DNA Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Her kan du laste ned både vanlig wow og tbc: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...load/index.html Takk. Same: Det er ikke bare TBC, så må vel patche alt Men det er vel verdt det for å bli kvitt problemene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tjah, fikk 600ish honour fra en 10minutters AV. Skal si meg fornøyd med det. horde eller ally? Se signatur. Jeg er Horde. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Drepte nettopp første og fjerde boss i Zul'Aman (ja, fjerde. Klarte å rote oss bort i noen aligatorer og tigre og plutselig fant vi en boss midt i rotet ) Uansett, fikk et quest tidligere som heter 'X Marks... Your Doom!'. Noen som vet hva man evt. får av questet? wowhead/thottbot har ingenting. Sist men ikke minst, det er ÉN dag cooldown på Zul'Aman. Proof: (Bildet ble tatt litt senere siden jeg rett og slett ikke merket det med engang vi startet ) Endret 14. november 2007 av Guka Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Kanskje det er eit nytt quest som fulgte med patchen? Berre tippar eg altså, men det makes sense... EDIT: Må eg være lvl 60 for å raide? Endret 14. november 2007 av Arne Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Drepte nettopp første og fjerde boss i Zul'Aman (ja, fjerde. Klarte å rote oss bort i noen aligatorer og tigre og plutselig fant vi en boss midt i rotet )Uansett, fikk et quest tidligere som heter 'X Marks... Your Doom!'. Noen som vet hva man evt. får av questet? wowhead/thottbot har ingenting. Sist men ikke minst, det er ÉN dag cooldown på Zul'Aman. Proof: (Bildet ble tatt litt senere siden jeg rett og slett ikke merket det med engang vi startet ) 5 badges of justice og noe gull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Drepte nettopp første og fjerde boss i Zul'Aman (ja, fjerde. Klarte å rote oss bort i noen aligatorer og tigre og plutselig fant vi en boss midt i rotet )Uansett, fikk et quest tidligere som heter 'X Marks... Your Doom!'. Noen som vet hva man evt. får av questet? wowhead/thottbot har ingenting. Sist men ikke minst, det er ÉN dag cooldown på Zul'Aman. Proof: (Bildet ble tatt litt senere siden jeg rett og slett ikke merket det med engang vi startet ) eller kanskje den resettes hver torsdags kveld? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Går det an (og er det lov?) å spille på to forskjellige kontoer på samme PC? Isåfall, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Åpne WoW client 2 ganger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hvordan talent build er dette for en lvl 40 two-handed warrior ? =) Merk, PVE. http://www.wowhead.com/?talent=LAM0dAbZVZc Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 På level 40 skal man ha Mortal Strike eller Bloodthirst. Alt annet er tull. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har noen erfaringer fra "fixa" AV? En ting til: Levle opp en warrior eller bytte druiden i en 4/5 merci warrior med Deep thunder? Levle, druid eier, gøy med "egen" warrior Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som har prøvd seg på ZA enda? Skal prøve idag, er spent som bare juling. Vi hadde alle bossene nede klokka 15:00. Jævlig fett sted. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 På hvilken linje vil du si vansklighetsgraden ligger på? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Som de sa. Prince og oppover. Det er ikke så sykt vanskelige taktikker på de fire første bossene, egentlig. Bare litt gear requirements. Spesielt for tanks, vil jeg si. Eaglekaren, nummer to, er møkklett når du får stell på taktikken. Vi oneshotta de to første, tror jeg. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kjeda meg litt ikveld så endte opp med en alt... sjekk helsa Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hvem har dyppa musepeker'n min i sirup? Har reinstallert windows og wow i denne uka. Alt ser ut til å fungere fint utenom en ting: Musepekern i wow er blitt utrolig treig og er helt ubrukelig. Fps og alt annet sviver bra og grafikkdriver er oppdatert med siste versjon. Har aldri hatt noe problem med dette før. Noen som har et tips eller to til meg? EDIT: Med treg mener jeg at den har opp i mot 0.5 sek delay, ikke treg som i instillingen "slow-fast mouse speed". PS (Har ingenting med wow å gjøre men) Får heller ikke spilt av avi-filer lenger. How to fix that? Endret 15. november 2007 av janan71 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har du prøvd en annen elskerinne eller musa på en annen pc? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Edit: Nvm var jeg som dret meg ut, last login var 12 februar og de charene var bare de man kunne flytte for free. Endret 15. november 2007 av DNA Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 På hvilken linje vil du si vansklighetsgraden ligger på? Det er vell for folk som akuratt er ferdig med Karazhan. Men selv oss som dreper Illidan hver uke fant flere upgrades der inne. Så loot skal det ikke sies noe på. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Fiksa meg wand fra badges i går, gaina hele 3+dmg med en runed living ruby plassert i den :-o 1200(med mark of defiance)->1203 ;x Endret 15. november 2007 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå