olegunnaro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 grats! Bah, er dritt lei av heroics/karazhan på priesten, så kommer nok til å ta litt tid før jeg får meg wand/gloves på den. Må vel gjøres though. Paladin har jeg litt badges på though, men trenger flere der. Jeg som trodde jeg var ferdig med heroics og karazhan, så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 På hvilken linje vil du si vansklighetsgraden ligger på? Det er vell for folk som akuratt er ferdig med Karazhan. Men selv oss som dreper Illidan hver uke fant flere upgrades der inne. Så loot skal det ikke sies noe på. hehe..skulle akkurat til å sei det. Gutta fra calcutta og kara frå sahara som har BT på farm, så er vel ZA en liten ettermiddagssnack, gjort før 15.00 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hmm. hva er expertise:P? tokk ikke den helt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://www.wowwiki.com/Expertise Expertise rating gjør at motstanderen har mindre sjangse for å parrye eller dodge. Staten erstatter weapon skill. Eneste forskjellen er at Expertise er for alle våpen, og ikke begrensa til ett. Lenke til kommentar
drood Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 spør her og jeg, noen som veit om sider som viser oppgraderingen av gearet fra low level instancer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Søk det opp på wowhead. :> Lenke til kommentar
drood Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Søk det opp på wowhead. :> har gjort det til nå, men bare lurte bare på om det var ei side der de visste all de nye itemsene siden av de gammle slik at jeg slipper og søke opp en og en item. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvem har dyppa musepeker'n min i sirup? Har reinstallert windows og wow i denne uka. Alt ser ut til å fungere fint utenom en ting: Musepekern er blitt utrolig treig og er helt ubrukelig. Fps og alt annet sviver bra og grafikkdriver er oppdatert med siste versjon. Har aldri hatt noe problem med dette før. Noen som har et tips eller to til meg? EDIT: Med treg mener jeg at den har opp i mot 0.5 sek delay, ikke treg som i instillingen "slow-fast mouse speed". PS (Har ingenting med wow å gjøre men) Får heller ikke spilt av avi-filer lenger. How to fix that? Glemte å si det, men det er kun i wow jeg har dette problemet. I alle andre programmer fungerer musen fint. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Søk det opp på wowhead. :> har gjort det til nå, men bare lurte bare på om det var ei side der de visste all de nye itemsene siden av de gammle slik at jeg slipper og søke opp en og en item. Her feks: http://www.mmo-champion.com/index.php?page=229 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som spiller horde på arathor her? 58+ Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 prøver å starte wow nå, og har lasta ned 2.3 patchen, men installen vil ikke starte? har restarta PC og prøvd 100 ganger. den laster seg ned, men installerer seg ganske enkelt ikke what to do? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 prøver å starte wow nå, og har lasta ned 2.3 patchen, men installen vil ikke starte?har restarta PC og prøvd 100 ganger. den laster seg ned, men installerer seg ganske enkelt ikke what to do? Om du finner selve patch filen i WoW mappen, går det ikke da ann å dobbeltklikke den slik at den installerer seg? Mulig jeg tar feil, men du kan alltids prøve. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er du logget inn på en bruker med administrator-rettigheter? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Er du logget inn på en bruker med administrator-rettigheter? er logget inn med den enseste brukeren på PC-en. brukeren jeg alltid har installert patcher med lurv: starter bare downloaderen om jeg klikker der Endret 15. november 2007 av Flacid Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 prøver å starte wow nå, og har lasta ned 2.3 patchen, men installen vil ikke starte?har restarta PC og prøvd 100 ganger. den laster seg ned, men installerer seg ganske enkelt ikke what to do? Hadde akkurat samme problem, så jeg lasta ned patchen manuelt fra en mirror, og da funka det greit.... Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 troir det går. gikk inn i "patches" mappa og fant den manuelt der Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Æsj, de har lagt til talents på inspect.. Kan ikke lenger si jeg er holy for å få grupper til instances med palaen >_< Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Såklart, det er jo inflasjon av DPS, og muligens tanks. Blir som regel at man fyller en gruppe på 5 minutt med DPS og tank, også bruker man 25 minutt å lete etter healer, med mindre man kjenner en. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men nå som 33%(?) av bonus healinga også går som spelldmg, blir det nok litt mere attraktivt å være healer igjen også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men nå som 33%(?) av bonus healinga også går som spelldmg, blir det nok litt mere attraktivt å være healer igjen også Er for overpowered +2000 healing og 666 spell dmg... vil ikke møte den holy priesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå