Matsemann Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ny maskin, spiller med alt på fullt i 1680x1050 oppløsning på min nye 22", samt kjører Dual Screen, så kan bare bevege musen mens jeg spiller over på andre skjermen og så tilbake. Deilig Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gratz da, høres digg. ut Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Rolling restarts. Ok greit nok. Du kan få mer info på forumet under realm status står det, også greit nok, men er det forumet oppe? NEI! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Rolling restarts. Ok greit nok. Du kan få mer info på forumet under realm status står det, også greit nok, men er det forumet oppe? NEI! typisk blizzard Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har snart rhok delar buen, fikk leafen rundt jul på lvl 60 men gadd aldri gjøre noe med den, så fikk jeg sinew fra ony for å tjene penger en natt, DA BLE DET GANG. Bare Burning steppes demonen igjen nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor er den beste plassen og farme Primal mana? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor er den beste plassen og farme Primal mana? sør-øst i netherstorm Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Netherstorm, rundt area 52. EDIT: Reload er for pyser. Endret 17. november 2007 av Scatch Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Rolling restarts. Ok greit nok. Du kan få mer info på forumet under realm status står det, også greit nok, men er det forumet oppe? NEI! Samme som nextgentel som sier at jeg skal sende en mail om internett ikke fungerer. Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Samme som nextgentel som sier at jeg skal sende en mail om internett ikke fungerer. Haha, så sinnsykt bra :!: Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot? jeg hadde dagger fra shattered halls 2.(?) boss -> exalted LC mace -> dagger fra prince. Endret 17. november 2007 av Sink Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor bør jeg gå for å levele med min level 30 nelf rogue? (alliance, hvis ikke nelf var nok info) Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Level 21 og 2 fete økser ^^ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor bør jeg gå for å levele med min level 30 nelf rogue? (alliance, hvis ikke nelf var nok info)Grind tigre og pantere i STV til du kan begynne og queste skikkelig der. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det var et utrolig kult bilde <3 Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 6 timer 65-66 uten rested og med nye quest. Går unna iforhold til første gangen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot? jeg hadde dagger fra shattered halls 2.(?) boss -> exalted LC mace -> dagger fra prince. Kan også bruke spellblade'n som du får av å grinde honor...om du er typen til det då =) Var i ZA igår, og sleit skikkelig med Halazzi...andre med lignande problem, eller gode forklaringer/how to's? =) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot? jeg hadde dagger fra shattered halls 2.(?) boss -> exalted LC mace -> dagger fra prince. Kan også bruke spellblade'n som du får av å grinde honor...om du er typen til det då =) Var i ZA igår, og sleit skikkelig med Halazzi...andre med lignande problem, eller gode forklaringer/how to's? =) priests kan ikke bruke swords. Halazzi var pusekatten? bare tank'n spank, plukk opp catten og dps den ned til 20%, første pri er totems, så fortsette på boss. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvor bør jeg gå for å levele med min level 30 nelf rogue? (alliance, hvis ikke nelf var nok info)Grind tigre og pantere i STV til du kan begynne og queste skikkelig der. Hvordan kommer jeg meg ned dit da? Fra f.eks. Darkshire. Har svært lite flightpaths, og er egentlig ikke spesielt godt kjent der, da jeg ikke har levelet der før. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen som veit sånn ca hvor lang tid det tar før man får svar på en GM ticket..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå