Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

POM + Pyro mages med Ice Block :dontgetit:

Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. :(

Først..hvorfor tror folk at AP PoM Pyro er en god spec til PVP? Stole på en 3 min CD? Gøy å ganke lowbies med, definitivt, arena, nei. Funker ikke når folk har 12k hp+ og 350 resi. Ser ikke helt hvordan en Ice Block gjør den speccen imba..utsette døden i 10 sek? Ice Block er jo og dispellable. Frost kommer fortsatt til å være PVP spec #1.

Og hvis locks er nerfet i stykker nå må jo de ha vært på linje med raidbosser tidligere =P

Lenke til kommentar
Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. :(

Morsomt.

La warlocks få nyte gullalderen litt nå da. Før var de rævkjørt i rundt et år eller noe. Se på det som en belønning. Eneste som er synd er at man ikke får nyte godt av å lide (jeg koste meg som warlock) seg oppover i stv med 10000 UD rogues som oneshotta stadig vekk :wee: Men vi ble for mange så jeg ble inaktiv. Selv om denne ligger i mine innlegg, hyggelig lesning.

Lenke til kommentar

POM + Pyro mages med Ice Block :dontgetit:

Først..hvorfor tror folk at AP PoM Pyro er en god spec til PVP? Stole på en 3 min CD? Gøy å ganke lowbies med, definitivt, arena, nei. Funker ikke når folk har 12k hp+ og 350 resi. Ser ikke helt hvordan en Ice Block gjør den speccen imba..utsette døden i 10 sek? Ice Block er jo og dispellable. Frost kommer fortsatt til å være PVP spec #1.

Og hvis locks er nerfet i stykker nå må jo de ha vært på linje med raidbosser tidligere =P

Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch.
Lenke til kommentar
Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch.

Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik:

*bilde*

Slik pleier det og gå for meg også. Poenget er? Endret av Skagen
Fjernet quoting av bilde.
Lenke til kommentar

*bilde*

Slik pleier det og gå for meg også. Poenget er?

Sier litt om hvor lett warlock er, vist det er første gangen hans.

Endret av Skagen
Fjernet quoting av bilde.
Lenke til kommentar

Nei.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Nei.

For å argumentere på ditt nivå:

Jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...