Cerb89 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Driver også å sparer opp til robe of the void det blir dyrt å kjøpe alt på AH :| Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) vurderer det samme, men trenger også jæskla mye runecloth..... noe som ikke er så morro å grinde. Men tenkte å vente til lvl 57 med det og løpe rundt sør i deadwind pass og drepe ogres. Hadde ikke du grinda 20 demoinc runes og 32 felcloth da? De mobsa dropper jo også hauger med runecloth. Og du trenger jo bare 60 runecloth. Jeg fikk hvertfall mer en nok runecloth når jeg farma de andre ingrediensene. Driver også å sparer opp til robe of the void det blir dyrt å kjøpe alt på AH :| Bør vel egentlig ikke kjøpe så mye på AH nei. Da blir det plutselig ikke verdt det. Jeg kjøpte 4x essence of fire og 12x essence of undeath (er jo ikke mulig å farme de før du kan bli med i stratholme tror jeg). Endret 4. januar 2006 av N* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 skulle ønske essence of fire var like billig . Fikk 10 for 10 gull . og de to siste for 4. Må bare komme inn uten å bli disca etter 3-4 sec og bruke 5 minutter på ettter jeg skrev passordet. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Er det bare jeg som har problemer med å få logget seg på nå? Trodde maintenance skulle være ferdig kl 11 i dag tidlig jeg... www.wow-europe.com/en er tydeligvis også nede... Noen andre? Hvis ikke blir jeg sint EDIT: Leifx2 Endret 4. januar 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Er det bare jeg som har problemer med å få logget meg på nå? Trodde maintenance skulle være ferdig kl 11 i dag tidlig jeg... www.wow-europe.com/en er tydeligvis også nede... Noen andre? Hvis ikke mlir jeg sint 5383358[/snapback] Handshaking tar evigheter..! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er det bare jeg som har problemer med å få logget meg på nå? Trodde maintenance skulle være ferdig kl 11 i dag tidlig jeg... www.wow-europe.com/en er tydeligvis også nede... Noen andre? Hvis ikke mlir jeg sint 5383358[/snapback] Handshaking tar evigheter..! 5383364[/snapback] Der fikk jeg iallefall kommet meg inn og startet download av patch. Dog er nettverksdriverne mine "incompatible", så det kan sikkert ta sin tid. Gleder meg til nye paladin-talents. 10 points til Blessing of Kings Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg derimot Oovz, ble nerfa i hjel. men fikk iallefall ny look på sverdet mitt. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmm noe mangler her i bildet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Fy faen, sugen patch. 1. Masse items har fått skrivefeil. Blackhand's Breath heter plutselig Blackhand's Breadth. 2. Folk i gruppa mi blir usynlige nå og da. 3. DM North har blitt drittkjip. Aggro-range har blitt gjort større, slik at vi først wipet da vi kom opp tannin-trappa, og wipet to ganger til da vi skulle bruke ankh og SS. 4. Jeg blir disconnecta hvert 5. minutt, men det er nok fordi serveren blir hammered. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kommer meg nok ikke inn på en stund her.. Spiller på Magtheridon. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 1. Masse items har fått skrivefeil. Blackhand's Breath heter plutselig Blackhand's Breadth. Alltid vært slik. Alltid. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg får lyst å slutte med WoW.. Første jeg ser når jeg logger på etter patchen er en 6/8 Bloodfang rogue. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jøss, den al-qaida-war-effort-innsamlingen var jo genial. Stack med mageweave som selger for 90s blir til grønne items verdt 2-5g. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 For å ikke snakke om de som vil ha seg mount, får 75 rep per 20 runecloth og items verdt en god del mer enn 20 runecloth... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 gjett hvem som skal farme stranglekelp for alle penga? Hvor leverer man inn hvis man er alliance? Og hva er de "commander" greiene i IF, kan levere 1 og 10 om gangen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 For å ikke snakke om de som vil ha seg mount, får 75 rep per 20 runecloth og items verdt en god del mer enn 20 runecloth... 5384609[/snapback] god sirkel med andre ord? bruke pengene fra itemet til mer runecloth og få enda mer, osv osv. Men får man cenarion rep? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nei, det lønner seg å ha spart opp på forhånd, prisen på runecloth lå på 10g per stack sist jeg sjekka. Du kan velge mellom rep hos orc, troll, tauren og UD (horde seff). Og om du gir faen i rep kan du levere inn for å få enda mer grønnt til disenchanting. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ligger på 2 gull på haomarush når jeg sjekka istad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 2g er vel prisen på Frostwhisper også. Dyrt er det i alle fall ikke ^^ Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 oooh, en i guilden fikk akuratt det windseeker sverdet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå