Epixx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hehe, den jeg har er med lenker og alt, var ikke akuratt vanskelig å finne. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Joanas finnes lett på diverse sider, helt gratis..hehe. Er ikke den. . . Hadde en gratis guide hvor det sto alt du skulle gjøe sånn "Then take the "raptor quest" and kill every raptor you see while doing that quests.... "You should now be level 18" og boom så var jeg level 18. Var en genial og gratis guide. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Angående RP-servere, hvordan er det der og hvordan chattes det? Jeg ser forresten for meg at på RP-servere kan ikke General og Tradekanalene brukes omtrent og Yell og Say blir brukt i mye større grad, hvor rett har jeg i dette og hvordan påvirker det i så fall spillingen? Var kanskje litt sånn i begynnelsen, men ikke nå lenger. Spammes en del i General/Trade, og vi har gullselgere som alle andre servere :/ Men er ganske mange på serveren som RP'er, og det hender jeg gjør det selv. Tok gåturen fra HH til Western Nagrand sammen med ei venninne. Underveis satt vi opp bål, laget oss mat, gikk på skattejakt, i det hele tatt veldig morsomt Må bruke fantasien en del da, hehe. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skulle det ikke komme flasks hos Ogri'la vendor som kunne brukes overalt? Bare pots der nå.... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 aiaiai, skamfett! vi kan inspecte talenter til folk i samem faction. kjempefunksjonalitet! Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 aiaiai, skamfett! vi kan inspecte talenter til folk i samem faction. kjempefunksjonalitet! armory funker vel også Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ikke alltid man gidder søke opp alt og alle på armory... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå er det jo mye raskere å gå for /inspect enn å slå opp i treeege armoury. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) er det jeg tenker, du står ved siden av karen som har 40 flere HKs enn deg i wsg'en, gearet deres er omtrent likt og du lurer på hva i all verden han har gjort annerledes, så du sjekker talentene hans og "aha, interessant spec, det er derfor altså.. hmm" i stedet for å grave opp armory og søke der, er det bare meg eller "lagger" armory slik at firefox låser seg en stund før infoen lastes? gjør det i alle fall hos meg. edit: dagens pvp daily gjort, deilig håper virkelig at det vil revitalisere Bgene litt, stimulere litt spilling osv. AV virker stilig også nå! Endret 14. november 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det er digg med expertise. Har kun fra talents, tok nesten 1bjørnedruid med healing + arms warrior. Og gearet mitt er søppel. + nytt trackingsystem! Endret 14. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 trackgin systemet er sweet ja :3 må sniffe på expertise. lagt merke til noe nytt med båter og zepperlins? hvis ikke foreslår jeg at dere tar dere noen turer! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er digg med expertise. Har kun fra talents, tok nesten 1bjørnedruid med healing + arms warrior. Og gearet mitt er søppel. + nytt trackingsystem! Hvordan hjelper expertise deg mot en arms warrior? Typisk arms warrior har 5.25% dodge (5% base og 0.25% fra 12 agi på cloak ) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blade flurry, arms warrioren charget meg mens jeg holdt på med druiden. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) trackgin systemet er sweet ja :3 må sniffe på expertise. lagt merke til noe nytt med båter og zepperlins? hvis ikke foreslår jeg at dere tar dere noen turer! Skulle vært Tax-free Endret 14. november 2007 av Pomfri Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som vet om det er noen lvl60-guilder der ute? Som raider 40-man lvl60 instances... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Lurer på om gearet mitt er klart for ZA, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Hellbreak Vil gjerne bytte guild, noen som trenger en enhancement shaman på GrimBatol? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Joanas finnes lett på diverse sider, helt gratis..hehe. Er ikke den. . . Hadde en gratis guide hvor det sto alt du skulle gjøe sånn "Then take the "raptor quest" and kill every raptor you see while doing that quests.... "You should now be level 18" og boom så var jeg level 18. Var en genial og gratis guide. James leveling guide. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hirr hirr, 53 shadowdamage på min level 30 lock. Var morro å få 22 ekstra damage uten noen innsats. Hvordan kan jeg øke denne? Noen som har forslag? Tenkte på leg-enchant. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Weruzia Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ble akkuratt 62 på min andre prest, dårlig timeing med tanke på lvling patch. Endret 14. november 2007 av War Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 JEG ER LAT .. Noen sted jeg kan laste ned patchen (bortsett fra Blizzard Downloader)? Går jo treigt som faen. :l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå