Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vurderer det samme, men trenger også jæskla mye runecloth..... noe som ikke er så morro å grinde. Men tenkte å vente til lvl 57 med det og løpe rundt sør i deadwind pass og drepe ogres.

Hadde ikke du grinda 20 demoinc runes og 32 felcloth da? De mobsa dropper jo også hauger med runecloth. Og du trenger jo bare 60 runecloth. Jeg fikk hvertfall mer en nok runecloth når jeg farma de andre ingrediensene.

 

Driver også å sparer opp til robe of the void :p det blir dyrt å kjøpe alt på AH :|

Bør vel egentlig ikke kjøpe så mye på AH nei. Da blir det plutselig ikke verdt det. Jeg kjøpte 4x essence of fire og 12x essence of undeath (er jo ikke mulig å farme de før du kan bli med i stratholme tror jeg).

Endret av N*
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemer med å få logget seg på nå? Trodde maintenance skulle være ferdig kl 11 i dag tidlig jeg...

 

www.wow-europe.com/en er tydeligvis også nede...

 

Noen andre? Hvis ikke blir jeg sint :nei:

 

EDIT: Leifx2

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har problemer med å få logget meg på nå? Trodde maintenance skulle være ferdig kl 11 i dag tidlig jeg...

 

www.wow-europe.com/en er tydeligvis også nede...

 

Noen andre? Hvis ikke mlir jeg sint  :nei:

5383358[/snapback]

 

Handshaking tar evigheter..!

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har problemer med å få logget meg på nå? Trodde maintenance skulle være ferdig kl 11 i dag tidlig jeg...

 

www.wow-europe.com/en er tydeligvis også nede...

 

Noen andre? Hvis ikke mlir jeg sint  :nei:

5383358[/snapback]

 

Handshaking tar evigheter..!

5383364[/snapback]

Der fikk jeg iallefall kommet meg inn og startet download av patch. Dog er nettverksdriverne mine "incompatible", så det kan sikkert ta sin tid. Gleder meg til nye paladin-talents. 10 points til Blessing of Kings :dribble:

Lenke til kommentar

Fy faen, sugen patch.

 

1. Masse items har fått skrivefeil. Blackhand's Breath heter plutselig Blackhand's Breadth.

 

2. Folk i gruppa mi blir usynlige nå og da.

 

3. DM North har blitt drittkjip. Aggro-range har blitt gjort større, slik at vi først wipet da vi kom opp tannin-trappa, og wipet to ganger til da vi skulle bruke ankh og SS.

 

4. Jeg blir disconnecta hvert 5. minutt, men det er nok fordi serveren blir hammered.

Lenke til kommentar

Nei, det lønner seg å ha spart opp på forhånd, prisen på runecloth lå på 10g per stack sist jeg sjekka.

 

Du kan velge mellom rep hos orc, troll, tauren og UD (horde seff).

Og om du gir faen i rep kan du levere inn for å få enda mer grønnt til disenchanting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...