cErfik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmms gleder meg til jeg får logga inn nå se på alle lvl 60 folkene som farmer små ting Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Og enda en ny bug, som er jævla irriterende - linka items vil noen ganger ikke vises. Hva faen? Jeg har fått meg hansker i ZG, også dropper prophecy-hanskene i MC. Jeg er usikker på hvilke som er best, eller hva forskjellen er, og får ikke sammenlignet dem. Jeg sitter også på en treg bærbar for øyeblikket, så å alt-tabbe for å sjekke thottbot, for så å skifte tilbake betyr at alt henger seg og går til helvete. YAY! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Og der tapte eg triune amulet til en hunter =( Jaja, får vel prøve igjen i morra Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 vurderer det samme, men trenger også jæskla mye runecloth..... noe som ikke er så morro å grinde. Men tenkte å vente til lvl 57 med det og løpe rundt sør i deadwind pass og drepe ogres. Hadde ikke du grinda 20 demoinc runes og 32 felcloth da? De mobsa dropper jo også hauger med runecloth. Og du trenger jo bare 60 runecloth. Jeg fikk hvertfall mer en nok runecloth når jeg farma de andre ingrediensene. Hvor dropper demonic runes og felcloth sa du? med god drop rate da.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hvor dropper demonic runes og felcloth sa du? med god drop rate da.. 5385856[/snapback] Jadefire-demoner nord i Felwood. 3-5% droprate på Felcloth og Demonic Runes edit: Det er såvidt jeg vet den beste droprate du kan få der samme mob dropper begge deler og det ikke er snakk om elites. Endret 5. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hva er nå egentlig demonic runes godt for anywho. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 godt for tailor oppskrifter som robe of the void og felcloth gloves. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dagen derpå... Kort oppsumert ga wow meg mye irritasjon i går. Etter patchen er instalert får jeg dc etter 2-3 min. Rakk ikke gjøre så mye før dette skjedde. Ved andre forsøk kommer det opp en feilmelding, noe er galt med Titan.. jaja.. Skal mounte opp og trinket meny bytter ikke om, ikke wardrobe heller. Går på nette, de sidene jeg skal hente nye addons på er nede.. Ga pokker og dro til av med bugga addons, ganske fin.. opplevelese der og.. 3 timers spill 16 stuck bugs, 15 wow freze og 2 dc.. Tusen takk Blizzard.. Ser det er flere her som virkelig slet i går med problemer, føler med dere alle sammen. Eneste positive i går var at jeg endelig på tross av alle problemene greide å bli exhalted i AV:=) Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 BGbuddy funket ikke, det var heavy lag i AV (alt stoppet opp i 1-10 sekunder), og i morges hadde jeg problemer med at mobs var out of range. Logout+login resulterte i at jeg befant meg et par hundre meter unna. Også druknet jeg på land. Ellers var det en helt grei oppgradering. Mye nye og fine ting. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva har skjedd med mobsa i tyrs hand? Siden når gjorde arcane bolt over 500 dmg og mindblast over 500? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva har skjedd med mobsa i tyrs hand? Siden når gjorde arcane bolt over 500 dmg og mindblast over 500? 5386991[/snapback] Har hørt om flere mobs som enten har tygd bol eller fått kurs hos supermann Var vist noen ZG eliter i går som "tok helt av" vet ikke om det er bug, eller noe som er forandret. Så vel en annen tråd her med mobgalskap på US servere og. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er jo helt sprøtt. De magene i tyrs skyter jo 3 bolts i sekunder også. Mistet jo 70-80% hp på EN slik. Enten har blizzard rotet til noe, ellers så har de buffet mobsa uten å skrive det i patchnotes. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er jo helt sprøtt. De magene i tyrs skyter jo 3 bolts i sekunder også. Mistet jo 70-80% hp på EN slik. Enten har blizzard rotet til noe, ellers så har de buffet mobsa uten å skrive det i patchnotes. 5387166[/snapback] Ser på andre tråder i forumet at mye rart skjer med mobs og bosser. Får håpe det blir retta opp. Alt Blizzard gjør om skal vel skrives inn i patch noten? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Har spøkelsene i WS blitt "buffa"? Synes de dropper mye mer sølv og vendor trash nå, enn før 1.9 EDIT: Der droppa jaggu meg Glowing Brightwood Staff. Ironisk, siden jeg kjøpte den for 1 uke siden. Endret 5. januar 2006 av Sigga Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nå ble jeg smågretten! Har endelig fått meg gamecard, og tror du ikke kontosidene til WoW-Europe er nede! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som kan fortelle litt om serveren: Laughing skull? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som kan fortelle litt om serveren: Laughing skull? 5388246[/snapback] Jeg har en 25 warrior der, er ikke så mye å fortelle, er som alle andre servere, bare nyere. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Om Tyr's: The creatures in Tyr's Hand have indeed been enhanced. Our apologies; this information unfortunately slipped through the cracks when it came time to compile the patch notes. De dobla damagen/healing power på de mest grindede mobs i hele jævla spillet og "glemte" å skrive det i patch notes? http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/6531146.htm Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Om Tyr's: The creatures in Tyr's Hand have indeed been enhanced. Our apologies; this information unfortunately slipped through the cracks when it came time to compile the patch notes. De dobla damagen/healing power på de mest grindede mobs i hele jævla spillet og "glemte" å skrive det i patch notes? http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/6531146.htm 5388495[/snapback] Synes det er bare bra, så slipper vi mye av solo-goldfarmingen Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Bra? Hva faen er bra med at blizzard nerfer den mest populære grindespoten akkurat idet vi trenger 400 000 runecloth? De fleste jeg kjenner ser på goldfarming som det eneste de KAN gjøre solo imellom instances, bortsett fra å spille på alts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå