Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyttigrisen, verste gruppen ever. Tanker ST, 2x hunter, shaman og priest. Bare priesten hadde litt snøring, og hørte etter.

 

Alle klassikerene var med: pulling med aimed shot. Autogrowl på pet. Dotting av mobs som skal shackles. Multishot når mobs er shacklet. Earthshock på melee-mobs. Løping rett i patrol-dragene som spawner etter troll-bossen. Dps-ing på Eranikus før jeg har fått tilstrekkelig aggro.

 

Og, til sist.. summoning av Avatar of Hakkar med 3 av 5 i rommet, til tross for et par "wait". Jeg hoppet fort ut før dørene senket seg. :roll:

Lenke til kommentar

Har opplevd masse sånt.. Som regel i Scholomance.

 

Har leavet sikkert 4/8 ganger.

 

Og hva er det med at ingen gidder DM , LBRS, osv på min server?

Det er bare scholomance og alle har som regel bare 3-4 rare items på seg og halvparten må selfølgelig spise midt i raidet. Magen puller med fireball, hunter bare står bak og ikkje gjør en shait, warrior er god, men priest healer ikke (caster curses) og mange andre ting som kan sammenlignes med psilo's erfaringer..

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
en meget givende dag idag fo rmeg :). Grinda meg til 20 demonic runes så robe of th e void er et skritt nærmere, trenger bare shitload av runecloth :( . Som også må grindes, noen tips for en lvl 56?

Og selvfølgelig essence of drittfire, men det tar jeg etter tailor er nådd til 300....

5379594[/snapback]

 

 

 

ÅÅÅ. Si meg hvor du grindet de demonic runene? Jeg drev på i Jadefire og nedenfor jadenar i over to timer uten en eneste jævla drop. Jeg dinger 57 og skal liksom plutselig skaffe 20 runer, 24 essences og 40 felcloth. Fuck ass, jeg skulle kansje ha planlagt litt?

Lenke til kommentar
Har opplevd masse sånt.. Som regel i Scholomance.

 

Har leavet sikkert 4/8 ganger.

 

Og hva er det med at ingen gidder DM , LBRS, osv på min server?

Det er bare scholomance og alle har som regel bare 3-4 rare items på seg og halvparten må selfølgelig spise midt i raidet. Magen puller med fireball, hunter bare står bak og ikkje gjør en shait, warrior er god, men priest healer ikke (caster curses) og mange andre ting som kan sammenlignes med psilo's erfaringer..

5379676[/snapback]

 

The curse of PUG. Finn deg noen du kan dra med regelmessig i instancer, så slipper du unna så mye problemer at du aner ikke det. Selv hvor håpløst det ser ut, til slutt finner du nok noen som faktisk har litt mellom ørene.

Lenke til kommentar
en meget givende dag idag fo rmeg :). Grinda meg til 20 demonic runes så robe of th e void er et skritt nærmere, trenger bare shitload av runecloth :( . Som også må grindes, noen tips for en lvl 56?

Og selvfølgelig essence of drittfire, men det tar jeg etter tailor er nådd til 300....

5379594[/snapback]

 

 

 

ÅÅÅ. Si meg hvor du grindet de demonic runene? Jeg drev på i Jadefire og nedenfor jadenar i over to timer uten en eneste jævla drop. Jeg dinger 57 og skal liksom plutselig skaffe 20 runer, 24 essences og 40 felcloth. Fuck ass, jeg skulle kansje ha planlagt litt?

5380267[/snapback]

jadefire run var genialt, var 1 tier over det stedet lenger sør og få folk, men nok mobs for 2-3 folk og sense demons gjør det lettere. Men opplevde en del ganger at jeg fant 5 stykke rrelativt fort (30 min) så etter enda 30 min hadde jeg like mange, logga ut og så inn noen kvarter senere og fant mange nye veldiog fort. Har også 32 felcloth, men 285 tailor og trenger 12 essence of fire som skal grindes i dag :) . Men ingen i guildet har noen å avspe :(

Lenke til kommentar
jadefire run var genialt, var 1 tier over det stedet lenger sør og få folk, men nok mobs for 2-3 folk og sense demons gjør det lettere. Men opplevde en del ganger at jeg fant 5 stykke rrelativt fort (30 min) så etter enda 30 min hadde jeg like mange, logga ut og så inn noen kvarter senere og fant mange nye veldiog fort. Har også 32 felcloth, men 285 tailor og trenger 12 essence of fire som skal grindes i dag :) . Men ingen i  guildet har noen å avspe :(

Essence of fire er helt ekstremt kjedlig å grinde. De som dropper det er immun mot fire spells. Jeg grindet 8 stykker, da gadd jeg ikke mer og kjøpte de fire siste på AH.

 

Men skal si den roben er kjekk! Bare synd den er så stygg :p

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 10 essence of fire på ah for 50g i går, det samme skal jeg gjør men resten:)

5383026[/snapback]

vurderer det samme, men trenger også jæskla mye runecloth..... noe som ikke er så morro å grinde. Men tenkte å vente til lvl 57 med det og løpe rundt sør i deadwind pass og drepe ogres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...