War Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Trur dere blizz kommer til å fikse litt på old wow og gjøre det flybart? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) neppe. det vil isåfall kreve en voldsom patch. med tanke på tbc og wotlk, og vanilla wow, siden flygedyr er tbc stuff, så skal de ikke være i vanlig wow. Endret 21. november 2007 av Dwagon Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg vil tro de heller vil bruke tid på å lage nytt innhold til spillet nå som de har gjort sitt for å gjøre veien til 60 betraktelig kortere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke fått sove noe som helst i natt, så jeg har kalkulert hvor mye det vil koste meg å oppgradere gearet mitt gjennom PvP. Og hvor mye jeg tjener på det (tatt i betraktning at jeg først skifter mitt gear med Season 1 Spellblade + Endgame off-hand + Gloves + hood + leggings, så Vindicator honor itemsene + Veteran's Band of Dominance og Sergeant's Heavy Cape. For så senere å oppgradere til Vengeful Gladiator). Totale kostnader: 5875 arena points, 155313 Honor, 50x WSG marks, 50x Eots marks, 70x AV marks, 60x AB marks Total endring: +277 stamina +159 intellect +305 resilience +329 spell dmg +50% resist interrupt while casting fear + 24 spell penetration -30 spell crit -14 spirit (ikke tatt med sockets eller set bonus) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke fått sove noe som helst i natt, så jeg har kalkulert hvor mye det vil koste meg å oppgradere gearet mitt gjennom PvP. Og hvor mye jeg tjener på det (tatt i betraktning at jeg først skifter mitt gear med Season 1 Spellblade + Endgame off-hand + Gloves + hood + leggings, så Vindicator honor itemsene + Veteran's Band of Dominance og Sergeant's Heavy Cape. For så senere å oppgradere til Vengeful Gladiator). Totale kostnader: 5875 arena points, 155313 Honor, 50x WSG marks, 50x Eots marks, 70x AV marks, 60x AB marks Total endring: +277 stamina +159 intellect +305 resilience +329 spell dmg +50% resist interrupt while casting fear + 24 spell penetration -30 spell crit -14 spirit (ikke tatt med sockets eller set bonus) at du gadd! :!: Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg prøvde den guiden en gang, men ble så lei av å minimere og maksimere hele tiden for å lese. Men var tross alt levle 9. så ikke så rart Da blir det nok mye mer stress, ja. Jeg har to skjermer, så jeg har WoW i det ene og en nettleser med guiden i det andre. Siden kartene i Joanas guide, i motsetning til de fleste andre, er ved siden av teksten, trenger jeg ikke å scrolle for å se hva jeg skal gjøre, og hvor jeg skal gjøre det. Dermed kan jeg ha WoW maksimert hele tiden. Tror rett og slett jeg hadde skrevet den ut hvis ikke jeg hadde hatt to skjermer. Totale kostnader: 5875 arena points, 155313 Honor, 50x WSG marks, 50x Eots marks, 70x AV marks, 60x AB marks. Tror du du rekker det før man kan bli level 80, og alt du får nå blir verdiløst på noen dager? Trur dere blizz kommer til å fikse litt på old wow og gjøre det flybart? De har sagt at det aldri kommer til å skje, siden det er for mye jobb. Endret 21. november 2007 av Naranek Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 nytt content > flying mount i 2år gammelt content! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mja... Usikker der altså Tror jeg kunne utsatt Northrend med et halvt år elns for å få fly rundt i vanilla Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sjarmen med wow blir ødelagt med flying mount uansett. Det er GOD ide å IKKE ha flying mount i Azeroth. Det skal ta litt tid å reise, og realismen stiger med at man faktisk må bruke veiene... Når det er sagt, så er det masse ubrukte områder i Azeroth, og jeg håper de får fart på seg når det gjelder å fylle opp dem. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg syns det hadde vaert kult med flying mount i vanilla, men jeg har bugwalka en del og andre som har bugwalka vet hvor utrolig store landeomraader som matte ha blitt endra. Selvom de bare kunne gjort det om til vanlig fjell da. Enste jeg ikke vet er hva de skulle gjort med er Hyjal. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er ikke bare problemet med hvordan ting ser ut. Geografien er brukt som naturlig sperre for at mange ting skal være umulig å gjøre (komme seg inn et sted uten å gå gjennom en spesiell inngang, som igjen stiller krav om at andre kriterier er oppfylt, f.eks.), så det er sansynligvis veldig mye i spillet som måtte vært omgjort. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 så jævlig bra den der^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 De reklamerer jo med at det er mulig å hacke spillet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Helt riktig, War. For en innsikt. Det var synd, for i motsetning til alt annet er World of Warcraft faktisk -mulig- å hacke. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Trur du vet at jeg vet det, han kunne også ha reklamert om at han kjøpte gull for å få råd til mounten , alle vet man kan det selv om man ikke skal gjøre set. Samme med hacking. Endret 21. november 2007 av War Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Helt riktig, War. For en innsikt. Det var synd, for i motsetning til alt annet er World of Warcraft faktisk -mulig- å hacke. Oi.. noen har vist stått opp med feil bein i dag. Lett å miste respekt og troverdighet ved å byrske seg på den måten. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 så lenge greide jeg meg uten en hunter... bare 2 måneder sia jeg solgte den forrige Hunter er jo 10 ganger bedre etter 2.3 patchen, jeg tok akkurat 6 mobs på lvl 12 samtidig (var 11 selv), så under levling er hunter det som går desidert fortest Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article1453635.ece omg!huntars are imbaness! daruu, horde ller alliance på balnazzar? nick Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hahahahaha Ally, hunter heter surfcowgirl () og magen heter taodith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå