123321123321 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hihi. Har brukt goblin AH til å overføre Deviate Scale Belts fra min Horde char til en venns Alliance char. De selger for fem ganger så mye i alliance AH. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er det ikke mulig å få tak i Mantle of Lady Falther'ess lenger? Får vel skaffe meg Deep Woodlands Cloak da? Er level 44 mage, om noen har noe bedre forslag. Vet man ikke skal drive så veldig med gear og slikt i lav level, men jeg synes det er litt av moroa og alltid prøve å få noe bedre. For de fleste handler det om å komme fortest til level 70, mens jeg vil ha det moro på veien Om noen har tips til Matsemannen blir jeg glad Har brukt funksjonen "find an upgrade", men noe synes jeg ikke er verdt det, mens annet er vanskelig å få tak i. ENDRET: Hey, hanskene mine er nok for nye Jeg er heller ikke buffa. Endret 26. november 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) S3 kommer 28 i europe ikke sant? Siden vi vanligvis får patcher 1 dag etter så hørtes det logisk ut med S3 1 dag senere. Kommer det dreanei pvp mount i S3? Eidt: Skrev feil =/ Endret 26. november 2007 av DNA Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 2.3 har allerede kommet, men 2.3.2 kommer natt til Onsdag ja Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 2.3 har allerede kommet, men 2.3.2 kommer natt til Onsdag ja Mente S3 Skriver så mye feil haha Lenke til kommentar
nettii Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hei..kjeme meg ikkje inn på wow..... er det nede andreplasser? kommer meg bere til authenticating Lenke til kommentar
nettii Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ka eg då skal gjer? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lag deg en kopp te og kos deg på forumet, så går tiden fort. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bleh, noen som spiller på Auchindoun? Har parkert min gamle main for godt, og har rerollet på Auchindoun for litt casual-spilling. Men, instancin er et helvette, vanskelig å få seg grupper og ladida (er ikke til å legge under en... krakk, at servern er proppa med russere som ikke fatter dangelbæra av hva man sier). Så, er det noen som har en høylevel på servern på alliance-siden som har lyst til å hjelpe en stakkar i nød med litt instance-boosting? (om det i det hele tatt er noen her på forumet som spiller på servern ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Matsemann, nei, den cloaken var bare tilgjengelig under scourge-invasion (som jeg savner, alltid moro med slike events). Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det noen som spiller pa Twilights Hammer? Jeg lvler warlock der na og har guild som trenger medlemmer. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Driver å lvl'er roguen min nå. er 62 atm. en ting jeg merka allt for godt når jeg specca hemo var at jeg misser på allt jeg nermest slår på. Mye +hit er det lurt å ha når man lvl'er? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mye +hit for alt som dualwielder er lurt. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kan man equippe to s3 ringer? Eventuelt en s2 og en s3? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 en s2 og en s3 gikk i allefall ann på PTR, om 2x s3 går tviler jeg på, kanskje to forskjellige ringer? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 en s2 og en s3 gikk i allefall ann på PTR, om 2x s3 går tviler jeg på, kanskje to forskjellige ringer? To like tviler jeg på at går, men http://www.wowhead.com/?item=33853 og http://www.wowhead.com/?item=33918? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eg har vert i RFK hele helgene nesten, og prøvf og få tak i CorPsemaker til shamanen min, men det dropper faen meg aldri. Tok meg en tur der med lvl 70 magen i dag for og se om den dropper der i det hele tatt, og der droppa den første gangen med magen -.- Blir så iritert over at eg ikkje får den på shamanen min Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er 48. Hvor skal jeg levle? Ferdig med Searing gorge og Tanaris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå