Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå når det går raskere å levle er vel forresten alle guider utdaterte :S En trenger ikke lenger gjøre like mange quester eller drepe like mange som en sier i guidene for levle og en vil dermed gå forbi guiden. Vil ikke nyeste patch tilsi at det bør komme drastiske forandringer i tidligere guider?

Nei, du får stort sett en 15% bonus på kills + litt mer for noen quest. Guidene er på ingen måte utdatert. De guidene jeg har brukt fungerer både med og uten rested. Og med rested får man 100% mer xp for kills. Boosten som har kommet nå er minimal i forhold til rested/non-rested. Du kan trygt følge guidene.

Man trenger 20% mindre XP per level også. Og det er vel en liten underdrivelse med "litt mer for noen quests"? Men tror likevel du kan følge de gamle guidene uten problemer.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Er en rogue på 36, men har prøvd å finne talents point tree på nettet får å få mest mulig utbytte av roguen. Men jeg finner ingenting, kan noen hjelpe meg ?

Combat er vel det beste.

Men hemo ble buffa, så det funker bra og jeg synes det er mye morsommere, så det er det jeg bruker på min rogue

Hemo spec

Lenke til kommentar

Har funnet ut at jeg kanskje må reinstalere WoW pga noen feil.

Og så har jeg selvfølgelig ikke CD'ene til vanlige WoW, så da lurer jeg på hvor man kan laste det ned? Lastet det ned da jeg begynte med WoW igjen, men husker ikke helt hvor. Var sånn stor download med patcher i den tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...