wise™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kuldesjokks mor er heit, men han er enda heitere. .. men jeg er heitest. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nei, jeg er heitest av de alle, så heit at gnomepaladin måtte slutte fordi krol'n fikk litt for lyst til å bli putta i banken... Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Etter å ha lastet ned ctmod mail,map,core og atlas +omen så ser jeg ingen dps tall lengre. Kjipe greier! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sjekk configen til de moddene. De kan ha overkjørt default instillingene i spillet. CTMod er fæl til å gjøre slike endringer uten at du vet det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Når var det sist det kom en realm som ingen kunne transfere chars til? Og tror dere det kommer fler, og når? Har lyst til å levle opp en alt, men hadde vært moro med en realm uten level 70 epixx folk. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 GAH! Bare 44 points igjen til jeg er exalted med Scryers. Må finne noen bloodelfs å denge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er patchen i rute? er den komt i USA nå? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg fant ikke no patch når jeg var på i 9-tida i dag tidlig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Patchen kommer nok i morgen, som forventet. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg fant ikke no patch når jeg var på i 9-tida i dag tidlig. Tar det for gitt at du spiller på en US server i så fall. Europa får tidligst patchen i morgen. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men hallo, vi er fremfor usa i tidssoner, men vi får patchen en dag seinere ? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Men hallo, vi er fremfor usa i tidssoner, men vi får patchen en dag seinere ? Dessverre. Slik har det alltid vært. Endret 13. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Vil tro det har noe med serverene til blizz, tenk vis hele verden skulle laste ned patchen samtidig? men er ikke sikker på om US bruker samme server som EU da Vil tro det har noe med serverene til blizz, tenk vis hele verden skulle laste ned patchen samtidig? men er ikke sikker på om US bruker samme som EU da Endret 13. november 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Patchen har da blitt delt ut allerede? Jeg fikk den ned for ca en uke siden, og så ble den litt oppdatert for noen dager siden, men den har ikke blitt installert enda. Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da har guilden min begynt på Solarian. Jeg irriterer meg grønn over de folka som absolutt ikke klarer å pelle seg vekk fra gruppa når de får Wrath Of The Astromancer satt på seg. Første gang jeg prøver den boss'en og jeg klarte meg helt fint. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da har guilden min begynt på Solarian. Jeg irriterer meg grønn over de folka som absolutt ikke klarer å pelle seg vekk fra gruppa når de får Wrath Of The Astromancer satt på seg. Første gang jeg prøver den boss'en og jeg klarte meg helt fint. sett de som ikke greier å flytte seg utenfor raidet, første gangen vi var der hadde vi 3 wipes pga at folk ikke greide å flytte seg, endte med at store deler av raidet flytta seg vekk fra de spessielle personene når dem fikk bomba Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Patchen har da blitt delt ut allerede? Jeg fikk den ned for ca en uke siden, og så ble den litt oppdatert for noen dager siden, men den har ikke blitt installert enda. Det du har lasta ned er smådeler av patchen. Resten vil komme i måra, ( dersom den har komt i USA i dag då ) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå når den nye patchen komer så må man bare være honored for og kunne gå Heroic, ganske greit Men er Honored 12000? for eg har 10000/12000 åså står det honored liksom. betyr det at eg mangler 2 tuden for og bli honored, eller blir eg reverded ved 12 tusen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du blir revered ved 12000 honoured. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ah ok, så da er eg allerede honored da? når det står honored også foreksempel 1534/12000 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå