storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nettopp avtalt med en venn at jeg får låne toonen hans og booste min egen så glhf ^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lycan og crewet hans er på gankefot igjen ja.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nettopp avtalt med en venn at jeg får låne toonen hans og booste min egen så glhf ^^ Er han her på et nivå over kungen eller noe? Drøm tar lett kungen så pass deg du Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 På grunn av min imba attackpower virker hans 500k revenge crit som en melee hunters DW-crit i forhold til mine. Rawr! Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 På grunn av min imba attackpower virker hans 500k revenge crit som en melee hunters DW-crit i forhold til mine. Rawr! Vi har jo Lotrlegolas, så kungen er paijs of caer-caek. Val, Gnomie og Tess skal ut å chainganke igjen! Tips: Hold beina samla, for med en gang de er spredd er du overogut. Rogues do it from behind, vettu. Og for all del, sapped nubs won't say no. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lotrlegolas slayer. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lotrlegolas slayer. .. som faen. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vell, da var det slutt. Må fokusera på skule og slikt. Siste takk til Drøm, kommer til å savne dere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Prioriter RL. Vi skal holde gravferd for deg i Winterspring. Edit: Endret 11. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vell, da var det slutt. Må fokusera på skule og slikt. Siste takk til Drøm, kommer til å savne dere.Ses om ei uke da m8. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vell, da var det slutt. Må fokusera på skule og slikt. Siste takk til Drøm, kommer til å savne dere.Ses om ei uke da m8. vell har gitt fra meg accountdetails til Kuldesjokk. Kommer nok ikkje til å joine på ei god stund dessverre Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Blizzard bør remodulere cat-form til horde. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skal skaffe skippi gladiator deler sånn at de ligger klare når du returnerer Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vell, da var det slutt. Må fokusera på skule og slikt. Siste takk til Drøm, kommer til å savne dere. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Ok, vi skal holde gravferd. Onsdag, anyone? Før PRD eller noe sånt. Gnomie fortjener en ordentlig good-bye. Håper du kommer tilbake Drøm er jo ikke det samme uten helsetrøya til Gnome. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Håper dere blir ganket av en horde-guild Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vi er Horde, så det hadde vært interessant. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vell, da var det slutt. Må fokusera på skule og slikt. Siste takk til Drøm, kommer til å savne dere. umm?, har ikke du ett tall i account navnet ditt? Det er jo nr 1 sjekkpunkt for å sjekke om noen scammer deg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Blizzard bør remodulere cat-form til horde. neida, de er så fine atte! :!: EDIT! : Lucrist Noe jeg burde endre på!? Skulle bare hat LITT mer hit rating, så er han knallbra Og ny gun så klart, men den har jo bra stats^^ Fucka bilde, fant ikke noe bedre nå=> Endret 11. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 umm?, har ikke du ett tall i account navnet ditt? Det er jo nr 1 sjekkpunkt for å sjekke om noen scammer deg. Explain plx? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Blizzard bør remodulere cat-form til horde. neida, de er så fine atte! :!: EDIT! : Lucrist Noe jeg burde endre på!? Skulle bare hat LITT mer hit rating, så er han knallbra Og ny gun så klart, men den har jo bra stats^^ Fucka bilde, fant ikke noe bedre nå=> Ikke tatt Mag enda regner jeg med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå