Gloms Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 For Justicar må du vere exalted med AB, WSG og AV.Gladiator tittler til dømes må du vere blant dei 5%? beste i battlegroupen din med sesongslutt. er det noe sted jeg kan se en oversikt over slike ranks? og hva det koster å få de? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 totems er ikke immune mot mindblast, men kanskje shadoweaving debuffen. Jeg får også imune med MB på totem med de tar skade. Merkelig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen bra steder for meg å farme Linen Cloth og Woolen Cloth? Trenger til tailoring-leveling. Er 24 mage btw. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ah levela 4 leveler på noen timer idag, elsker brian kopps leveling guide lvl 27 med dr00den Endret 23. november 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ah levela 4 leveler på noen timer idag, elsker brian kopps leveling guide lvl 27 med dr00den Kult. Må man ikke kjøpe den guiden? Pga. er virkelig hypp på en leveling-guide, skal levle som pokkern på magen nå Endret 23. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen bra steder for meg å farme Linen Cloth og Woolen Cloth? Trenger til tailoring-leveling.Er 24 mage btw DM boost! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Slaskene på min server skal ha 10-15g for en DM boost. Ingen andre steder, da? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Linen er jo mennesker i westfall de rundt husene. Thootbot linen kanskje, og finn beste drop * lvl Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når man avinstallerer wow, for å så innstallere det igjen, må man laste ned patchene på nytt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, dessverre! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Dessverre indeed. Man tror at "Weey, installert det, nå kan jeg endelig spille!" men neida, man blir sittende en liten time ekstra for å laste ned patcher. xD Endret 23. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tok å kopierte to av de vekk fra WOW før jeg avinnstallerte, så kopierer jeg de tilbake etterpå. Skal se om det fungerer. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tok å kopierte to av de vekk fra WOW før jeg avinnstallerte, så kopierer jeg de tilbake etterpå. Skal se om det fungerer. Tror ikke det er en god ide, men du kan jo prove. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Mener å tro at patchene du laster ned tilpasser seg din versjon av World of Warcraft. Om du bruker noen patcher fra din gamle WoW-installasjon tviler jeg på at det funker om du reinstallerer spillet. Men du kan jo alltids prøve, jeg er for all del ikke sikker. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nedlastede patcher legger seg som kjørbare filer i wow mappa... du kan kopierere ut de for å så installere de i tur og rekke etterpå. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen andre som har inventorier som dette ettter 2.3? mat.bmp Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så klart, må jo hjelpe til med å bruke opp stacksa i den mat-greia deres Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvor mange inneholder den? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er ikke sikker, men vi fikk beskjed om å bare ta 2 stacks av mages i Gruuls mener jeg, så er sikkert 50. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tok å kopierte to av de vekk fra WOW før jeg avinnstallerte, så kopierer jeg de tilbake etterpå. Skal se om det fungerer. Tror ikke det er en god ide, men du kan jo prove. Jeg dro hele WoW-mappa inn på min eksterne harddisk. Formaterte, og kan starte WoW fra den eksterne på hvilken som helst maskin uten noen form for installasjon. Skal jeg patche må jeg bare starte selve patcheprogrammet manuelt. Lettere enn å legge inn 9 cd-er + tonnevis av patcher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå