Poseboen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bah funker ikke laste ned patchen.. den laster ned sa star det finished sa skjer det ikke no.. skrur jeg pa wow igjen laster den ned patchen kjapt opg samme skjer.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er på 58%. Skal lvle som faen på roguen. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 JEG ER LAT .. Noen sted jeg kan laste ned patchen (bortsett fra Blizzard Downloader)? Går jo treigt som faen. :l Hvorfor kommer jeg alltid nederst på forrige side? >_< Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du er lat. Nuff said. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du er lat. Nuff said. Det vil si at jeg ikke orker gå gjennom de andre sidene for å se om noen andre har spurt før, noen vet sikkert svaret. :] Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 wowwiki.com søk på patch mirrors Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ok - Er bare å laste ned å putte i wow mappa, sant? :] EDIT: Takk, DeadbeaT Endret 14. november 2007 av Guka Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Bah funker ikke laste ned patchen.. den laster ned sa star det finished sa skjer det ikke no.. skrur jeg pa wow igjen laster den ned patchen kjapt opg samme skjer.. Hadde det samme "problemet" på min PC nettopp. Gikk til WoW-mappa, fant fram patch-fila (2.2.3.somethingsomething to 2.3.somethingsomething.exe), høyreklikket og valgte "Kjør som Administrator". Dette gjelder nok bare om du har Windows Vista Edit: Guka: Det er nok bare å laste ned og kjøre fila fra der du laster ned til. Trenger ikke flytte fila til wow-mappa Endret 14. november 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg lastet ned patch via torrent fra wow wiki. Så åpnet jeg filen og lastet ned patchen så åpnet jeg spillet, men jeg får instant "Unable to connect". Hva har jeg gjort feil? =/ Endret 14. november 2007 av DNA Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Edit: Guka: Det er nok bare å laste ned og kjøre fila fra der du laster ned til. Trenger ikke flytte fila til wow-mappa Ok, takk. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det? det er ikke 4k honor, det er 400 Nvm, de var visst ikke elite lengre. Endret 14. november 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det? det er ikke 4k honor, det er 400 Nvm, de var visst ikke elite lengre. Da har den sikkert blitt gjort om til non- elite? Det er jo endel elitemobs som skulle gjøres slikt med. EvenEleven: Det er ikke quest for AV idag. Idag er det for AB. Fyren/dama med questet står i nærheten av Battlemaster i de forskjellige byene Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Halla! Jeg er en lvl 68 druid og jeg hadde fligth path nesten i hele outlands. Er det bare noe bugga med min account eller skjer det med flere at man ikke kan fly fra blade edge's mountains til shattrat. Jeg kan ikke det! Hva er problemet? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det? det er ikke 4k honor, det er 400 Nvm, de var visst ikke elite lengre. Da har den sikkert blitt gjort om til non- elite? Det er jo endel elitemobs som skulle gjøres slikt med. EvenEleven: Det er ikke quest for AV idag. Idag er det for AB. Fyren/dama med questet står i nærheten av Battlemaster i de forskjellige byene Da har jeg gjort den alt:P Ally vant med engang. skjeldent^^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det? det er ikke 4k honor, det er 400 Nvm, de var visst ikke elite lengre. Da har den sikkert blitt gjort om til non- elite? Det er jo endel elitemobs som skulle gjøres slikt med. EvenEleven: Det er ikke quest for AV idag. Idag er det for AB. Fyren/dama med questet står i nærheten av Battlemaster i de forskjellige byene Da har jeg gjort den alt:P Ally vant med engang. skjeldent^^ Heldig du! Jeg kommer nok til å slite i hele kveld med å få en AB win. Dog er det jo en gledelig nyhet at man bare trenger å være honored for å skaffe seg nøkkel til Ramparts heroic. Ihvertfall for meg! Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 God dag godt folk Ny patch i dag og da blir det som regel nye addons, noen som har noen konge addons eller en bra UI pakke med addons ? tenker litt på raiding og sanne ting, er lvl 55 Warlock atm Takk får hjelpen:) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå når det går raskere å levle er vel forresten alle guider utdaterte :S En trenger ikke lenger gjøre like mange quester eller drepe like mange som en sier i guidene for levle og en vil dermed gå forbi guiden. Vil ikke nyeste patch tilsi at det bør komme drastiske forandringer i tidligere guider? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 yup. men det er jo bare å følge guiden på de "enkle" delene, hoppe over småpirk til du er på passende level igjen også fortsett der. sweetness imo. også kan man bli 60 før outland slik at man har flere cashquests på 70 elns Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå når det går raskere å levle er vel forresten alle guider utdaterte :S En trenger ikke lenger gjøre like mange quester eller drepe like mange som en sier i guidene for levle og en vil dermed gå forbi guiden. Vil ikke nyeste patch tilsi at det bør komme drastiske forandringer i tidligere guider? Nei, du får stort sett en 15% bonus på kills + litt mer for noen quest. Guidene er på ingen måte utdatert. De guidene jeg har brukt fungerer både med og uten rested. Og med rested får man 100% mer xp for kills. Boosten som har kommet nå er minimal i forhold til rested/non-rested. Du kan trygt følge guidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå