DeadbeaT Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 slik som det er i dag med leveling, ta begge med deg oppover, så kan du vrake og velge mellom 2+ lvl 70ies. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tar du med warrior opp så er det Prot tank 24/4 eller MS s3 gear. Warlocken kan du tailore til t5 og er mye kjappere å geare en tank. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 slik som det er i dag med leveling, ta begge med deg oppover, så kan du vrake og velge mellom 2+ lvl 70ies. blir 4 70's Men Tror jeg går for pvp, så blir mest warrior. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hmm, trenger en del adamantite for å levle blacksmithing nå. Noen som vet om et fint sted jeg kan logge ut roguen min (som er miner) og så logge på med jevne mellomrom, mine, for så å forsvinne igjen? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nag fikk jeg 180 bars da jeg levlet de 2 lvl der. Ikke vært miner i noe høyere mand enda btw. Noen som har hatt trøbbel med tastaturet etter patch? i wow eller log in så fungerer ikke $ må trykke ctrl alt 4 isteden for alt 4. Og når jeg logger inn kan jeg skrive Shift 7 2 for /2 og etter noen min så er Shift 7 2 = &2 Og da må jeg bruke / ved siden av num lock. Og i chaten kan jeg ikke trykke på items som er nederst, må vente til de har gått 2-3 linjer opp. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Høres ut som om det er noe morsomt med tastaturet ditt..sitter shift tasten fast? Prøv å hamre litt rundt på tastene. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) steike . Etter å ha banket opp tastaturet så fungerer det. Takker /2 /2 /2 /2 Soloe planting the banner lvl 67 så evader siste bossen^^ Gikk nå på forsøk nr 2 Endret 19. november 2007 av War Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hehehe, skjer med meg også av og til. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har samme problemet som meg, at det ikke står hvem som vinner battlegrounds når man er ferdig? Panelet er bare blått, i alliance farge. Blir ofte lurt av den der. Ser ut til at det er et bug som har kommet etter patchen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er wow helt fucka nå eller? når eg skal logge in så får eg unable to connect :S Akuratt nå når eg skal raide -.- Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har samme problemet som meg, at det ikke står hvem som vinner battlegrounds når man er ferdig? Panelet er bare blått, i alliance farge. Blir ofte lurt av den der. Ser ut til at det er et bug som har kommet etter patchen. Jeg å får den sucky bug.. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har samme problemet som meg, at det ikke står hvem som vinner battlegrounds når man er ferdig? Panelet er bare blått, i alliance farge. Blir ofte lurt av den der. Ser ut til at det er et bug som har kommet etter patchen. Jeg å får den sucky bug.. Samme her ;p Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Får samme jeg og Er inne i 10 sec, med 21K latency, og deretter DC Vi skulle lissom gå på vashj vi da. Grrrr Lenke til kommentar
flakken Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Får samme jeg og Er inne i 10 sec, med 21K latency, og deretter DC Vi skulle lissom gå på vashj vi da. Grrrr Er din realm tilfeldigvis i battlegroupen Reckoning (Khadgar, Kul'tiras, Chromaggus, etc.) ? Hvis du er så er du out of luck aswell. De 3 første sidene i tech support forumet består vel mesteparten av whine om latency i battlegroupen Reckoning (store mengder folk som ikke får spilt takket være skyhøy ping) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Blizzard hadde problem med Conviction battlegroupen(magtheridon, balnazzar, genjuros osv) her for 2dager siden. ble unable to connect, BG serverene gikk der og latencyen gikk til værs, de fiksa det etter 10-12 timer med en restart Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har peil på hvorfor wowhead.com ikke funker? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Funker da fint her den. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 wowhead og thottbott er eneste sidene som ikke funker Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wowhead fungerer ikke her heller. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) prøvd allakhazam? funker ikke her heller:S men funker på sider som Otunnel og Phproxy osv.. Har du telenor? Endret 19. november 2007 av samebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå