Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg litt tilbakemld. på Denne priest builden. Har hele veien gått shadow, og likte det veldig godt! Respecca så til Holy, noe som gjorde det utrolig kjedelig og tidkrevende og grinde. Savna noen av fordelene ved holy og discipline, så prøvde meg på en ny build.. har ikke respecca til denne enda, men vuderer det. Ka tyks? Spiller på silvermoon (pve) med priesten, og har planer om å respecce igjen på 60 (healing)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut, men jeg hadde fjernet de 5 poengene på shadow focus, og plusset på wand spec, imp: psychic scream, silence og et poeng på blackout.

 

Alle de nevnte talentene er veldig nødvendige i PvP, og gjør det litt enklere i PvE også.

5389304[/snapback]

Takker, høres smart ut. Da speccer jeg over! :)

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med mailboxene? Åpner èn mail og får feilmelding, attachments vises ikke, men jeg kan trykke der den ligger. Prøver jeg å åpne en ny en får jeg en error uten at mailen åpnes. Må skru spillet av og på for hver mail. ='/

5389346[/snapback]

Hadde samme problem, når du leser meldingen står det noe om FrameXML right? jeg fant ialllfall denne mappen i wow\interface\framexml\, slettet den (men jeg oppdaterte også andre ting i mellom), så funket det.

Lenke til kommentar

Er det bare på Burning Blade at lowlevels kan tjene GROVT med penger på Linen Cloth?

 

Jeg fikk "hjelp" av en lvl 49-kompis i Deadmines i dag, og endte da opp med mye forskjellig snacks. I tillegg til masse grønne items fikk jeg rasket sammen 60 linen cloth, som hver gikk DRITFORT på AH til 90 silver pr. 20 stk. I tillegg la jeg ut et "Blackened Defias Belt" som jeg lootet fra Edwin VanCleef, som ble solgt på en 2g buyout! Denne Ahn'Qiraj-donasjonen gjør virkelig at folk blir gale. Er lvl 40-mennesker som spør meg om jeg har noen Copper Bars å selge. Lowbies rejoice! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...