Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og enda en ny bug, som er jævla irriterende - linka items vil noen ganger ikke vises. Hva faen? Jeg har fått meg hansker i ZG, også dropper prophecy-hanskene i MC. Jeg er usikker på hvilke som er best, eller hva forskjellen er, og får ikke sammenlignet dem. Jeg sitter også på en treg bærbar for øyeblikket, så å alt-tabbe for å sjekke thottbot, for så å skifte tilbake betyr at alt henger seg og går til helvete.

 

YAY!

Lenke til kommentar
vurderer det samme, men trenger også jæskla mye runecloth..... noe som ikke er så morro å grinde. Men tenkte å vente til lvl 57 med det og løpe rundt sør i deadwind pass og drepe ogres.

Hadde ikke du grinda 20 demoinc runes og 32 felcloth da? De mobsa dropper jo også hauger med runecloth. Og du trenger jo bare 60 runecloth. Jeg fikk hvertfall mer en nok runecloth når jeg farma de andre ingrediensene.

 

 

Hvor dropper demonic runes og felcloth sa du? med god drop rate da..

Lenke til kommentar

Hvor dropper demonic runes og felcloth sa du? med god drop rate da..

5385856[/snapback]

 

Jadefire-demoner nord i Felwood. 3-5% droprate på Felcloth og Demonic Runes

 

edit:

 

Det er såvidt jeg vet den beste droprate du kan få der samme mob dropper begge deler og det ikke er snakk om elites.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Dagen derpå...

 

Kort oppsumert ga wow meg mye irritasjon i går.

Etter patchen er instalert får jeg dc etter 2-3 min.

Rakk ikke gjøre så mye før dette skjedde.

Ved andre forsøk kommer det opp en feilmelding, noe er galt med Titan.. jaja..

Skal mounte opp og trinket meny bytter ikke om, ikke wardrobe heller.

Går på nette, de sidene jeg skal hente nye addons på er nede..

 

Ga pokker og dro til av med bugga addons, ganske fin.. opplevelese der og..

3 timers spill 16 stuck bugs, 15 wow freze og 2 dc.. Tusen takk Blizzard..

Ser det er flere her som virkelig slet i går med problemer, føler med dere alle sammen.

 

Eneste positive i går var at jeg endelig på tross av alle problemene greide å bli exhalted i AV:=)

 

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Hva har skjedd med mobsa i tyrs hand? Siden når gjorde arcane bolt over 500 dmg og mindblast over 500?

5386991[/snapback]

 

Har hørt om flere mobs som enten har tygd bol eller fått kurs hos supermann :(

Var vist noen ZG eliter i går som "tok helt av" vet ikke om det er bug, eller noe som er forandret. Så vel en annen tråd her med mobgalskap på US servere og.

Lenke til kommentar
Er jo helt sprøtt. De magene i tyrs skyter jo 3 bolts i sekunder også. Mistet jo 70-80% hp på EN slik. Enten har blizzard rotet til noe, ellers så har de buffet mobsa uten å skrive det i patchnotes.

5387166[/snapback]

 

Ser på andre tråder i forumet at mye rart skjer med mobs og bosser. Får håpe det blir retta opp. Alt Blizzard gjør om skal vel skrives inn i patch noten? :(

Lenke til kommentar
Om Tyr's:

 

The creatures in Tyr's Hand have indeed been enhanced. Our apologies; this information unfortunately slipped through the cracks when it came time to compile the patch notes.

 

De dobla damagen/healing power på de mest grindede mobs i hele jævla spillet og "glemte" å skrive det i patch notes?

 

http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/6531146.htm

5388495[/snapback]

 

Synes det er bare bra, så slipper vi mye av solo-goldfarmingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...