, og jeg har sendt mail til blizz med bilde av passet mitt som dokumentasjon i håp om å få den tilbake. burde vel ikke være noe stort problem? og noen som vet vente tiden på sånt? Tja, en uke tenker jeg. Og da er du heldig. Ja, jeg snakker fra erfaring. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Accen er blitt hacka, og jeg har sendt mail til blizz med bilde av passet mitt som dokumentasjon i håp om å få den tilbake. burde vel ikke være noe stort problem? og noen som vet vente tiden på sånt? Tja, en uke tenker jeg. Og da er du heldig. Ja, jeg snakker fra erfaring. Ja Ok. Hvor lenge har du da spilt Mr. Wolliboy? btw grey's episoden idag var trist Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ahh, hvor jeg gleder meg til i morgen? Er det i f.eks Stormwind at season 1 gear-vendoren kommer? Og Gadgetztan, Area52 o.l s3 vendoren er? Endte opp med 1701 rating 3v3 i kveld, noe jeg er rimelig fornøyd med. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 btw grey's episoden idag var trist Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Accen er blitt hacka, og jeg har sendt mail til blizz med bilde av passet mitt som dokumentasjon i håp om å få den tilbake. burde vel ikke være noe stort problem? og noen som vet vente tiden på sånt? Tja, en uke tenker jeg. Og da er du heldig. Ja, jeg snakker fra erfaring. Ja Ok. Hvor lenge har du da spilt Mr. Wolliboy? btw grey's episoden idag var trist Har ca 4 lvl 70 horde og ally på kazzak. full epic osv. over 5mill lifetime kills som en holy priest. tenk på det du ! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Accen er blitt hacka, og jeg har sendt mail til blizz med bilde av passet mitt som dokumentasjon i håp om å få den tilbake. burde vel ikke være noe stort problem? og noen som vet vente tiden på sånt? Tja, en uke tenker jeg. Og da er du heldig. Ja, jeg snakker fra erfaring. Ja Ok. Hvor lenge har du da spilt Mr. Wolliboy? btw grey's episoden idag var trist Har ca 4 lvl 70 horde og ally på kazzak. full epic osv. over 5mill lifetime kills som en holy priest. tenk på det du ! Gief Pics or it never happened Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Accen er blitt hacka, og jeg har sendt mail til blizz med bilde av passet mitt som dokumentasjon i håp om å få den tilbake. burde vel ikke være noe stort problem? og noen som vet vente tiden på sånt? Tja, en uke tenker jeg. Og da er du heldig. Ja, jeg snakker fra erfaring. Ja Ok. Hvor lenge har du da spilt Mr. Wolliboy? btw grey's episoden idag var trist Har ca 4 lvl 70 horde og ally på kazzak. full epic osv. over 5mill lifetime kills som en holy priest. tenk på det du ! I smell irony... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ahh, hvor jeg gleder meg til i morgen? Er det i f.eks Stormwind at season 1 gear-vendoren kommer? Og Gadgetztan, Area52 o.l s3 vendoren er? Endte opp med 1701 rating 3v3 i kveld, noe jeg er rimelig fornøyd med. Stemmer det ja, stormwind/orgrimmar for s1 NEtherstorm(area 52 for s3) Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.wowhead.com/?item=34129Ser at horde har fått den, har alliance en dranei PVP mount? Hvorfor vil folk ha slikt? Det ser jo ut som de rir rundt på en struts. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kanskje fordi det er en struts? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 haha dagens spørsmål! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva faen skjer med horde i battlegroup rampage i kveld/om dagen egentlig?? Har bare vunnet EN bg i kveld.. Og vinner stort sett lite om dagen. Vi pleide å eie før... Sucks! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Kjøpte nettopp Pattern: Swiftstrike Shoulders for 300g og Pattern: Living Earth Shoulders for 150g. Tror dere de vil selge for 1100g hver? Har nemlig sett dem ved flere anledninger til 1600g+. Endret 27. november 2007 av Knofle Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.wowhead.com/?item=34129Ser at horde har fått den, har alliance en dranei PVP mount? Hvorfor vil folk ha slikt? Det ser jo ut som de rir rundt på en struts. hvem bryr seg om strutsen? jeg vil ha en elefant! Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Woohoo brukte 2 timer på EN wsg heldigvis vant vi da, dette i 40-49 bracket... 6 marks unna epic bracers på warlocken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå