v-gard Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tror de hadde skrevet Paris med stor P. Fixed By fire be purged! Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Futtlur, det som har skjedd er at du ufrivillig har trykket på hotkeyen for å skifte tastespråk, du kan gå inn p tastaturspør innstillinger på kontrollpanelet og finne ut hva din hotkey for å veksle mellom språk er. standard er Left Alt + Left Shift, men variasjoner av dette er også mulig type ctrl+alt, ctrl+alt+shift osv osv. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fant ut av det, takk Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gjort 5 AV i dag, så langt. Tapt alle. AV var den eneste BGen som alliance faktisk vant nesten hver gang. Nå er det også blitt en hordestyrt BG, som ALLE andre - kanskje untatt WSG. Høres veldig whiny ut dette her, men den nye AV er bare så utrolig tåpelig siden det er så mange idioter på alliance som bare er interessert i å farme honor kills i midfield. Vil bare ha daily questet mitt gjort! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva er forandret i AV egentlig? Sto nesten ingenting i patch notes. Har ikke prøvd den enda siden 2.3. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gjort 5 AV i dag, så langt. Tapt alle. AV var den eneste BGen som alliance faktisk vant nesten hver gang. Nå er det også blitt en hordestyrt BG, som ALLE andre - kanskje untatt WSG. Høres veldig whiny ut dette her, men den nye AV er bare så utrolig tåpelig siden det er så mange idioter på alliance som bare er interessert i å farme honor kills i midfield. Vil bare ha daily questet mitt gjort! Reroll or quit qq. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det noe sted hvor jeg kan laste ned setupsene til WOW og WOW burning crusade? Blizzard downloader er så treig Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 www.wowwiki.com/patch_mirrors er det ikke? Hvis den linken ikke fungerer, prøv å gå til www.wowwiki.com og søk på 'Patch Mirrors' Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan en som ikke er engineer'er bruke de fly machinene? Hvis jeg kjøper mats så kan en engineer lage til meg? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 www.wowwiki.com/patch_mirrors er det ikke?Hvis den linken ikke fungerer, prøv å gå til www.wowwiki.com og søk på 'Patch Mirrors' Skal ikke ha patch. Jeg skal laste ned World of Warcraft og World of Warcraft Burning Crusade, de filene som er på cdene du kjøper i butikken. Noen som kan linke meg en side hvor jeg kan laste ned begge disse? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg skal laste ned World of Warcraft og World of Warcraft Burning Crusade, de filene som er på cdene du kjøper i butikken. Noen som kan linke meg en side hvor jeg kan laste ned begge disse? Logg deg inn på account management på http://wow-europe.com. Endret 18. november 2007 av JAKEJAMMER Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gjort 5 AV i dag, så langt. Tapt alle. AV var den eneste BGen som alliance faktisk vant nesten hver gang. Nå er det også blitt en hordestyrt BG, som ALLE andre - kanskje untatt WSG. Høres veldig whiny ut dette her, men den nye AV er bare så utrolig tåpelig siden det er så mange idioter på alliance som bare er interessert i å farme honor kills i midfield. Vil bare ha daily questet mitt gjort! Reroll or quit qq. Bombe at den kom. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gaaah! Er på Quagmirran i heroic SP som ele shammy, så får jeg plutselig en 60k latency spike =/ Jeg vil ha shoulderne mine! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Måtte bare når en alliance whina på at han tapte i AV. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg spilte horde for ikke så lenge siden og gikk over til alliance. Jeg merket veldig stor forskjell med AV, det jeg tror er at, vil ikke prøve å provosere noen eller noe men, alliance består av ganske mange "unger". Folk som ikke gidder å lese patchnotes. Så når jeg spilte i går natt vant vi jo omtrent dobbelt så mye, jeg tror ikke dette er tilfeldig. Jeg mener at "ungene" har lagt seg da. Så nå gjør jeg mer PvP om natta, samme i de andre BG-ene. Men det kan jo bare være battlegroupen min. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Måtte bare når en alliance whina på at han tapte i AV. Du må lese innlegget mitt litt nøyere først. Når man taper 5 ganger på rad og ikke klarer å sanke mer enn 1674 honor på flere timer blir man litt frustrert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Måtte bare når en alliance whina på at han tapte i AV. Du må lese innlegget mitt litt nøyere først. Når man taper 5 ganger på rad og ikke klarer å sanke mer enn 1674 honor på flere timer blir man litt frustrert. Welcome to WoW. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Bare jeg som ikke kommer meg innpå account management? Edit : får ikke logget på forumet heller ser jeg, står bare "login error" eller "loggin failed" :S Vet jeg ikke er hacka siden jeg har logget av og på i hele dag, men tenkte og fylle på mere prepaid nå så gikk det ikke, what to do!? Endret 18. november 2007 av Rostad Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Whoho, Ding lvl 40 og mount! Eller, løp hele veien, for så og mangle 1,5g... Løp hele veien for å få litt kontanter av en guildi. Løpe hele veien tilbake. Straks fremme! Med Ice Barrier og mount skal AoE bli lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå