mwn Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 quel'thalas er ikke nede, kom lag en alt! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Får ikke logget inn. Står på "connecting" så kommer det unable too connect etter vært. =( jaja får spille litt crysis sålenge Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Har både en hunter og en rogue midt i 50 levlene nå, og tenker på å levle opp en av de. Skal stort sett drive med PVP (Mest BG, kanskje noe arena hvis jeg blir veldig glad i klassen) Noen her som har erfaringer med begge klassene på 70 (også nå etter 2.3) og som kan tipse meg om hvilken jeg bør satse på først? Og hvem av de er mest gearavhengige i PVP? Og med hvilke specs isåfall... Lenke til kommentar
saimon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De komemr vel opp igjen når de funker..`? Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 quel'thalas er ikke nede, kom lag en alt! Kunne godt ha gjort det jeg, men så kommer jeg ikke inn i det hele tatt, altså får ikke logga inn igjen Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Får bare opp den greia om at den prøver å connecte jeg også. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Får bare opp den greia om at den prøver å connecte jeg også. takk gud! er ikke bare meg med andre ord. trodde jeg hadde fucka til WoW skikkelig med de nye addonsene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De komemr vel opp igjen når de funker..`? Nei. De kommer ikke opp igjen når de funker. Blizzard har gått konkurs og det blir aldri mer noe WoW. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De komemr vel opp igjen når de funker..`? Nei. De kommer ikke opp igjen når de funker. Blizzard har gått konkurs og det blir aldri mer noe WoW. Den dagen tror jeg neppe kommer med det første Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ser for meg noen som står på first try på Illidan, potta seg opp og hele pakka.. :!: Gla jeg bare var i MT... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De komemr vel opp igjen når de funker..`? Nei. De kommer ikke opp igjen når de funker. Blizzard har gått konkurs og det blir aldri mer noe WoW. Den dagen tror jeg neppe kommer med det første Jau, man kan liksom ikke bare si "nei, nå gidder vi ikke mer. Snakkes! -WoW has been deleted-" Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) De komemr vel opp igjen når de funker..`? Nei. De kommer ikke opp igjen når de funker. Blizzard har gått konkurs og det blir aldri mer noe WoW. Den dagen tror jeg neppe kommer med det første Jau, man kan liksom ikke bare si "nei, nå gidder vi ikke mer. Snakkes! -WoW has been deleted-" I hvertfall ikke når de tjener helt banale summer på det spillet. Vi snakker BNP'et til et lite land omtrent. Men nå går vel mye av summene ut igjen på å holde spillet ved like også vil jeg tro. Endret 18. november 2007 av DavidH Lenke til kommentar
War Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) 1008000000Kr i mnd bare på spillere av wow + andre spill og reklame osv. Jeg kalrer ikke å telle så langt engang i året blir jo det 12096000000kr Kan dette stemme? De sier at de har 9mill spillere og 120 pr mnd. hm Endret 18. november 2007 av War Lenke til kommentar
saimon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dc'en ødela mye for meg, snart lvl 44 med warren min <3 Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tror ikke penger er no problem for Blizzard Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 bare 4 lvls til ellek nå Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 1008000000Kr i mnd bare på spillere av wow + andre spill og reklame osv.Jeg kalrer ikke å telle så langt engang i året blir jo det 12096000000kr Kan dette stemme? De sier at de har 9mill spillere og 120 pr mnd. hm Husker ikke eksakte tall, men som allerede nevnt så kunne vel nærmest Blizzard styrt et land. Det er helt insane mye penger involvert i den greia der med Wow. WoW har jo også knapt vært ute i 3 år. Finnes små dritt- MMO'er som har hatt bra med folk til og med etter 3 år. Så tror nok WoW kommer til å være "det store" i mange år til. Kan lett se for meg at det holder seg stabilt på nærmere 10 millioner spillere de neste 4-5 åra. På neste exp pack etter WoTLK så kommer sikkert Blizzard til å så smått oppgradere grafikken i spillet også, på samme måte som de har gjort i EQ og Dark Age of Camelot. Nok til at spillet holder seg relativt up to date, men ikke så mye at ikke "alle" kan spille det på pcene sine. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) bare 4 lvls til ellek nå Elekk er stygg=P Gnome mount og, gleder meg sjukt til jeg får bytta min ut, men er verdt det =) Gnome Tank > All Endret 18. november 2007 av saimon Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 vel jeg skal ha ellek siden jeg ikke gidder å grinde rep Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Står ved innlogging av WoW at blizz har litt problemer med login serverene, men det har vi kanskje skjønt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå