Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, fikk meg endelig +55 healing på Aurastone Hammer nå :D Har vel +355 healing og liker det ganske bra siden jeg bruker regrowth og rejuv veldig mye. Deilig med rejuv på 1230 hp i stedet for 945 som er det man får med talents :) Går svært sjelden tom for mana så jeg har heller prøvd å få mest mulig +healing.

 

Nå mangler det bare at cenarion belt og gloves dropper til meg, samt at stormrage head dropper fra onyxia :)

 

edit:

 

btw, sjekk antall pvpkills i profilen min ;) (ja, jeg pvper ikke heh)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Hvis du har +355 healing vil ikke rejuvenationene dine heale 1230, men bare rundt 160  mer eller så, siden det er en instant cast spell. Right?

5377516[/snapback]

 

Den får som du ser ikke full 355 bonus, men 285. +healing blir fordelt utover hele spellen, siden det er en HoT.

 

Og ja... jeg har jo selvfølgelig testet før jeg skriver det her :) (får 307/308 per 3 sec)

 

edit:

 

Regnet på det nå og den får 80% bonus.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Blood of heroes er et helvete.

5376455[/snapback]

 

Det som dropper fra de mobsa i epl?

(58 eliter tror jeg det var) Kommer to hver gang?

5376565[/snapback]

 

Det droppes ikke, det ligger bare sånne små "blood pytter" som du plukker det opp fra. Men når du plukker det opp så kommer det 2 lvl 58 elites eller no ja.

5376815[/snapback]

 

Ja stemmer det hehe :)

Husker jeg var i epl og plukket opp en slik for første gang og ble drept av to slike eliter, hadde nok fortrengt det hehe.

Du trenger dem til Chromatick chest? Lykke til uansett :)

5376878[/snapback]

 

7 blood of heroes nå

9 chromatic scales

1 carapace

0 stichs.. =/

 

Men har alt innen søndag vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Akkurat nå sitter jeg her og lurer. Hvilke våpen burde jeg bruke? Er rouge. Skal jeg holde meg til Daggers som jeg kan ha to av eller skal jeg begynne med sverd? Og i så fall: Dual-Wield eller ikke?

5374813[/snapback]

 

Sverd/mace er ikke noe særlig før du får Cheap shot (lvl26), siden du ikke har en måte å begynne kampen med (bortsett fra Garrote, som er ganske crappy).

 

5376832[/snapback]

 

Pleier og begynne en kamp med en Ambush hvis det er KAMP (at den andre ikke er 30 lvl høyere enn meg :!: ) . Hvis jeg bare løper rundt og dreper lvl 60 (fordi de ikke angriper meg, skjønner ikke hvorfor. Kanskje Undeaddama mi er for sexy?) bruker jeg Gouge til å stune slik at jeg får satt en ambush på

 

Er det veldig galt av meg? :)

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

en meget givende dag idag fo rmeg :). Grinda meg til 20 demonic runes så robe of th e void er et skritt nærmere, trenger bare shitload av runecloth :( . Som også må grindes, noen tips for en lvl 56?

Og selvfølgelig essence of drittfire, men det tar jeg etter tailor er nådd til 300....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...