FallenGB Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 faen til styr det skulle være med cartographer, kommer sann warning at det er noe feil med filen ;S Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skjer med meg og. Tror ikke det virker ordentlig etter patchen. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sånn er det bare, den er ikke 100% korrekt. Om du for eksempel er i en BG, du får litt bonus honor, men leaver bgen før den er ferdig får du jo ikke den honoren - men den viser på estimated honor. Og @cFc: kjører du administratorkonto? Har du skrudd av UAC (om du bruker Vista)? Hvordan gjør man det? JA jeg har kjør som admin, men det var ikke nok. Jeg måtte gå inn i filene i wow mappa og velge kjør som admin på hver enkelt av patchene /exefilene. Jeg fikk innstallert de to første patchene, men nå sliter jeg med en tredje på 871 mb, som tar ganske så lang tid å laste ned. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Vet at det ikke er lov å kjøpe kontoer, men jeg er interesert i å se på priser. Hvor mye koster det ca. for en level 70, med helt ok gear, ikke no T4 eller no. Kanskje noen PVP epics og noen blues.. Og hvor er det mange som selger accounter? bare sånn at jeg kan se meg litt rundt.. Vet om finn.no og zett.no osv, men en jeg kjenner som solgte kontoen sin solgte den innpå et forum hvor det var sykt mange til salgs (han husker selvfølgelig ikke hva siden het..) Endret 24. november 2007 av Barone Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er den nye patchen komt ut? tenker på 2.3.2 http://www.mmo-champion.com/ her kan man jo laste den ned, eller? bla ned til det første teksten. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tror den kommer på Onsdag. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva er best for moneymaking. skinnign eller mining? Mining selger for mest, men skinning far man mye mer med ettersom man far noe hver gang man dreper noe som kan skinnes. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva har man vel venner til? Jeg kommer nok aldri til å groupe med randoms.. For du er så mye bedre enn alle andre du vett, pekk. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva er best for moneymaking. skinnign eller mining? Mining selger for mest, men skinning far man mye mer med ettersom man far noe hver gang man dreper noe som kan skinnes. Jeg ville si skinning, for da dreper du mobs også, så da får du noe loot du kan selge.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nettopp lasta ned AtlasLoot Enhanced 4.02.00, men den funker bare på noen av karakterene mine, får bare en feilmelding om at en modul mangler på den andre. Anyone? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva er best for moneymaking. skinnign eller mining? Mining selger for mest, men skinning far man mye mer med ettersom man far noe hver gang man dreper noe som kan skinnes. Jeg ville si skinning, for da dreper du mobs også, så da får du noe loot du kan selge.. Glemte a si at dette er noe jeg skal ha mens jeg lvler sa jeg kommer til a drepe ting uansett. Skal ta tailoring i 70. En annen ting er burde jeg ha enchanting mens jeg lvler? Burde jeg ha enchanting i det hele tatt? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nettopp lasta ned AtlasLoot Enhanced 4.02.00, men den funker bare på noen av karakterene mine, får bare en feilmelding om at en modul mangler på den andre. Anyone? Har du atlas da? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hæ? Poenget er at atlasloot funker på alle de andre spillerne mine på samma account, bortsett fra en som bare får feilmeldinger om manglende moduler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har hatt problem med at honor bugger no jævli. I går stod det at jeg kom til å få 7000, men fikk bare 6300. Andre som har det problemet? og kan det fikses? eller er det bare en god gammel dags ufikselig bugg, som man ikke kan gjøre noe med? Du dreper folk, du får honorable kills. Honorable kills = honor. Drepe samme kisen flere ganger = mindre honor. Men Estimated Honor = Full honor per kill. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hva koster det å flytte en character fra en server til en annen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen som har peiling på hvor eg kan finne et bra 2 handed våpen for en shaman lvl 30? har en 2 handed mace nå som suger Tauren Shaman lvl 30 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Corpsemaker i Razorfen Kraul. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nå når det er AV-weekend (og BG-weekend generelt), blir estimated honor ganget med to når den kalkuleres? Fått ca. 8000 estimated honor i dag, og trenger 25.500. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nå når det er AV-weekend (og BG-weekend generelt), blir estimated honor ganget med to når den kalkuleres? Fått ca. 8000 estimated honor i dag, og trenger 25.500. hadde rundt 14500-15000 estimated honor i går og fikk 14125 honor i dag ^^ Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvor lang tid brukte du på det? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå