Nerf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Skjønte det måtte ha noe med Telehor å gjøre ja. Ser også her (linky) at det ikke bare at det er wowhead det gjelder. Endret 19. november 2007 av Nerf Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Telenor ja, fant ut at det gjaldt thottbott også... allakazham (?) funket, men suger balle Skulle bare finne gear til druid twinken så ikke så stress Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Telehor hits again -.- Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wewt! Illidan nede etter 3 dager med tries Så jævlig digg! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Congrats! fikk du noe fint da? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kek, jeg er vel 3. nederst på DKP elns. Har plukka opp masse off-spec greier. Anywho; Bulwark/Cowl of the Illidari Highlord/Conqueror/Vanquisher. Kun 3 som biddet på Conq inkludert meg though, så.. får den kanskje neste gang Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kek, jeg er vel 3. nederst på DKP elns. Har plukka opp masse off-spec greier. Anywho; Bulwark/Cowl of the Illidari Highlord/Conqueror/Vanquisher. Kun 3 som biddet på Conq inkludert meg though, så.. får den kanskje neste gang Er du på Sylvanas? Var en guild der som downa Illidan idag med samme droppsa Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du er faen meg treig Zali. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Var da veldig med pes jeg skulle få da....... Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Digg fant en evade mob, da blir det full skill wand unarms staff osv. Blizzard synnes vel ikke dette er lov og ban Endret 19. november 2007 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Clever use of game mechanics. Samme som den staven man får i Searing Gorge, Torch of Retribution, du kan slå på en low-level mob med den mens du går AFK og skille unarmed, siden du aldri vil drepe det du står og slår på såfremt du ikke har damage aura. Kombiner gjerne med Troll Blood pots eller andre healthregen saker. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Og i blastedlands de mobsa som ikke går under 1% dem er lvl 5x . i alle fall om man er prest. Arathor faller sammen nå, siste 2 lvls har jeg funnet 500-600 mobs som evader, eller så dør jeg uten å se dem. Eller kan ikke loote. Endret 20. november 2007 av War Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er du på Sylvanas? Var en guild der som downa Illidan idag med samme droppsa lolol. Hearthvader + Federal Bureau of Moo. Han var på Sylvanas lenge før noen av oss :> Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 yay, der var honoren cappa..wtb s3! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 yay, der var honoren cappa..wtb s3! Tror jeg kjøper s1 head og bytter ut Spellstrike Hood bare fordi den ser ut som drit.. Hvis det ikke blir s2 head. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har hatt AV som daily quest i 3 dager nå (ja jeg har completa hver gang), hvorfor det? alle andre har forskjellige fra dag til dag. Det hadde jeg og når daily PVP kom, men de 3-4 siste dagene har det bare vært AV. Er det jeg som gjør feil, eller er det wow? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det er random så er ingenting feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har bare hatt Eye Of The Storm Daiylig quest her i 2 dager på rad nå. Håper det blir AV snart. Har noen en link eller noe til arena sett 1 for mage? skal kansje kjøpe meg noe i det når det kommer i salg for honor points. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har bare hatt Eye Of The Storm Daiylig quest her i 2 dager på rad nå.Håper det blir AV snart. Har noen en link eller noe til arena sett 1 for mage? skal kansje kjøpe meg noe i det når det kommer i salg for honor points. http://www.wowwiki.com/Gladiator%27s_Regalia Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Får samme jeg og Er inne i 10 sec, med 21K latency, og deretter DC Vi skulle lissom gå på vashj vi da. Grrrr Er din realm tilfeldigvis i battlegroupen Reckoning (Khadgar, Kul'tiras, Chromaggus, etc.) ? Hvis du er så er du out of luck aswell. De 3 første sidene i tech support forumet består vel mesteparten av whine om latency i battlegroupen Reckoning (store mengder folk som ikke får spilt takket være skyhøy ping) mm kul tiras Sent i går kveld begynte det å fungere igjen. Tipper det er samme issues i kvled tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå