Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik: *bilde* Warlocks er ikke særlig vanskelig å spille nei, særlig ikke med affliction hvor du har instant DoTs og unstabile affliction... Og du hadde keybinds til spells... første gangen du spilte... spilt hos en kompis da eller? Sikkert sett på han spille eller han har forklart deg hva man gjør? Uansett gi meg en lvl 70 class, skal ikke mye til å få killing blows i WSG Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Synes locks ihvertfall er OP. Jeg blir ganket av en lock på min level mens jeg skriver dette. Fear, drain life, litt dots, fear, fear, + pet. Counterspell virker i 8 sekunder, før han kaster fear på nytt. Hjelper ikke fryse han, da han er ranged... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Synes locks ihvertfall er OP. Jeg blir ganket av en lock på min level mens jeg skriver dette. Fear, drain life, litt dots, fear, fear, + pet.Counterspell virker i 8 sekunder, før han kaster fear på nytt. Hjelper ikke fryse han, da han er ranged... Kan innrømme at når jeg levlet min warlock så vant jeg 98% av mine 1v1. 2% = BM hunter med pots. Men så hadde jeg mye +spell dmg og jeg PvPet ofte. Dessuten du er vel frost mage? Hvor mange slår du? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Møter aldri folk 1 vs. 1, men har som regel rimelig god kontroll ja Men jeg hadde fullt liv, så kommer han tilbake for å ta meg igjen. Jeg hadde 400 mana igjen bare, så tok polymorph. I løpet av den tiden det tok å kaste hadde jeg 3 dots på meg! OG atpåtil fulgte jo udyret hans etter meg! Kanskje jeg ikke er så god PvP, men har da AoE grinda horde sammen med 9 mobs, haha :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sikkert sett på han spille eller han har forklart deg hva man gjør? Det trengtes ikke, da det overraskende nok var akkurat like simpelt som beskrevet på diverese WoW-forum, men skikkelig god moro var det. Endret 22. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sikkert sett på han spille eller han har forklart deg hva man gjør? Det trengtes ikke, da det overraskende nok var akkurat like simpelt som beskrevet på diverese WoW-forum, men skikkelig god moro var det. Hvordan class spiller du da? Mage? Hvis jeg bare går rundt å bruker freeze og ice lance så trur jeg klarer å få litt hks og killing blows i wsg for å si det sånn ^^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er så lei av å se frost-mager i PvP. Er jo bare dem man treffer. De magene jeg sliter mest med for øyeblikket er faktisk fire-mage. POM spec ting. Eneste frostmagen kan gjøre mot meg, når jeg har banished den der ekle water elementalen han drar rundt med seg, er å bruke frostnova + icelance x antall ganger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvordan class spiller du da? Mage? Hvis jeg bare går rundt å bruker freeze og ice lance så trur jeg klarer å få litt hks og killing blows i wsg for å si det sånn ^^ Stolt Hunter. Joda, men så mye skade får du ikke gjort. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Følte bare at denne burde bringes tilbake Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Meh 5. boss i ZA er no møkk, for en AOE han har-.- (whine!) hvis du har noen hints tar jeg gjerne imot det:D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Følte bare at denne burde bringes tilbake Hahahahaha! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Følte bare at denne burde bringes tilbake Har faktisk en sånn gamepad. Må prøves. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Warlock in a nutshell Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Følte bare at denne burde bringes tilbake Har faktisk en sånn gamepad. Må prøves. *Yeeeey* Ekstase Lenke til kommentar
saimon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Warlock har bedre bubble enn pala "whine" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ekstase Men seriøst, jeg har en sånn gamepad som kan kobles til joystickinngangen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ekstase Men seriøst, jeg har en sånn gamepad som kan kobles til joystickinngangen. Akkurat sånn, eller en gamepad? Akkurat sånn NES-Gamepad er jo beste kontrollen noensinne, følelse av ferdighet (ikke warlocks)l ang vei Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 nå sklir det litt ut her, dette er en wow tråd Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Akkurat sånn, eller en gamepad? Akkurat sånn NES-Gamepad er jo beste kontrollen noensinne, følelse av ferdighet (ikke warlocks)l ang vei Vanlig gamepad. Deilig å spille med, hadde sikkert funka til WoW, men gidder ikke å prøve. nå sklir det litt ut her, dette er en wow tråd Vi diskuterer jo rundt WoW og bruk av gamepads for å spille. Hvor glir det ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå