Frohman Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gnomie skylder meg pengene hans, siden han kicket meg så mye. :< Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 http://www.wowjutsu.com/world/ Curse er ikke engang på listen. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fant en god del feil på den lista på realmet jeg spiller på. Bosskillers er mere oppdattert og riktig for vårt realm hvertfall. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Curse skiftet navn, men jeg husker ikke hvilket navn de endret til... Edit: Jo, Meet your makers. Endret 12. november 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Curse skiftet navn, men jeg husker ikke hvilket navn de endret til... Edit: Jo, Meet your makers. Ah, oki. Curse navnet er nå tøffere imo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Var Curse hel-norske? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Såvidt meg bekjent er de ganske europeiske. Personen som holder www.worldofraids.com gående, Teza, er/var en rogue i Curse/Meet Your Makers. http://www.curse-guild.org/priv/forum/index.php Endret 12. november 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tror ikke det? Men vet de hadde noen norske folk. Forresten, det er de som driver www.curse-gaming.com er det ikke? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor tok de navnet Meet your Makers da? Det er (så vidt jeg kjenner til) en norsk CS-klan. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det finner man nok ut vha. google eller enkel browsing Jeg husker det ikke... Men, ønsker svar på et spørsmål ang. shamans... Dama (feral druidtank) og jeg skal så smått begynne på heroics ganske snart, og i den forbindelse lurer jeg på hva for gear som er minimum for å gjøre en god jobb. Dermed: For å heale heroics, hva er minstekravet av gear for shaman? - Hvor mye +heal? - Hvor mye mp5? - Hvor mye mana? - Hvor mye helse? Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tus&n=Bazno Jobber for tiden med å skaffe honor for Vindicator Ringmail Bracers, Boots og Ringen - hvorvidt det blir mer PvP-gear får tiden vise, men jeg vil helst unngå det da jeg er lite glad i PvP. Ser ut til at jeg kanskje må gå for Gladiator's Salvation også. Det må også nevnes at jeg ikke har mulighet for Karazhan da uka mi er lagt opp til å passe svært dårlig med de flestes raidtider. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan er det med antall advarsler og perm-bann? Er det tre advarsler man kan få, så blir kontoen stengt? Vurderer sterkt å ringe Blizzard i morgen for å forklare dem alt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Åkei, da viste det seg at jeg ikke skulle begynne på sylvanas uansett, det blir Ravencrest. Fortsatt gnome female, har en god del navneforslag, men vil høre litt input Nmy Pacified Gladius (sword på latin) Proeliator (warrior på latin) Hvis du skulle velge, hvilket av dem der? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Pacified, hvorfor? Fordi det høres råast ut Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Åkei, da viste det seg at jeg ikke skulle begynne på sylvanas uansett, det blir Ravencrest. Der spiller jeg og, armory i profilen.. (Homer) EDIT: Fordi Ravencrest er en utrolig gammel server, skal du være heldig om du får navn som 'Gladius'. "Vanlige" navn er med 99% sannsynlighet tatt allerede. Endret 12. november 2007 av Guka Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Pacified, hvorfor? Fordi det høres råast ut var meningen å skrive pacifist, noe som betyr fredsforkjemper eller ikkevoldforkjemper. MEN pacifist er tatt. Og pacified blir da fredforkjempet? Det blir vel feil? Åkei, da viste det seg at jeg ikke skulle begynne på sylvanas uansett, det blir Ravencrest. Der spiller jeg og, armory i profilen.. (Homer) EDIT: Fordi Ravencrest er en utrolig gammel server, skal du være heldig om du får navn som 'Gladius'. "Vanlige" navn er med 99% sannsynlighet tatt allerede. Gladius og proeliator var tatt :sadpanda: Jeg og 4 venner starter der nå 2 av oss skal migge og jeg og en kamerat skal levle. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hihi, jeg har en character der som heter "lolinspect". Drev å ruslet rundt i Ironforge mens jeg inspectet folk fra The Axemen. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kult. :] Håper dere kommer til å trives på Ravencrest da, men forbered dere på en del "dk?" whispers, fordi det virker som 90% av serveren er danske. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hihi, jeg har en character der som heter "lolinspect". Drev å ruslet rundt i Ironforge mens jeg inspectet folk fra The Axemen. Hahah, så det er DU som stalka Deetee til han slutta? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 JEG MENTE INGENTING MED DET! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spiller på Ravencrest selv ( Loriel er nicket ) Velkommen skal du være =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå