Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Husker ikke når jeg våknet, men jeg spilte til klokken 24~ -edit- Ellers da Sneglen.. Hvordan går det på Execututs? Endret 24. november 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Executus går greit for tiden, vil jeg tro Samler honor for ny healing mainhand, for igjen å heale gjennom heroics. Ligger på 1045 healing for tiden nå - med ny mainhand og enchant blir det nok fart i sakene. Tror ikke jeg orker å samle nok for de resterende delene jeg kunne tenkt meg å bytte ut, men det får jeg se på. Syens det går tregt nok med honorfarminga som det er nå - men vi får se hvor mye honor jeg har på mandag. Kjedelig er det ihvertfall Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg lurer på en liten ting her: Er det bare jeg som opplever at Horde suger svette hesteballer i EoTS? Har vært 5-6 runder der nå, og hver eneste gang, uten unntak, har alle hordespillere løpt rundt som hodeløse kyllinger hver for seg, og de få som faktisk klarer å samkjøre seg litt kun konsentrerer seg om det jævla flagget! Mulig jeg har misoppfattet litt her, men det er vel ikke noe poeng å ha det svartens flagget når alliansen har 4/4 tårn? Arrgh, jeg blir så forbannet. >.< Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har følelsen av at alliance suger minst like hardt, så vi er nok bare litt kresne Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bytt ut Horde med Alliance så han du mitt intrykk ifra motsatt side. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg får nesten litt følselsen av at jeg skulle frapset det hele og lastet det opp på Youtube, for det er helt utrolig. Det første som skjer når vi begynner er at Horde beveger seg i en stor klump rett mot flagget- og holder seg der resten av kampen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Minner meg litt om alliance i Conviction battlegroup... Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Går det ann at human får tak i Winterspring Frostsaber mounten ? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 absolutt, mulig for alle alliance raser! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Går det an at 2 personer spiller på samme acount samtidig? bare på 2 forsjellige karakterer? Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Da skal jeg begynne å farme til Winterspring mounten da Tar sin tid, men men ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Går det an at 2 personer spiller på samme acount samtidig? bare på 2 forsjellige karakterer? Om dere spiller på samme pc så. Bare av å spille på nettcafe får man GM på døra , ny IP = flagged Sikkert pga scamming og powerleling De jeg kjenner som PL sier at selskapet ikke logger inn på kontoen før 2-3 dager etter bestilling pga ip forandring. 10:03 Norge 11:04 Kina = ban! Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Artig å soloe flagspots i AV med mindcontrol. ^^ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Artig å soloe flagspots i AV med mindcontrol. ^^ Flagpost blir lett tatt no etter patch med full nuke. Eg har i alle fall tatt frostwolf åleine. PS det, og nuke vidare. =) Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Går det an at 2 personer spiller på samme acount samtidig? bare på 2 forsjellige karakterer? Om dere spiller på samme pc så. Bare av å spille på nettcafe får man GM på døra , ny IP = flagged Sikkert pga scamming og powerleling De jeg kjenner som PL sier at selskapet ikke logger inn på kontoen før 2-3 dager etter bestilling pga ip forandring. 10:03 Norge 11:04 Kina = ban! Det går jo ikke på samme pc heller, om du prøver å logge inn på en konto der en er online blir bare han som er online disconnecta. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg lurer på en liten ting her: Er det bare jeg som opplever at Horde suger svette hesteballer i EoTS? Har vært 5-6 runder der nå, og hver eneste gang, uten unntak, har alle hordespillere løpt rundt som hodeløse kyllinger hver for seg, og de få som faktisk klarer å samkjøre seg litt kun konsentrerer seg om det jævla flagget! Mulig jeg har misoppfattet litt her, men det er vel ikke noe poeng å ha det svartens flagget når alliansen har 4/4 tårn? Arrgh, jeg blir så forbannet. >.< Jeg spilte 10 EoTS i går, vant samtlige, så må gjelde kun får din gruppe. Vi capper normalt alle fire basene, for så å ta en 2-3 flag og vinner. Vi har absolutt ingen form for kommunikasjon. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Det går jo ikke på samme pc heller, om du prøver å logge inn på en konto der en er online blir bare han som er online disconnecta. Ops trudde alle visste det og at han da mente lovligheten med å dele på ulike tidspunkt. ------------ Er 3 boss SL nerftet? Ikke tatt den på lenge og var der idag en en grei tank og 4 dårlige alter og han rakk ikke summone verken oss eller adds. Bug ftw! Vanligvis måtte vi kite både sør og nord lenge. Endret 25. november 2007 av War Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Å der føkka balnazzar, først server crash, så funker hverken bg's eller instancer Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Name Change er tingen ! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå