Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vanlig guild politikk på folk som respeccer men ikke klarer å bestemme seg? Eller bestemmer seg for å bytte main men angrer, gjerne flere ganger? Det går ganske greit i guildet jeg er i for tiden, men har vært borti eksempler tidligere der folk virkelig har "kastet bort" loot som de har vunnet rollen på som jeg virkelig hadde trengt, når de bytter main uka etterpå....

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
så nice, dinga 60, kjøpte riding skill, så mangler jeg seff gold til selve mounten ! -.-

Den e lei :p

Men jeg er 70 å flyger rundt med 60% pew pew

Lenke til kommentar

Justicar er vel hvis du er exalted med AB, WSG og AV. Duelist og Gladiator (muligens en til, men husker ikke) får du fra Arena. Scarab Lord får man fra å åpne AQ mens Champion of the Naru får man etter man har gjor Trial of the Naru questene, som er fire heroics (arcatraz, shadow labs, shattered halls og steamvaults) og deretter dreper Magtheridon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvordan drar jeg opp de item greiene? Hvis jeg f.eks har for mangen spell, hvordan drar jeg de opp?

sadda4454ddbn9.th.jpg

Dette vil kanskje forklare saken mer, (Fant bilde på google)

Er en level 24 Warrior.

Gå på Options -> Interface -> Advanced options -> "show bottom left actionbar" "show bottom right actionbar"

Lenke til kommentar
Jupp. Tenkte som så at dette var likt totemklovnen oppe i ZA, og at en måtte bruke MB og SWD.

No testa eg dog ikkje SWD, men MB var totemet immune mot, MF også for den del. :hmm:

totems er ikke immune mot mindblast, men kanskje shadoweaving debuffen.

Ja nei det stemte jo det..på ZA bossen, men eg fikk ikkje inn noke MB på spitfire totemsa i SSC altså. Fikk faktisk kjeft av raidleader fordi eg ikkje nuka totems....liten vits i det når eg kun får immune :(

Må eg wande liksom? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...