v-gard Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg fikk svar etter bare ~4 minutter her om dagen! Det er fort hvertfall. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg venta 8 timer uten svar for to dager siden, så det varierer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot? jeg hadde dagger fra shattered halls 2.(?) boss -> exalted LC mace -> dagger fra prince. Kan også bruke spellblade'n som du får av å grinde honor...om du er typen til det då =) Var i ZA igår, og sleit skikkelig med Halazzi...andre med lignande problem, eller gode forklaringer/how to's? =) priests kan ikke bruke swords. Halazzi var pusekatten? bare tank'n spank, plukk opp catten og dps den ned til 20%, første pri er totems, så fortsette på boss. For det første er det en dagger, aka priest kan bruke. halazzi er vel ikkje i utgangspunktet en pusekatt....shaman elllerno..får en pusekatt etterkvert =) Men uansett, med en gang lynxen kommer (eller w/e its called), så begynner ting å gå til helvete. Alle skal nuke katten? og kun til 20% for så å stoppe? Totems er i tillegg immune mot spells, i alle fall enkelte av dei. Og eg blei flameshocka 2 ganger innafor 5 sekund = instant death som priest, sjøl om eg dispella den først kjapt. Må jo vere noke gode strats på det her =) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 For det første er det en dagger, aka priest kan bruke. halazzi er vel ikkje i utgangspunktet en pusekatt....shaman elllerno..får en pusekatt etterkvert =) Men uansett, med en gang lynxen kommer (eller w/e its called), så begynner ting å gå til helvete. Alle skal nuke katten? og kun til 20% for så å stoppe? Totems er i tillegg immune mot spells, i alle fall enkelte av dei. Og eg blei flameshocka 2 ganger innafor 5 sekund = instant death som priest, sjøl om eg dispella den først kjapt. Må jo vere noke gode strats på det her =) sorry, tenkte på swordet fra honor hold, jeg som missforstod. totems er immune mot nondirect dmg slikt som dots\mindflay, om du er shadow -> mindblast + swd så daske vidre på boss\pusekatt. var vel på 75%, 50% og 25% han deler seg og får en liten pusekatt som skal ned til 20% så samles dem igjen og du skal fortsette på boss. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 no worries =) ok..så dots og mf funker ikkje, men mb og swd funker? (ikkje at swd blir valgt i denne sammenheng då det virker som flameshocktotemet liker meg spesielt godt.) ^^ Heilt sikker på at MB funker sant? =) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eg har tenkt og lage med Spellstrike settet men trenger da de 2 oppskriftene. http://www.wowhead.com/?item=24312#dropped-by http://www.wowhead.com/?item=24309 Men er det virkelig så liten dropp rate som står der? da er det jo nesten umuligt og få tak i Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, de dropper kun når det er en tailor med i groupen (vet ikke hvilken skill man trenger), dermed er alle de runsa hvor det ikke er en tailor med i groupen også regnet med i det tallet. Vet ikke hvor høy raten er, det kan ta sin tid, men den er bedre enn 0.5% Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Uansett kan du bare bringe mats til en som allerede har oppskriften så kan han lage for deg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Litt skeptisk til og gji mats til en ukjent en Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gir selv aldri mats av såpass "høy" verdi til andre enn guildies/kjente. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hm kan ikke logge på wow etter DC og relaimstatusen er nede. Min pc heller? Status på Arathor? Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Emm... jeg fikk nettop "Error retrieving character list" og prøvde å trykke back for å logge inn på nytt, nå kommer jeg ikke inn.. flere som har det problemet? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, Blizzard har sletta charactersa dine ^^ Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nei, Blizzard har sletta charactersa dine ^^ Håper du tuller nå? Jeg har jo ikke gjort noe galt eller noe slikt, pluss at jeg ikke får logga inn en gang Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg kommer ikke inn på Al'Akir. Edit: Ser det er flere servere som er nede på wow-eruope.com Endret 17. november 2007 av flickflack Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 kommer ikke inn på Mazrigos jeg Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Fett, alle serverene i verden + hjemmesiden dems gikk ned. Jeg craftet nettop 2 deler av Frozen epic og gemmet dem idet lag kom, hpåer jeg ikke roller tilbake uten mats eller item nå. Alle serverene er slettet, bin laden ftw! Endret 17. november 2007 av War Lenke til kommentar
saimon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Mange servere er nede atm =/ Eneste jeg misliker med deathping, mye nede Endret 17. november 2007 av saimon Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei, Blizzard har sletta charactersa dine ^^ Håper du tuller nå? Jeg har jo ikke gjort noe galt eller noe slikt, pluss at jeg ikke får logga inn en gang Ja så klart jeg tuller : p. Du kan nok snart logge inn igjen Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som vet når de kommer på igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå