Skurupu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk akuratt min andre karakter opp i lvl 70, en belf Paladin. Så nå er jeg på jakt etter noe enkelt utstyr jeg kan skaffe meg. Jeg gjør så mange instances som overhodet mulig, da det er dette jeg liker best. Men det er endel quest items der ute som er skikkelig gode, så jeg lurte på om dere kunne peke meg til noen quests som har gode rewards. Jeg er for det meste på jakt etter healing gear. At det ikke er plate har ikke så veldig mye og si. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor er noen navn på andre spillere grønne og noen blåe? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor er noen navn på andre spillere grønne og noen blåe? Jeg trur det har noe med at de er flagged for PvP eller ikke. Ikke 100% sikker da jeg ikke spiller på PvE realm. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Wow-loot.com skuru mye bra der nederst så har de suggestions til settup. Begynner av weekend 12.00 idag ja? Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg trenger en Priest PvP healing build Tenker på Denne men er fortsatt usikker. Hvilke endringer bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvordan er det å levle nå i forhold til før 2.3? Hvor mye tid sparer du? Har en mage på nesten 20 som jeg vurderer å levle.. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har merket MYE forskjell på levling etter 2.3. Vanskelig å si i %, men tror nok at hvis du quester så er det snakk om nesten 30-40% raskere... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jo nærmere 60 du kommer, jo mere xp får du av quest (i forhold til før) Men uansett så går det nok endel fortere ja Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102749 Er ikke det han moderatorns acc? Spiller det noen rolle? Sier bare report til GMs jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Følte bare at denne burde bringes tilbake Den kan brukes på alle classes, men fordi folk som regel blir eid av warlocks så er det de man whiner mest på Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 long story short: karathress...shamanen der har spitfire totems som må nukast ned med en gang. Men eg som sp fikk opp immune every time? Any news on that? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Såvidt meg bekjent reagerer de bare på direct-damage ting. Mind Blast f.eks. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Få noen andre til å nuke totems, det er waste av mana (både for deg og for resten av partye ditt) hvis du skal gjøre det. Endret 23. november 2007 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er vanlig at range gjør det da, fordi melee bruker for lang tid på å springe til totemet. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Joda, men er jo vanligvis en del huntere, mages og warlocks i raide da, som ikke er like avhengige av debuffs og dots for å holde manaen oppe. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja sant det men har jo alltids wand Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Går det an å få flere folk i WHO-lista enn 49? Finner liksom alltid folk i masse andre zones også meg i min egen zone. Er jo interessert i folk der jeg ER, ikke folk i Hvorsomhelstland. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ./who ironforge warrior 70 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Få noen andre til å nuke totems, det er vaste av mana (både for deg og for resten av partye ditt) hvis du skal gjøre det. Joda, men er jo vanligvis en del huntere, mages og warlocks i raide da, som ikke er like avhengige av debuffs og dots for å holde manaen oppe. Helt enig, men om man absolutt skal ha shadowpriests til å gå på totems så bruk mindblast og swd(gjorde det i starten da folk ikke greide å skifte target-,-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå