Heart Break Kid Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Denne og denne om du finisher disse på lvl 70. Telles ikke!! Det må de da gjøre! Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeg skal slutte å mase frohman, det er en god øks, absolutt! og aboslutt finfin for pve regner jeg med, det er bare vanskelig å tie når noen sier at de foretrekker 5% crit over 5% extra angrep rett ut, at de foretrekker lunar over lionheart er helt greit. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeg skal slutte å mase frohman, det er en god øks, absolutt! og aboslutt finfin for pve regner jeg med, det er bare vanskelig å tie når noen sier at de foretrekker 5% crit over 5% extra angrep rett ut, at de foretrekker lunar over lionheart er helt greit. Ja, jeg er litt sårbar akkurat der, overreagerer fort. Fått mye negativ kritikk pga. valget, mens den er egentlig ikke så dårlig som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 rerolla nettopp alliance på sylvanas. Druids suger for å være ærlig Prøvde en 70 warrior og da var ikke valget akkurat vanskelig. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 rerolla nettopp alliance på sylvanas. Druids suger for å være ærlig Prøvde en 70 warrior og da var ikke valget akkurat vanskelig. Hva er nicket på den nye charen? Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 rerolla nettopp alliance på sylvanas. Druids suger for å være ærlig Prøvde en 70 warrior og da var ikke valget akkurat vanskelig. Hva er nicket på den nye charen? Pacifist Gnome female warrior Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 U r gonna get gankd Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 U r gonna get gankd Noen som vil booste meg fra 20 - 40 `? de værste gankelevlene Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gjøre quests er det som du tjener maks på. Særlig når du begynner med Nagrand og utover, så får du opptil 20g per quests, inkl. rewards som man egentlig ikke trenger, som man selger til vendor. Når blir disse veteran-greiene billigere da? Til onsdag? You fail. Man kan lett få opptil 20g på noen av questene hvis du selger rewarden til vendor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gjøre quests er det som du tjener maks på. Særlig når du begynner med Nagrand og utover, så får du opptil 20g per quests, inkl. rewards som man egentlig ikke trenger, som man selger til vendor. Når blir disse veteran-greiene billigere da? Til onsdag? You fail. Man kan lett få opptil 20g på noen av questene hvis du selger rewarden til vendor Mer 12g~ + 2-4G rewards. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 U r gonna get gankd Noen som vil booste meg fra 20 - 40 `? de værste gankelevlene Kan booste deg jeg, 65 tauren warrior Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 rerolla nettopp alliance på sylvanas. Druids suger for å være ærlig Prøvde en 70 warrior og da var ikke valget akkurat vanskelig. Haha! l2p kanskje den beste classen i spillet Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Druid er kanskje blant de beste klassene, men booooring Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 U r gonna get gankd Indeed Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Druid er kanskje blant de beste klassene, men booooring Fanboy, eller bare misunnelig fordi Henrik healer bedre enn deg, og også kan tanke i bearform. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fathom-Lord Karathress downed. Det var en skikkelig god følse Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 rerolla nettopp alliance på sylvanas. Druids suger for å være ærlig Prøvde en 70 warrior og da var ikke valget akkurat vanskelig. Haha! l2p kanskje den beste classen i spillet Druid er kanskje blant de beste klassene, men booooring Altså, inntil dere prøver en feral druid, så hold kjeft. Jeg kunne ta ned full merciless folk 1vs1 men i arena og lignene er feral tbh crap. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...w&n=Doppler Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pacifist Gnome female warrior Du kommer til å være alt annet enn pasifist når Drøm er ferdig med deg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pacifist Gnome female warrior Du kommer til å være alt annet enn pasifist når Drøm er ferdig med deg. Skal vi stille oss i STV og vente på ham? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vi bør ihvertfall sette opp en timeplan slik at det alltid er én av oss der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå