Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drepte nettopp første og fjerde boss i Zul'Aman (ja, fjerde. Klarte å rote oss bort i noen aligatorer og tigre og plutselig fant vi en boss midt i rotet :D)

Uansett, fikk et quest tidligere som heter 'X Marks... Your Doom!'. Noen som vet hva man evt. får av questet? wowhead/thottbot har ingenting.

 

Sist men ikke minst, det er ÉN dag cooldown på Zul'Aman.

Proof:

121884.jpeg

(Bildet ble tatt litt senere siden jeg rett og slett ikke merket det med engang vi startet :))

Endret av Guka
Lenke til kommentar
Drepte nettopp første og fjerde boss i Zul'Aman (ja, fjerde. Klarte å rote oss bort i noen aligatorer og tigre og plutselig fant vi en boss midt i rotet :D)

Uansett, fikk et quest tidligere som heter 'X Marks... Your Doom!'. Noen som vet hva man evt. får av questet? wowhead/thottbot har ingenting.

 

Sist men ikke minst, det er ÉN dag cooldown på Zul'Aman.

Proof:

121884.jpeg

(Bildet ble tatt litt senere siden jeg rett og slett ikke merket det med engang vi startet :))

 

5 badges of justice og noe gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Drepte nettopp første og fjerde boss i Zul'Aman (ja, fjerde. Klarte å rote oss bort i noen aligatorer og tigre og plutselig fant vi en boss midt i rotet :D)

Uansett, fikk et quest tidligere som heter 'X Marks... Your Doom!'. Noen som vet hva man evt. får av questet? wowhead/thottbot har ingenting.

 

Sist men ikke minst, det er ÉN dag cooldown på Zul'Aman.

Proof:

121884.jpeg

(Bildet ble tatt litt senere siden jeg rett og slett ikke merket det med engang vi startet :))

 

eller kanskje den resettes hver torsdags kveld? :p

Lenke til kommentar

Hvem har dyppa musepeker'n min i sirup?

 

Har reinstallert windows og wow i denne uka. Alt ser ut til å fungere fint utenom en ting: Musepekern i wow er blitt utrolig treig og er helt ubrukelig. Fps og alt annet sviver bra og grafikkdriver er oppdatert med siste versjon.

 

Har aldri hatt noe problem med dette før. Noen som har et tips eller to til meg?

 

EDIT: Med treg mener jeg at den har opp i mot 0.5 sek delay, ikke treg som i instillingen "slow-fast mouse speed".

 

PS (Har ingenting med wow å gjøre men) Får heller ikke spilt av avi-filer lenger. How to fix that?

Endret av janan71
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...