toranv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102749 Er ikke det han moderatorns acc? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det som blir imba blir en sånn spekk som det HER Hvor du kan bruke Icy Vains og kaste fireball og pyro og alt 20% fortere =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102749 Er ikke det han moderatorns acc? Sier bare gief Lenke til kommentar
xTep Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 POM + Pyro mages med Ice Block Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. Først..hvorfor tror folk at AP PoM Pyro er en god spec til PVP? Stole på en 3 min CD? Gøy å ganke lowbies med, definitivt, arena, nei. Funker ikke når folk har 12k hp+ og 350 resi. Ser ikke helt hvordan en Ice Block gjør den speccen imba..utsette døden i 10 sek? Ice Block er jo og dispellable. Frost kommer fortsatt til å være PVP spec #1. Og hvis locks er nerfet i stykker nå må jo de ha vært på linje med raidbosser tidligere =P Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. Morsomt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. Morsomt. Jeg ler ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. Morsomt. La warlocks få nyte gullalderen litt nå da. Før var de rævkjørt i rundt et år eller noe. Se på det som en belønning. Eneste som er synd er at man ikke får nyte godt av å lide (jeg koste meg som warlock) seg oppover i stv med 10000 UD rogues som oneshotta stadig vekk Men vi ble for mange så jeg ble inaktiv. Selv om denne ligger i mine innlegg, hyggelig lesning. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 POM + Pyro mages med Ice Block Er vel mer det faktum at mages ikke trengte enn buff mer enn Warlocks trenger en slutt på all nerfinga. Føler alt får en buff for tida untatt warlocks som nerfes. Først..hvorfor tror folk at AP PoM Pyro er en god spec til PVP? Stole på en 3 min CD? Gøy å ganke lowbies med, definitivt, arena, nei. Funker ikke når folk har 12k hp+ og 350 resi. Ser ikke helt hvordan en Ice Block gjør den speccen imba..utsette døden i 10 sek? Ice Block er jo og dispellable. Frost kommer fortsatt til å være PVP spec #1. Og hvis locks er nerfet i stykker nå må jo de ha vært på linje med raidbosser tidligere =P Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik: *bilde* Slik pleier det og gå for meg også. Poenget er? Endret 22. november 2007 av Skagen Fjernet quoting av bilde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At warlocks er idioter som jakter på poeng i WSG for å øke e-penisen. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik: *bilde* Slik pleier det og gå for meg også. Poenget er? Sier litt om hvor lett warlock er, vist det er første gangen hans. Endret 22. november 2007 av Skagen Fjernet quoting av bilde. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik: Slik pleier det og gå for meg også. Poenget er? Sier litt om hvor lett warlock er, vist det er første gangen hans. Nei. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch. Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik: Slik pleier det og gå for meg også. Poenget er? Sier litt om hvor lett warlock er, vist det er første gangen hans. Nei. For å argumentere på ditt nivå: Jo. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg hadde omtrent samme stats med mage først gang, det var bare å stå bak og fyre av frostbolt. Sikkert likt med hunter, moonkin og alt annet ranged dps. Endret 22. november 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vennligst ikke quote bilder. Det holder at man bare referer til bildet via f.eks *bilde*. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ranged er easy i pvp, du står bare bak deg og skyter noe mot horder som har lite liv, uten at noen rører deg, spesielt i wsg/ab Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor i Elwyn finner jeg sauer? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 På gårdene. Har Muqq sluttet i Nihilum eller kicket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå