Skosåle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Blizzard bør remodulere cat-form til horde. neida, de er så fine atte! :!: EDIT! : Lucrist Noe jeg burde endre på!? Skulle bare hat LITT mer hit rating, så er han knallbra Og ny gun så klart, men den har jo bra stats^^ Fucka bilde, fant ikke noe bedre nå=> Ikke tatt Mag enda regner jeg med ? Jo, Mag, Lurker, og Hydross er nede, skal gå på Leotheras the Blind nå snart, men først skal vi få ned Morogrim Tidewalker. Etter det går vi for Al'ar "Phoenix God" Edit: Litt rotete, Først går vi for Morogrim så Leotheras the Blind, så Al`ar:D Bosskiller:) Endret 11. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 umm?, har ikke du ett tall i account navnet ditt? Det er jo nr 1 sjekkpunkt for å sjekke om noen scammer deg. Explain plx? Altså, account namet ditt må inneholde ett tall. Så om du skal trade acc med noen og han oppgir en acc som ikke har ett tall i seg, da er du godt på vei til å bli scamma. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nei. Passord må inneholde et tall. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) umm?, har ikke du ett tall i account navnet ditt? Det er jo nr 1 sjekkpunkt for å sjekke om noen scammer deg. Explain plx? Altså, account namet ditt må inneholde ett tall. Så om du skal trade acc med noen og han oppgir en acc som ikke har ett tall i seg, da er du godt på vei til å bli scamma. fordi? Edit: var vel egentlig litt for sen lycantrophe fikk fram poenget mitt Endret 11. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) yepp, mit acc name har ikke tall i seg Endret 11. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Åkei, bare jeg som tuller sikkert da men jeg og alle de 3 andre accountene jeg har tilgang til har tall i accountnavnet Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det går bra, hadde noen spurt meg sånn i farta, så hadde jeg nok sagt at det er tall i acc navnet. Om jeg ikke hadde hatt tid til og tenke meg om :!: Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fant den på wow forumet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hmm, er det noe vits å respecce til moonkin-druid på lvl 60 når jeg har veldig lite +int/spellpower gear egentlig? Lei av å være catdruid.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hehe, den var fin. Mangul durids. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nice dag, Illidari Council nede, og fikk epic mount på Paladinen min Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Grats! Vi tok Solarian i dag. Og jeg fikk selvfølgelig ikke være med. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fikk beltet og T6 legsa fra Council, oppgraderte fra Belt of the Long Road + T5 legs. Mest minimale oppgraderinga så langt tror jeg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fikk beltet og T6 legsa fra Council, oppgraderte fra Belt of the Long Road + T5 legs. Mest minimale oppgraderinga så langt tror jeg Whatever, du fikk T6. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fikk gjort litt i BT i dag også vi, loota naj'entus samt avkommet til gruul og thaladred aka supremus :--> Går for shade of akama i morgen Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Shade of akama ja, trenger ikke ønske lykke til engang, burde gå ned på første eller andre try Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Mange som går BT for tiden, guildet "Almost Skilled" på serveren min (Frostwhisper) clearet BT for noen dager siden. BT er blitt populært. T.o.m et svensk guild som har gått BT på serveren, "Sekten", også fra guildet mitt. Endret 12. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Mange som går BT for tiden, guildet "Almost Skilled" på serveren min (Frostwhisper) clearet BT for noen dager siden. BT er blitt populært. T.o.m et svensk guild som har gått BT på serveren, "Sekten", også fra guildet mitt. BT er ikke noe nytt fenomen, så det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 umm?, har ikke du ett tall i account navnet ditt? Det er jo nr 1 sjekkpunkt for å sjekke om noen scammer deg. Explain plx? Altså, account namet ditt må inneholde ett tall. Så om du skal trade acc med noen og han oppgir en acc som ikke har ett tall i seg, da er du godt på vei til å bli scamma. Det er bare passordet, jeg har ikke tall i acc navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå