olegunnaro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Yeah, Al'ar er første, men Void Reaver er en god del lettere. Regner med at Solarian også dør den her resetten, da det sies at han er rimelig nerfa...? Kan ikke si Al'ar var supervansklig heller, synes faktisk både hydross og leothras er vanskligere. edit: Takk btw Endret 15. november 2007 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Solarian ble nerfet en del ja, men hun var veldig lett fra før av. Første Kael kill på meg(andre for guilden) forresten og guild first på Rage Winterchill i kveld. Deilig å endelig få komme inn i Black Temple. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor. Hvis jeg får en til, hva skjer da? Hvor mye tolereres før permaban liksom? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor. Hvis jeg får en til, hva skjer da? Hvor mye tolereres før permaban liksom? Tror nok du må passe litt på, ja. Jeg kan tenke meg at om du "går over streken" en gang til, vil det straffe seg. Dog blir du vel bare suspendert i noen timer/dager, alt etter som. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor. Hvis jeg får en til, hva skjer da? Hvor mye tolereres før permaban liksom? Skulle jeg gjetta ville jeg gjetta at neste gang er en 72 timers ban, men hvorfor gamble på det? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg visste forøvrig ærlig talt ikke at man ikke har lov å dele account? Jeg har delt account med min bror siden release. Muttern betaler med kreditt, vi spleiser på spilletiden. Fungerer helt fint. (Spesielt siden jeg får bruke dem om kveldene.) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 T6 shaman resto gearet er gratis for øyeblikket ! Blir sikkert fjerna ganske snart da men Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor. Hvis jeg får en til, hva skjer da? Hvor mye tolereres før permaban liksom? Skulle jeg gjetta ville jeg gjetta at neste gang er en 72 timers ban, men hvorfor gamble på det? Driver egentlig ikke på med noe ulovlig. Men det er som sagt en ting som jeg har fundert litt på. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ble nesten litt trist idag når jeg fant denne gnomen Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg er Tauren, så det kan ha vært meg som har trødd på henne ved et uhell. Disse gnomene er jo så små og vanskelige å se, og går alltid i veien. Bare å beklage, i tilfellet. Endret 15. november 2007 av Naranek Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Haha, fin kommentar Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) bildet minner meg om den nye kosetrinketen til 2v2 partneren min: http://www.wowhead.com/?item=34029 Endret 15. november 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
samebob Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det trading card item eller noe sånn? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er det trading card item eller noe sånn? dropper i za. tenk ett 40 gnumsraid i oggrimar\IF, alle med den trinketen, 160gnomes som løper rundt som noen idioter Lenke til kommentar
samebob Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nice for Oomkins! 40feite ugler, 120 trær og 120 vodoo gnomer! Hamster tired. Server has gone offline. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du må ha Barov Peasant Caller og. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er Tauren, så det kan ha vært meg som har trødd på henne ved et uhell. Disse gnomene er jo så små og vanskelige å se, og går alltid i veien. Bare å beklage, i tilfellet. Beklage? Det er vel bare å finne flere småjævler å trå i stykker. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Der dinga jeg akkuratt 70! Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Grats! Trenger 20% jeg :o Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fins det noen trinketer til mage man kan kjøpe for honor points? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå