storken Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hvilken addon lar deg lage sånne svarte felter her og der på skjermen? Og er det noen som har en Player bar å annbefale? Endret 13. november 2007 av storken Lenke til kommentar
War Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 If you are in Shadowform and try to use an ability that my not be used in Shadowform, you will leave Shadowform and use that ability. Kan shadowpriests kaste en heal nå uten noen ut-av-form tid. eePanels? Kan man lage rammer med. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Angående RP-servere, hvordan er det der og hvordan chattes det? Jeg ser forresten for meg at på RP-servere kan ikke General og Tradekanalene brukes omtrent og Yell og Say blir brukt i mye større grad, hvor rett har jeg i dette og hvordan påvirker det i så fall spillingen? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Patch!? Jeg sto opp tiligt idag får å laste ned den nye patchen, men neida.. Endret 14. november 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Patch!? Jeg sto opp tiligt idag får å laste ned den nye patchen, men neida.. Er nok allerede lastet ned tipper jeg. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blizzard downloader har jo duret i bakgrunnen her i 1-2 uke® Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Blizzard downloader har jo duret i bakgrunnen her i 1-2 uke® Eller kanskje patchen ikke er klar før noen timer :S Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Patchen er vel allerede lastet ned, vil jeg tro. Men den uploader greien som kommer etter du har lastet ned en patch har ikke vist seg enda. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde en kjempebra horde levling guide da jeg levlet opp en pala pvp twink som funket ganske bra, det var en ganske kjent horde guide. Og nå finner jeg ikke denne guiden. Noen som kanskje vet hvilken jeg snakker om som kan linke guiden? Var fra 1-60 eller 11-60 tror jeg. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Serverne er jo ikkke oppe før 11 itiden. doh! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Serverne er jo ikkke oppe før 11 itiden. doh! Det vet jeg, men er patchen latet ned og klar enda? Skal man ikke få en Blizzard Uploader ting som viser patch notes etc? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Patchen ligger ferdig nedlastet men ikke ferdig instalert som jeg forstår. De åpner vel opp for denne"instalsjonen" gradvis og utnytter tidssoner så de ikke går på et giga krash. Men jeg kan kanskje bare snakke skit:P såvidt jeg vet kommer du aldri live før 11. men detplager ikke meg. skole og jobb er jo her for de fleste:) Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Serverne er jo ikkke oppe før 11 itiden. doh! Det vet jeg, men er patchen latet ned og klar enda? Skal man ikke få en Blizzard Uploader ting som viser patch notes etc? Om du har hatt den downloaderen i bakgrunnen de siste ukene er den nok det. Hos meg funker den ikke. Fikk ned 23MB før den lukker seg selv av en eller annen grunn. Om du ikke har preloadet den starter vel nedlastingen når serverne er oppe igjen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) såvidt jeg vet kommer du aldri live før 11. men detplager ikke meg. skole og jobb er jo her for de fleste:) Sant, derfor kombinerer vi skole, forum og WoW. Endret 14. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 AIGHT! sitter på skolen. leser på forum venter på wow:) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Leste lenger oppe i tråden at Season 1 items ikke kan kjøpes for honor enda? trodde det skjedde idag jeg, og at season 3 items kommer neste uke? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 S1 gear kan kjøpes for honor når S3 kommer, med andre ord neste uke. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde en kjempebra horde levling guide da jeg levlet opp en pala pvp twink som funket ganske bra, det var en ganske kjent horde guide. Og nå finner jeg ikke denne guiden. Joana? Den er veldig bra og godt dokumentert, men koster penger. Inkluderer 1-60 og 60-70. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Joanas finnes lett på diverse sider, helt gratis..hehe. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ja, men det er amatører som har lagt dem ut, slik at lenkene til quests og annen info ikke virker. Da blir den ganske mye mer fiklete å bruke. I tillegg er den så bra at den er verd å betale for. Endret 14. november 2007 av Naranek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå