War Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Folk som sliter på kael downer 3 bosser hyjal 3 bosser BT på 1 uke etter down på tk bossen. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Rage, Anetheron, Kaz'rogal, Naj'entus, Supremus og Akama er simple fights ja, burde ikke ta mer enn 1-2 tries (for de fleste) å få de ned. Så kommer retard check på Teron. -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Mye rart som skjer tidlig på dagen ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi var i samme guild hele tiden. Endret 26. november 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
vionic Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mye rart som skjer tidlig på dagen ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi var i samme guild hele tiden. Haha, flaut -.o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Faen heller vionic, den avataren fikk meg til å sitte og vifte på skjermen for å få vekk flua. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mye rart som skjer tidlig på dagen ^^ Vi var i samme guild hele tiden. Haha som jeg lo Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg fikk 10 av 25 i klassen min til å le høyt midt i timen ved å bruke denne linken. Geniale greier, er det mulig å være så dum? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvilken link, sa du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må være de bildene av chatten til han fyren. Så fin klasse du har da, hvis alle ler av dårlige WOW-jokes. I min klasse ville folk bare sett rart på meg og sagt ting som "Sånn derre WOW, er ikke det sånn der voksne folk flyr rundt og leker dverger og trollmenn og sånt? Så NERD" Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Her i klassen hadde alle sett rart bortsett fra en, har liker heller ikke WoW, men han respekterer at jeg spiller og ser litt på og spør artige spørsmål.... Kunne ikke folk heller prøvd å skjønne hva det går ut på for så å bare ikke bry seg med at andre spiller? Glad ihvertfall en kompis i klassen er slik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Her spiller netsen hele klassen wow, det gjore klassen i fjor og ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det ikke lov å bruke goblin AH for å føre over penger mellom Horde og Ally, lenger? :< Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ikke lov? du trenger 2 accounts men det er vel "lovlig" siden det fortsatt er der, du kan'ke bli banna for det vhertfall Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 To kompiser prøvde det, og da tapte de pengene de prøvde å transferre. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tapte hvordan da? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må være de bildene av chatten til han fyren. Så fin klasse du har da, hvis alle ler av dårlige WOW-jokes. I min klasse ville folk bare sett rart på meg og sagt ting som "Sånn derre WOW, er ikke det sånn der voksne folk flyr rundt og leker dverger og trollmenn og sånt? Så NERD" Tro meg, siden det er såppas mange folk som spiller WoW i vår klasse har de "normale" folkene funnet seg til rette med det. Blir faktisk ikke sett på som "helvetes fjortis-nerd" slik som før. Prøver å begrense WoW surfingen når jeg er på skolen uansett. Lenke til kommentar
drood Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det ikke lov å bruke goblin AH for å føre over penger mellom Horde og Ally, lenger? :< Man overfører ikke akkurat gull. Men horden kan feks legge ut en grå item til 200g, og få alyen til å kjøpe den. eller omvendt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det ikke lov å bruke goblin AH for å føre over penger mellom Horde og Ally, lenger? :< Man overfører ikke akkurat gull. Men horden kan feks legge ut en grå item til 200g, og få alyen til å kjøpe den. eller omvendt Sant. Dog mister man vel 30% av det? Går til auction-house som fee, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå