sttiiaann Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Joanas finnes lett på diverse sider, helt gratis..hehe. Er ikke den. . . Hadde en gratis guide hvor det sto alt du skulle gjøe sånn "Then take the "raptor quest" and kill every raptor you see while doing that quests.... "You should now be level 18" og boom så var jeg level 18. Var en genial og gratis guide. http://www.wow-pro.com/node/754 <-- denne? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Nå når det går raskere å levle er vel forresten alle guider utdaterte :S En trenger ikke lenger gjøre like mange quester eller drepe like mange som en sier i guidene for levle og en vil dermed gå forbi guiden. Vil ikke nyeste patch tilsi at det bør komme drastiske forandringer i tidligere guider? Nei, du får stort sett en 15% bonus på kills + litt mer for noen quest. Guidene er på ingen måte utdatert. De guidene jeg har brukt fungerer både med og uten rested. Og med rested får man 100% mer xp for kills. Boosten som har kommet nå er minimal i forhold til rested/non-rested. Du kan trygt følge guidene. Man trenger 20% mindre XP per level også. Og det er vel en liten underdrivelse med "litt mer for noen quests"? Men tror likevel du kan følge de gamle guidene uten problemer. Endret 14. november 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Lightheaded vil ikke fungere hos meg, hyl. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) funger hos meg, kjør wowaceupdater og alt skal være fint igjen Endret 14. november 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Faen... Noen som har en oppdatert Photek? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Lightheaded vil ikke fungere hos meg, hyl. Sucks to be you. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som har prøvd seg på ZA enda? Skal prøve idag, er spent som bare juling. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skulle prøve, men min stefar tok fra meg PC-en Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sover GM's idag eller? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 patchdag, alltid mer trøbbel enn vanlig så regner med de har endel tickets å svare på. Lenke til kommentar
alright Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 GMs sover da alltid! Og hvis de ikke sover røyker de sure sokker eller noe sånt.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har noen erfaringer fra "fixa" AV? En ting til: Levle opp en warrior eller bytte druiden i en 4/5 merci warrior med Deep thunder? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tjah, fikk 600ish honour fra en 10minutters AV. Skal si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tjah, fikk 600ish honour fra en 10minutters AV. Skal si meg fornøyd med det. horde eller ally? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er en rogue på 36, men har prøvd å finne talents point tree på nettet får å få mest mulig utbytte av roguen. Men jeg finner ingenting, kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er en rogue på 36, men har prøvd å finne talents point tree på nettet får å få mest mulig utbytte av roguen. Men jeg finner ingenting, kan noen hjelpe meg ? Combat er vel det beste. Men hemo ble buffa, så det funker bra og jeg synes det er mye morsommere, så det er det jeg bruker på min rogue Hemo spec Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Seed of Corruption, anyone? Steike så gøy! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har funnet ut at jeg kanskje må reinstalere WoW pga noen feil. Og så har jeg selvfølgelig ikke CD'ene til vanlige WoW, så da lurer jeg på hvor man kan laste det ned? Lastet det ned da jeg begynte med WoW igjen, men husker ikke helt hvor. Var sånn stor download med patcher i den tror jeg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Her kan du laste ned både vanlig wow og tbc: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...load/index.html Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Last ned inpå wow-europe.com inpå account management tror jeg. trenger ikke patcher vist du har planer om å innstalere TBC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå